LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Planet Oplichtersnet

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Robben

Planet Oplichtersnet

Ongelezen bericht door Robben »

Eind 2006 abonnement (domeinnaam + mail) afgesloten. :D Best een dure optie gezien de vele goedkopere alternatieven, maar mijn idee was dat Planet wel goed was............ :D

Emailbox werkte vanaf dag 1 niet naar behoren. :cry: Kan gebeuren, 5 x telefonisch contact over geweest, steeds geen oplossing tot gevolg. Uiteindelijk maar privé-adres op site vermeld. :evil:
Eind augustus 2007 hele abonnement door mij opgezegd per 11-11-07 (einde contractdatum).

Netjes bevestiging ontvangen, met juiste vermelding einddatum 11-11-07. :D Domein is echter vanaf begin september niet meer bereikbaar geweest! :evil: Ondanks 2 berichtjes per email géén enkele reactie :evil: :evil: (behalve een nieuwe factuur over de laatste maand :evil: :evil: :evil: ). Gelukkig heb ik nooit toestemming gegeven voor automatische incasso.

ALTIJD, maar dan ook altijd zal ik iemand AFRADEN iets bij Planet af te sluiten. :evil: :evil: :evil: :evil:

jeant

Re: Planet Oplichtersnet

Ongelezen bericht door jeant »

Amen.

Lees effe het artikel re: mogelijk fraude onder het titel:

Vereniging van Planet geduperden.

Een van de problemen is dat alle postjes verspreid over het Internet zijn. Was er EEN site, zou de omvang en ernst van het probleem met deze bedrijven veel duidelijker zijn en eerder een aktie (b.v. demonstratie bij het hoofdkantoor in Den Haag, Maanplein 55), etc, kunnen komen.

Intussen informeer gewoon zoveel mensen als mogelijk nooit met deze bedrijven in see te gaan.

Gesloten