LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aansluiten bij vereniging

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Karin
Berichten: 354
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Karin »

Albert, Anmereto, of wie dan ook verder die mijn bloed wel kan drinken: het gaat me niet om het feit dat iemand iets vraagt. Het gaat me om het ongedurige toontje van deze dame.
Verder is het niet alleen een kwestie van internet hebben om op de hoogte te kunnen zijn van het Dexia-debacle. Zo langzamerhand hebben ongeveer alle dagbladen al eens aandacht aan het geheel besteed en is het verschillende keren op de TV aan de orde geweest.

Ik vertrek nu, voor deze avond althans, van het forum om de eenvoudige reden dat er visite is gearriveerd.

Nog een fijne avond allemaal!

Gr. Karin

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Albert »

Goh wat maak ik eigenlijk een hoop mee op het forum :D :D Maar als je iets wilt zeggen, mag je het hier ook wel plaatsen :cry: Of mailen. :!: :!:

Albert.


p.s. Karin ik heb helemaal geen hekel aan je hoor.

Anna

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Anna »

Nou ja, dan zij die zeker niet zo bijdehand als jij! Hou jij je bezoek
vanavond maar bezig. Lekker rustig hier! Veel plezier.

Een fijne avond nog. :wink:

Gast

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 10 Apr 2003 00:00 door Natasja


--------------------------------------------------------------------------------

Albert,

Bedankt!
Inderdaad de hoofdprijs heb ik al.
Je bent een lieve man, dat mag ook wel gezegd worden

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Albert »

Ja hoor blijven we aan de gang :D Ik begin nou bang te worden :oops: :oops:

Albert.


Neem er nog een paar :roll: :roll: :roll: :roll:

Anna

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Anna »

Ach Albert, e moet er niet eens meer op reageren! Wat een irritant persoon is die GAST. En dat ie daar zin in heeft om al die oude topics op te zoeken en weer omhoog te halen!!!!

Als Hannah nog wat wil weten, denk ik dat het het beste is dat ze even via een mail contakt met jou zoekt., want die schiet ook niet op voor haar.

Dag Albert, en trek het je niet aan. O, nu zullen jij en ik wel weer wat met elkaar hebben? Geef niks, laat ze maar kletsen. MVG. Mij.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Albert »

Hoi Anna,

Ik kan wel tegen een grapje hoor :D Ontving vandaag ook al rare e-mailtjes.

Bedankt voor je steun.

Jouw Albert :P :P :P :P :P

kees1

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door kees1 »

pieter:


het product voldoet niet aan de GEDANE BELOFTE,dus terug geven dat product,aan de winkelier {dexia dus} een winkelier is toch verplicht om het geld terug te geven,als het niet voldoet aan de gestelde eisen maar dat is waarschijnelijk te simpel gedacht ,ging het maar zo makkelijk.ook ik dacht dat ik save zat ,ook mijn bek viel open of ik maar ff 900 per maand wilde gaan betalen.
3 jaar investeren en 10 jaar profiteren wie wil dat nou niet staat er op de folder van korting kado,maar had er bij gestaan dat er een mogelijkheid was ,hoe klein dan ook dat ik na drie jaar misschien bij moest betalen had ik het nooit gedaan.
maar dat hebben ze bewust achterwege gelaten want anders hadden ze nooit aan mij verkocht.
aan jou ook niet denk ik,aan de meeste mensen niet daar ben ik van overtuigd,dus om zo veel mogelijk te verkopen,zijn we maar te mooi voorgelicht
ik ben maar een gewone arbeider, en kan het nooit ophoesten wat een land hë dat het mag om gezinnen kapot te maken
DROEVIG!
mijn inkomen? 1600 per maand leuk hoor dexia bedankt voor het kapot maken van me gezin en de financieele toekomst, nooit zal ik nog iets leuks met me gezin kunnen doen ,nogmaals bedankt.
ben niet alleen me éénmalige inleg kwijt maar moet nu 84 maanden 900 euro per maand gaan betalen,en ik heb wel 10 x gevraagd of die inleg éénmalig was ,ja hoor meneer het is éénmalig hoor ik die verkoper nog steeds zeggen ik twijfelde nog steeds,en dat hoored hij wel,hij zei u bent te bang meneer u bent eigenlijk een dief van u eigen portomonee als u het niet doet.
u bent een van de weinigen die het niet doet mocht u ervan afzien,ik heb er in uw woonplaats zoveel verkocht dat u later spijt krijgt als u ziet dat er mensen bij u in de straat een dikke bmw rijden en u niet
NOU SPIJT HEB IK ERVAN.
maar dexia heeft ook spijt als ik bel om te zeggen dat ik verkeerd ben voorgelicht zeggen ze, het spijt ons meneer we kunnen er ook niets aaandoen, ze kunnen beter zeggen het scheelt ons niks meneer u zoekt het maar uit.contract is contract hé
contract is contract daar ben ik het mee eens,maar dan had het een contract moeten wezen zoals werd verteld door die verkoper ÉÉNMALIGE INLEG!!! LEUGENAAR JE HEBT HET OP JE GEWETEN DAT MIJN GEZIN VERANDERT IS VAN EEN VROLIJK DOORSNEE GEZIN IN EEN GEDEPRIMEERD
ONGELUKKIG GEZIN ZONDER UITZICHT OP EEN ZORGELOZE FINACIEELE TOEKOMST,WEET JE WEL HOE HET VOELT OM ALS VADER NIET MEER VOOR JE GEZIN TE KUNNEN ZORGEN OMDAT JE BENT OPGELICHT.
WE KONDEN ONS AARDIG REDDEN OOK AL WAS HET GEEN VETPOT MAAR NU IS ALLES KAPOT GEMAAKT, EN WIE HELPT ONS?NOU NIEMAND,JA DE STICHTINGEN WEL EN EEN HOOP MENSEN OP HET FORUM,MAAR VAN HOGERHAND KOMT ELKE HULP VOOR VELEN VAN ONS TE LAAT .
BLIJKBAAR MAG JE MENSEN OPLICHTEN IN NEDERLAND GA IK OOK MAAR DOEN DENK IK
:evil: [/b][/i]

Paula
Berichten: 95
Lid geworden op: 03 jul 2003 13:27

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Paula »

Ik wil even zeggen, dat ik niet die Paula ben. Ik ken deze mensen niet.

Paula

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door aert0001 »

Ja, Dexia goed gedaan hoor heel véél plezier met de centen van honderden nederlandse families.
Nog een voorstel: kunnen jullie op straat gele petjes dragen?

Ton

Ria

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Ria »

Wat een rotstreek eigenlijk. Iemand vraagt om advies dan geeft iemand antwoord en wordt vervolgens met de grond gelijk gemaakt.

Zo ver zijn we dus al afgedaald.

Hannah succes en Albert je bent een gentleman.

Ria

hannah
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:13

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door hannah »

Beste albert, Anna en Pieter,

Bedankt voor jullie reactie. Ik durfde al bijna niet meer te reageren. Ik wist dus ook inderdaad niet dat hier een forum voor was en ben al blij dat ik het gevonden heb. Albert, bedankt dat je mij je e-mailadres hebt gegeven, want dan stel ik daar wel een paar vragen aan jou.

vr. groetjes Hannah

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door aert0001 »

Tja Ria, vergeet niet dat deze "mensen" meestal niet de gedupeerde zijn, maar anonieme lijkenpikkers, bang herkend te worden en altijd in de schaduw v.d. maatschappij.

Hannah; ook naar mij kun je mailen hoor, niet voor juridische zaken,
wel voor een hart onder je riem, en saamhorigheid.
Gedupeerde zijn namelijk mensen die samen leed delen, en verzet plegen.


Ton

hannah
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:13

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door hannah »

Dank je Ton,

En voor de rest moet ik even kwijt dat ik de meeste reacties maar raar vind. dit is toch een forum over Dexia of zit ik op een verkeerde site :-)

gr. Hannah

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door aert0001 »

Ja je zit op de goede site, en er worden hele zinnige dingen gezegd, misschien door mij niet altijd maar er zitten hier hele waardevolle mensen die echt het beste voor hebben, alleen 'n gier blijft 'n gier.

Ton

Anmereto
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 jul 2003 13:48

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Anmereto »

Albert,

Ook ik heb wat oude topics over je gelezen en geef je een compliment voor het feit hoe jij hier een bepaald iemand heb verdedigd. Ik wou dat mijn ex-man dat destijds had gedaan, was ik nu beter af geweest ,ook voor mij ben je een gentleman.

Laat ze maar kletsen.

Liefs,

Anmereto.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door aert0001 »

Verrek, anmereto is een vrouw.

Anmereto
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 jul 2003 13:48

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Anmereto »

Wist je dat niet dan :oops: :oops en nog wel van Italiaanse komaf. 8) :wink:

Anmereto

Anmereto
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 jul 2003 13:48

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Anmereto »

Ik ben receptioniste bij een filiaal in Amsterdam van Kwik-fit. Ben je ook weer op de hoogte. 8)

Anmereto

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: aansluiten bij vereniging

Ongelezen bericht door Albert »

Hoi Hannah,

Stel je vragen maar krijg je morgen antwoord van me ik moet zo weg en ga mijn PC uitzetten.

Verder iedereen bedankt voor de reacties.

Albert.

Gesloten