LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Piet Klerkx bank

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
pimboo
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2007 17:42

Piet Klerkx bank

Ongelezen bericht door pimboo »

3,5 jaar geleden kocht ik een bamkstel, model Lisse bij Piet Klerkx. Het gaat om een 2,5 + 3 zits. Nou ga ik ervan uit dat een bankstel zo'n 8 jaar meegaat, tenzij je een bankstel van 200 euro koopt. Niets is minder waar. Na 3,5 jaar zitten de gaten in de hoezen, en is de bank rijp voor de vuilnis.
Na controle door piet Klerkx zou een offerte worden aangevraagd voor niewe hoezen. Na twee weken kreeg ik te horen dat de leverancier de hoezen niet meer kan leveren. En dat de schade is ontstaan door 'gebruik'. Wat verwacht men dan? Dat ik een bankstel koop om naar te kijken???

Het enige dat ik kreeg te horen waren excuses, dat was het.

Ik koop verdomme voor 1500 euro aan banken, en kan de boel na 3,5 jaar weggooien! Geen tegoedbonnetje, geen korting op een nieuwe bank, niks! Ik wordt gewoonweg genegeerd. Dit is de manier waarop Piet Klekx met haar klanten omgaat!!

Voor mij nooit piet Klerkx meer!

San32
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2006 14:29

Re: Piet Klerkx bank

Ongelezen bericht door San32 »

Ook voor ons nooit geen Piet Klerkx meer!
Wij kochten zo'n 6 jaar terug een bankstel van 4200 GULDEN ( nog voor de euro dus), alleen de sierkussentjes waren al 100 gulden per stuk ( x 4).
Het was een 3 en een 2 zits bank in een special stof die je kan schoonmaken...
Nou vanaf het moment dat die bezorgd werd was ik al niet tevreden, de vulling was verkeerd en lekker makkelijk schgoonmaken, ho maar!
De bank is 2x terug geweest en 1x is de vulling angepast maar het bleef pet.
Ook hier niks gen sorry, prijsverlaging o.i.d.
Afijn, we moesten maar leren leven met de bank zoals ie was.
2 weken geleden is hij gratis afgehaald, we hebben een nieuwe gekocht
De bank was totaal op, zag er niet meer uit, de hele vorm was verdwenen en dat voor zo'n duur ding!
Ik had ook minstens verwacht dat ie 10 jaar mee zou gaan maar helaas...

Gesloten