LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gaat ABN Amro de Postbank nadoen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Gaat ABN Amro de Postbank nadoen

Ongelezen bericht door Bailey »

Vorige week was er storing bij de ABN Amro met het internet bankieren. Vanmorgen wederom. Er was bijna nooit storing en nu lijkt het wel of ze de Postbank achterna gaan!

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Gaat ABN Amro de Postbank nadoen

Ongelezen bericht door gravedigger »

Tja, Niet elke verandering is een verbetering :|

Dirkie
Berichten: 2943
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Gaat ABN Amro de Postbank nadoen

Ongelezen bericht door Dirkie »

Wat ik zo jammer vind, is het volgende. Als er een storing bij de Postbank is, wordt dit hoog van de toren geschreeuwd en is het in alle kranten te lezen. Terwijl deze storingen zich meestal voordeden in de uren, dat er niet of nauwelijk aan internetbankieren gedaan werd. Ik heb er tenminste nooit last van gehad.
Maar als je bij de ABNAMRO dagenlang niet kan internetbankieren, hoor je niets, behalve een wat berichten hier! Terwijl mijn vrouw niet zonder internetbankieren kan. Vorige week een aantal dagen en nu weer.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Gaat ABN Amro de Postbank nadoen

Ongelezen bericht door Bailey »

Nou was het bij de Postbank wel erg vaak de laatste paar maanden. Bij de ABN viel het mee, tot vorige week.

Ik ga zo een nieuwe tv kopen omdat de mijne gisterenavond de geest heeft gegeven en wilde dus geld van mijn spaarrekening overboeken. Nu gaat dit niet en moet ik dus rood gaan staan op mijn betaalrekening. Daar ben ik niet blij mee.

domi
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 feb 2006 13:24

Re: Gaat ABN Amro de Postbank nadoen

Ongelezen bericht door domi »

U kunt natuurlijk ook bij de Rabo internetbankieren in de 15(?) jaar dat ik dat doe heb ik nog nooit storing meegemaakt. Het kan dus wel!

BlackStone
Berichten: 29
Lid geworden op: 31 aug 2006 21:19

Re: Gaat ABN Amro de Postbank nadoen

Ongelezen bericht door BlackStone »

Nee bij de Rabobank kun je beter een opmaathypotheek nemen, kassa voor de Rabobank.

domi
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 feb 2006 13:24

Re: Gaat ABN Amro de Postbank nadoen

Ongelezen bericht door domi »

Leg mij eens uit wat de opmaathypotheek te maken heeft met internetbankieren?

walter72
Berichten: 55
Lid geworden op: 13 feb 2006 12:25

Re: Gaat ABN Amro de Postbank nadoen

Ongelezen bericht door walter72 »

Ach ja de rabobank!
De enige bank die mij afschriften gaf waarmee ik geld kon afschrijven van iemand anders zijn rekening. Hahaha, foutje bedankt.
Natuurlijk netjes alles terug gegeven, fout van bank om mij verkeerde formulieren mee te geven.
Dezelfde bank vergat mijn pasje te blokkeren nadat ik bestolen was op centraal station. Zodat ik drie weken lang rond liep zonder pasje
Ach ja, en toen de verhuizing.
Sorry meneer we zijn uw rekening een beetje kwijt, we kunnen hem niet vinden. Kunt U een paar dagen zonder geld.
Of je zit in het buitenland en je spaargeld kan je niet bij etc etc.

Ja das een bank waar ik naar terug wil.

NOT :evil:

Dan maar de ellende van de ABN!

BlackStone
Berichten: 29
Lid geworden op: 31 aug 2006 21:19

Re: Gaat ABN Amro de Postbank nadoen

Ongelezen bericht door BlackStone »

Helemaal niets natuurlijk maar de Rabobank zo ophemelen gaat mij wat te ver na het bedonderen van zoveel mensen die nu naar hun geld kunnen fluiten. Het gaat tot vorige week om 65 miljoen euro, als ik 65 miljoen euro achterover druk kom ik in het programma Opgelicht. 8) 8) 8) 8)

domi
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 feb 2006 13:24

Re: Gaat ABN Amro de Postbank nadoen

Ongelezen bericht door domi »

Ik hemel niets op ik stel slechts vast. voor de overige reacties, allemaal lekker genuanceerd.

walter72
Berichten: 55
Lid geworden op: 13 feb 2006 12:25

Re: Gaat ABN Amro de Postbank nadoen

Ongelezen bericht door walter72 »

Ik geef geen kritiek domi.
Ik stel gewoon mijn eigen ervaringen vast.
En dat zonder opmaat hypotheek.
.
Ik ken dus rabo bank internet bankieren, waar ik dus ook ervaring mee HAD. Raad dit zelf persoonlijk dus niet aan.
De vestiging waar ik bij zat is en was ontzettend slordig met financielle zaken.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Gaat ABN Amro de Postbank nadoen

Ongelezen bericht door Bailey »

Geplaatst op 31 Okt 2007 14:12 door domi
U kunt natuurlijk ook bij de Rabo internetbankieren in de 15(?) jaar dat ik dat doe heb ik nog nooit storing meegemaakt. Het kan dus wel!
Zeg het nou maar niet te hard, voordat je het weet heeft ook de Rabobank een storing.

Een storing kan altijd gebeuren, dat vind ik ook niet zo erg. Jammer dat het in een paar weken tijd 3 keer raak is. Gelukkig was het aan het begin van de middag alweer grotendeels opgelost.

domi
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 feb 2006 13:24

Re: Gaat ABN Amro de Postbank nadoen

Ongelezen bericht door domi »

Bailey is wel wat cryptisch!
Waar is het in een paar weken 3 keer raak? thuis op uw PC?
Wanneer het grotendeels opgelost is, dan is het dus niet opgelost.

Marijke77
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2005 16:39

Re: Gaat ABN Amro de Postbank nadoen

Ongelezen bericht door Marijke77 »

Ik heb niet zoveel last van die storingen, als het de ene keer niet lukt dan ga ik het de volgende dag nog eens proberen. Als je de overschrijvingen op tijd verwerkt met de goede datum erbij dan komt het vanzelf goed.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Gaat ABN Amro de Postbank nadoen

Ongelezen bericht door Bailey »

Bailey is wel wat cryptisch!
Waar is het in een paar weken 3 keer raak? thuis op uw PC?
Wanneer het grotendeels opgelost is, dan is het dus niet opgelos
Hoezo cryptisch? Als er zowel thuis als op mijn werk bij het opvragen van de site van ABN Amro staat dat er een storing is bij het internet bankieren ligt dat niet aan mijn pc.

En grotendeels opgelost is niet opgelost? Duh...dat snap ik ook wel. Gisterenmiddag rond 1 uur stond er grotendeels opgelost en kon ik geld overmaken van de spaarrekening naar mijn betaalrekening. 1 Van de belangrijkste dingen was dus opgelost.

Marijke, ik normaal gesproken ook niet. Maar het wel lastig als je net wat van je eigen rekening wil overboeken. Overschrijvingen betaal ik altijd op tijd, maar als je onverwachts iets moet overboeken van je spaarrekening naar je gewone rekening, of naar iemand anders ofzo, dan is het best lastig als er een storing in.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Gaat ABN Amro de Postbank nadoen

Ongelezen bericht door D1RK »

Gezien alle bovenstaande bewaar ik voor de nu 1x ofline geweest te zijn naast deze betrouwbare Argenta die zelfs excuus per E mail aanbied als ik niets deet!
Zo netjes kan het ook, maar de Postbank wil ik er voorlopig toch bijhouden zonder pasje, dus nog steeds gratis, omdat ze soms wel online zijn, en je weet het maar nooit, dus als reserve voor het geval dat....
Eén Hacker die het systeem weet plat te leggen, en dat is veel erger dan een normale storing, want hoewel ze goed beveiligen, je weet maar nooit!

Gesloten