LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vista en torrents
vista en torrents
Ik heb net een nieuwe laptop, met jawel vista, ik vind het allemaal prachtig alleen zodra ik probeer torrents te downloaden, of een programma als limewire te gebruiken, wordt alles traag en kan ik niet eens het internet meer op. Wanneer ik deze programma's afsluit is alles weer 'normaal'. Weet iemand een oplossing?
Re: vista en torrents
instellingen in limewire en het torrent programma aanpassen die vreten waarschijnlijk te veel Mb's.
Ligt niet aan Vista
Ligt niet aan Vista
Dat ligt niet aan vista hoor, maar aan het feit dat je waarschijnlijk hele populaire torrents aan het downloaden bent, waarop je hele internet bandbreette wordt opgesnoept door het downloaden en uploaden van die torrent.
Een oplossing hiervoor zal zijn het limiteren van de upload snelheid in de instellingen van het programma naar ongeveer de helft van je maximale upload snelheid van je internet verbinding.
Als dat ook niet helpt, dan wordt de verbinding weg gesnoept door het vele aantal connecties wat P2P (Limewire/BitTorrent etc..) programmas opzetten. Probeer dan te zorgen dat je niet te veel bestanden aan het uploaden bent, om zo veel mogelijk het aantal connecties naar je modem te beperken.
Een oplossing hiervoor zal zijn het limiteren van de upload snelheid in de instellingen van het programma naar ongeveer de helft van je maximale upload snelheid van je internet verbinding.
Als dat ook niet helpt, dan wordt de verbinding weg gesnoept door het vele aantal connecties wat P2P (Limewire/BitTorrent etc..) programmas opzetten. Probeer dan te zorgen dat je niet te veel bestanden aan het uploaden bent, om zo veel mogelijk het aantal connecties naar je modem te beperken.
voor limewire gaat het op, bij torrents lukt het, helaas, nog steeds niet.
Hoe dan alvast veel dank voor de reacties
Hoe dan alvast veel dank voor de reacties
-
Is illegaal, weet je dat?
nee, wist ik niet