LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanrijdingingsformulier

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
bushalte

Aanrijdingingsformulier

Ongelezen bericht door bushalte »

Hallo,

Ik heb een rechtsbstverz.
Auto ongeluk gehad door aanrijding vrachtwgn op rotonde in MAART 2007 waarbij wij door de vrachtwagen geduwd werden naar de doorgetrokken streep. Bij aankomst politie leek het dat wij verkeerd waren maar bewijs het maar dat je geduwd werd.
Baby op de achterbank van 8 maanden gelukkig ongedeerd.
Camera's rondom de plek waren aanwezig.

Nu heb ik een aggresieve waarnemer die mij KEER OP KEER aangeeft problemen te krijgen omdat aanrijdsform. verkeerd is ingevuld.
Deze zegt dat tegenpartij aangekruist heeft dat hij stil stond en ik niet.
En nu komt het...... de vrachtwagen beweerd dat ik deze aangereden heb vanuit rechts komen aanrijden naar links?? En dit vanuit stilstand?

Wij zien het soms niet zitten, we hebben een schadepost van **** euro die wij in termijnen moet voorschieten omdat schadebedrag onze probleem is volgens de rechtsbijstverz.

Wij hebben deze zaak nu al ruim 7 maanden lopen bij rechtsbijstverz en zijn bang dat als we overstappn nr n advoca meer kosten verwachtn.
Omdat bij rechtsbstnverz alles gratis is en een advoca niet.

Onze enige redding denk ik is dat er beelden nog bewaard zijn gebleven, maar daar doe ik niet positief over omdat volgens mij deze al gewist zijn. Weet iemand dat?

gr.

Hans V

Re: Aanrijdingingsformulier

Ongelezen bericht door Hans V »

Het verhaal over de toedracht is me geheel onduidelijk. Voor het overige: De rechtsbijstandpolis kent een geschillenregeling. Je kunt de behandeling en het standpunt dan door een externe advocaat laten toetsen, zonder kosten.

camerabeelden: als het gaat om de gebruikelijke straatcamera's worden de beelden in het algemeen maar kort bewaard. Hooguit een paar dagen. Vraag het even na bij de lokale politie.

Maarten1234

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Ik denk dat die camerabeelden niets meer uithalen.

Jij zegt naar rechts te zijn geduwd door de vrachtwagen.....

Wat is er nu precies gebeurd.

Dat aanrijdingsformulier is niet ter schuldbepaling. Deze dient ter informatie. De info welke hier opstaat gebruikt de verzekering weer om de "verkeerde" weggebruiker te vinden bij wie zij de schuld kunnen neerleggen.

baardemakers

Ongelezen bericht door baardemakers »

in het rapport van de politie zal toch wel de waarheid zijn opgeschreven, aan de schade van de auto's moet kunnen worden vastgesteld wie wat heeft gedaan. En getuigen?

Gesloten