LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] fotoshirt / sign-it
fotoshirt / sign-it
iemand slechte ervaring met fotoshirt / sign-it? wacht nu een maand en de mailbox is vol dus een bericht kan ik ook niet achterlaten..... maar netjes betaald heb ik natuurlijk wel
-
Re: fotoshirt / sign-it
Fotoshirt.nl
Op hun website geen enkele vermelding van adres/tel-faxnr, geen algemene voorwaarden.
Wel gevonden in het handelsregister:
-----------------------------------------
Fotoshirt.nl 09078392 0000
Hoornestraat 41, 6824AK Arnhem Hoofdvestiging
Heeft u ditzelfde?
Dan een aangetekende brief met bericht van ontvangst.
Grootvader
Op hun website geen enkele vermelding van adres/tel-faxnr, geen algemene voorwaarden.
Wel gevonden in het handelsregister:
Fotoshirt.nl 09078392 0000
Hoornestraat 41, 6824AK Arnhem Hoofdvestiging
Heeft u ditzelfde?
Dan een aangetekende brief met bericht van ontvangst.
Grootvader
Bij mij hetzelfde verhaal, het is idd dat bedrijf uit Arnhem.
Keurig betaald.....maar er wordt niets geleverd
Dus wees gewaarschuwd; bestel niets bij http://www.sign-it.nl/ of bij
http://www.fotoshirt.nl/ + al die bedrijven die onder sign-it werken.
(allemaal hetzelfde adres:W.van Pontlaan 12 - 6824 GM Arnhem - Tel 026 446 06 74 - Fax 026 443 59 27)
Gewoon een stelletje oplichters, aanpakken die gasten!
Keurig betaald.....maar er wordt niets geleverd
Dus wees gewaarschuwd; bestel niets bij http://www.sign-it.nl/ of bij
http://www.fotoshirt.nl/ + al die bedrijven die onder sign-it werken.
(allemaal hetzelfde adres:W.van Pontlaan 12 - 6824 GM Arnhem - Tel 026 446 06 74 - Fax 026 443 59 27)
Gewoon een stelletje oplichters, aanpakken die gasten!
-
Op 12 augustus 2007, bestelde ook ik een fotoshirt via www.fotoshirt.nl (sign-it). Ik liet dit shirt dubbelzijdig bedrukken met een fotocollage die speciaal op maat was gemaakt. Ik heb mij hierbij strikt gehouden aan de afbeeldingsvoorwaarde (formaat) genoemd op de website.
Aangezien er op de website staat vermeld dat na betaling het t shirt na 3 dagen binnen is, besloot ik om direct de 19.25 euro over te maken op het rekeningnummer. Na een week maar eens gebeld met het bedrijf Sign-it. Hier kreeg ik te horen dat er een kleine achterstand was maar dat de order goed was aangekomen. Vervolgens zou het zo snel mogelijk verwerkt worden.
Een week later nog steeds geen shirt. Dus maar weer gebeld met het bedrijf. Er werd mij verteld dat de order klaar lag om bedrukt te worden. Er zou een notitie gemaakt worden dat het met spoed verwerkt zou worden. Na weer een paar dagen wachten via een email een klacht ingediend. Echter geen reactie.
Nadat er 3 weken om waren weer gebeld met Sign-it. Deze gaf aan dat hij aan de hand van het order nummer kon zien dat het t shirt inmiddels was bedrukt. Het zou of vandaag of morgen verzonden worden.
Echter helaas geen t shirt.
Vandaag 12 september een maand later weer gebeld. Na even mijn stem te hebben verheven vertelde de man aan de telefoon doodleuk dat het verzonden moest zijn. Ik gaf aan dat ik niets had ontvangen, vervolgens klonk er een twijffelde "wacht eventjes" aan de andere kant.
De medewerker zag aan de hand van het order nummer dat er iets niet goed was met de afbeeldingen, en verzocht mij deze opnieuw te mailen??? (een week hiervoor was het t shirt nog bedrukt???) Aangezien ik de afbeeldingen die speciaal door iemand waren gemaakt niet meer op de computer had staan kon ik deze niet verzenden en heb ik maar mijn geld terug gevraagd. Na een excuus woordje, dat het jammer was dat het zo was gelopen, zegde de verkoper mij toe dat hij het geldbedrag zou crediteren.
Ik ben zeer benieuwd hoe vaak ik hier moet achteraan bellen.
Aangezien er op de website staat vermeld dat na betaling het t shirt na 3 dagen binnen is, besloot ik om direct de 19.25 euro over te maken op het rekeningnummer. Na een week maar eens gebeld met het bedrijf Sign-it. Hier kreeg ik te horen dat er een kleine achterstand was maar dat de order goed was aangekomen. Vervolgens zou het zo snel mogelijk verwerkt worden.
Een week later nog steeds geen shirt. Dus maar weer gebeld met het bedrijf. Er werd mij verteld dat de order klaar lag om bedrukt te worden. Er zou een notitie gemaakt worden dat het met spoed verwerkt zou worden. Na weer een paar dagen wachten via een email een klacht ingediend. Echter geen reactie.
Nadat er 3 weken om waren weer gebeld met Sign-it. Deze gaf aan dat hij aan de hand van het order nummer kon zien dat het t shirt inmiddels was bedrukt. Het zou of vandaag of morgen verzonden worden.
Echter helaas geen t shirt.
Vandaag 12 september een maand later weer gebeld. Na even mijn stem te hebben verheven vertelde de man aan de telefoon doodleuk dat het verzonden moest zijn. Ik gaf aan dat ik niets had ontvangen, vervolgens klonk er een twijffelde "wacht eventjes" aan de andere kant.
De medewerker zag aan de hand van het order nummer dat er iets niet goed was met de afbeeldingen, en verzocht mij deze opnieuw te mailen??? (een week hiervoor was het t shirt nog bedrukt???) Aangezien ik de afbeeldingen die speciaal door iemand waren gemaakt niet meer op de computer had staan kon ik deze niet verzenden en heb ik maar mijn geld terug gevraagd. Na een excuus woordje, dat het jammer was dat het zo was gelopen, zegde de verkoper mij toe dat hij het geldbedrag zou crediteren.
Ik ben zeer benieuwd hoe vaak ik hier moet achteraan bellen.
Ja dit is mij ook overkomen. Ben al sinds 5/7 bezig. Heb ook keurig betaald en word aan het lijntje gehouden. Heb al vaak gemaild en krijg daar soms een reactie op van : wij zoeken het uit en hoor vrevolgens niks. Heb ook al een paar keer gebeld en dan heeft die Hendrik Veen allerlei smoesjes.
Ik zou zeggen, allemaal hem bestoken met telefoons en e-mails
zijn nummer is 06 53955050
zijn email is [email protected]
Ik zou zeggen, allemaal hem bestoken met telefoons en e-mails
zijn nummer is 06 53955050
zijn email is [email protected]
heb zaterdag (na 6 weken wachten) eindelijk mijn bestelde kussen binnen de foto is mooi maar er is om de foto heen veel schaduw geprint dus ziet er niet uit. heb email gestuurt met foto en wat er aan gedaan gaat worden maar nog niets gehoort. hij (henk) heeft het wel gelezen omdat ik een ontvangst bevestiging gevraagt had. dus smoesje als ik heb het niet ontvangen zijn dan voorbij
Eelijk is Eerlijk.... het duurde 12 dagen langer, maar heb nu toch het T-Shirt ontvangen. En het ziet er heel leuk uit. (paar zwarte veegjes op het witte shirt, maar dat gaat er vast in de eerste was wel uit).
Ik heb er wel achteraan moeten bellen, maar ondanks dat ik het niet
verwachten, is alles weer goed gekomen.
Dus conclusie; de 3 werkdagen ff met een korreltje zout nemen, en bellen als het telang duurt.
Groeten Nicknr1
Ik heb er wel achteraan moeten bellen, maar ondanks dat ik het niet
verwachten, is alles weer goed gekomen.
Dus conclusie; de 3 werkdagen ff met een korreltje zout nemen, en bellen als het telang duurt.
Groeten Nicknr1
ik heb nadat hij de email met klacht gelezen heeft in iedergeval nog niet gehoord hoe ik van die zwarte strepen af kan komen (potje witte verf kopen misschien) dus hoop voor je dat dat er in de eerste was afgaat maar als het bij mij zo blijft met de klantvriendelijkheid van deze firma raad ik een ieder af om er wat te bestellen
Nou, ik ben er echt ingetuind. Ik bestel 6 shirten en hoor steeds maar niets. Nou hoorde ik van hun dat er iets mis was gegaan met mijn betaling en dat ik het zelf moest overboeken.
Heeft mijn moeder het van mijn centen overgeboekt (3 weken terug) en nu zeggen ze dat hun geen centen ontvangen hebben en dat ze de opdracht hebben laten vervallen.
Mn moeder heeft gezegd dat ze de bankafschrift van mij wil opsturen maar dat hoefde niet, de man zei dat deze best wel vervalst kan zijn.
Kan dat zo maar?
Heeft mijn moeder het van mijn centen overgeboekt (3 weken terug) en nu zeggen ze dat hun geen centen ontvangen hebben en dat ze de opdracht hebben laten vervallen.
Mn moeder heeft gezegd dat ze de bankafschrift van mij wil opsturen maar dat hoefde niet, de man zei dat deze best wel vervalst kan zijn.
Kan dat zo maar?
Bla bla bla bla.... hij wordt verstuurd, er is een probleem, het kan niet geannuleerd worden (ruim 3 weken nadat het binnen had moeten zijn), u belt buiten kantoortijden mevrouw, Wat zegt u nu..... of we wel echt bestaan? maar natuurlijk; al 15 jaar, ja... te Arnhem !!!!!
Met andere woorden: ook ons vermoeden dat het bedrijf niet echt helemaal zuiver is, wordt helaas door het lezen van deze reacties bevestigd. Hopelijk komt het zoals bij een paar anderen van jullie uiteindelijk wel goed met het kado wat we besteld hadden, maar we hebben er een zwaar hoofd in
En dan pissig worden als je je twijfels uitspreekt
Uit hoeveel man zou het bedrijf bestaan en hoe groot is het pand wel niet als het over zoveel schijven gaat en al zo lang bestaat. De telefoon wordt echter door slechts 1 persoon bediend...... Wie bedient dan de machines? Zal wel druk zijn bij het personeelsfeest
Mocht het tegen de verwachting in toch nog goed uitpakken, dan vermelden we dat natuurlijk op deze site (58 augustus 3016?) We geven ze nog even het voordeel van de twijfel;vol verwachting klopt ons hart.
Met andere woorden: ook ons vermoeden dat het bedrijf niet echt helemaal zuiver is, wordt helaas door het lezen van deze reacties bevestigd. Hopelijk komt het zoals bij een paar anderen van jullie uiteindelijk wel goed met het kado wat we besteld hadden, maar we hebben er een zwaar hoofd in
En dan pissig worden als je je twijfels uitspreekt
Uit hoeveel man zou het bedrijf bestaan en hoe groot is het pand wel niet als het over zoveel schijven gaat en al zo lang bestaat. De telefoon wordt echter door slechts 1 persoon bediend...... Wie bedient dan de machines? Zal wel druk zijn bij het personeelsfeest
Mocht het tegen de verwachting in toch nog goed uitpakken, dan vermelden we dat natuurlijk op deze site (58 augustus 3016?) We geven ze nog even het voordeel van de twijfel;vol verwachting klopt ons hart.
-
aan Nikki
u schrijft tot: (58 augustus 3016?).
U wil toch zeker niet zo oud worden?
Aber lieber mensch, dan sind wir computers un leben an moon oder mars.
Denk ik.Wat voor voedsel moeten wij daarvoor eten in vredesnaam.
Zelfs met die vitaminepreparaten en voedingssupplementen zullen wij dat noot van z'n lieve leven halen.
Grootvader
u schrijft tot: (58 augustus 3016?).
U wil toch zeker niet zo oud worden?
Aber lieber mensch, dan sind wir computers un leben an moon oder mars.
Denk ik.Wat voor voedsel moeten wij daarvoor eten in vredesnaam.
Zelfs met die vitaminepreparaten en voedingssupplementen zullen wij dat noot van z'n lieve leven halen.
Grootvader
We schrijven 58 augustus 3016....
Met andere woorden: na intensief contact deze week met Sign- it hebben we afgelopen donderdag de bestelling ontvangen. Weliswaar ook met vlekken, maar de foto's staan mooi scherp op de kussens. Kwaliteit is prima.
Dus.... bellen en duidelijke afspraken maken helpt (of zeggen dat je binnenkort in Arnhem in de buurt bent en ze zelf anders ook wel op kan halen)
Iedereen succes.
Met andere woorden: na intensief contact deze week met Sign- it hebben we afgelopen donderdag de bestelling ontvangen. Weliswaar ook met vlekken, maar de foto's staan mooi scherp op de kussens. Kwaliteit is prima.
Dus.... bellen en duidelijke afspraken maken helpt (of zeggen dat je binnenkort in Arnhem in de buurt bent en ze zelf anders ook wel op kan halen)
Iedereen succes.
Op 12-9 jl. bestelde ik verjaardagskaarten voor mijn zoontje bij www.kaartindebus.nl
Ik heb meteen betaald via IDEAL en volgens de mail werden mijn kaarten gedrukt en verzonden.
Ik heb ze alleen NOOIT ontvangen.
Gebeld met dhr. Hendrik Veen 06-53955050 "o wat vreemd het is wel verstuurd maar we gaan het nogmaals doen".....wachten nog niets weer gebeld het is weer verstuurd, adres klopte alles leek oke.
Nogmaals drukken en versturen maar ik dacht al in mijn achterhoofd....dat komt niet aan en jawel....
inmiddels paar dagen voor het feest nog de beloofde kaarten niet binnen ben toen maar uitnodigingen met de hand gaan schrijven, had gelukkig iedereen al telefonisch ingelicht dat ze 5 oktober vrij moesten houden.
We zijn overeen gekomen dat ik mijn betaald geld terug zou krijgen. Maar tot op heden niets gehad.
Elke week gebeld "O vreemd heb de boekhouden al 2x opdracht gegeven".
Een week geleden nog een keer "wat is het opdrachtnummer? "en hij noteerde weer mijn bankgegevens maar vandaag nog niets.
Afgelopen weekend dacht ik ik ga eens googlen. Kaartindebus is een onderdeel van firma Sign-it en toen kwam ik tot de ontdekking dat er meer problemen zijn op dit RADAR forum, wel betaald NIET geleverd.
Toen wist ik genoeg en heb besloten jullie in te lichten want dit MAG NIET!
Ik hoop dat jullie naar mijn verhaal willen luisteren en er wat mee doen om anderen te waarschuwen!!!
Ik kan fluiten naar mijn geld maar hopelijk een ander niet!
PAS OP HENDRIK VEEN IS EEN OPLICHTER!!
Ik heb meteen betaald via IDEAL en volgens de mail werden mijn kaarten gedrukt en verzonden.
Ik heb ze alleen NOOIT ontvangen.
Gebeld met dhr. Hendrik Veen 06-53955050 "o wat vreemd het is wel verstuurd maar we gaan het nogmaals doen".....wachten nog niets weer gebeld het is weer verstuurd, adres klopte alles leek oke.
Nogmaals drukken en versturen maar ik dacht al in mijn achterhoofd....dat komt niet aan en jawel....
inmiddels paar dagen voor het feest nog de beloofde kaarten niet binnen ben toen maar uitnodigingen met de hand gaan schrijven, had gelukkig iedereen al telefonisch ingelicht dat ze 5 oktober vrij moesten houden.
We zijn overeen gekomen dat ik mijn betaald geld terug zou krijgen. Maar tot op heden niets gehad.
Elke week gebeld "O vreemd heb de boekhouden al 2x opdracht gegeven".
Een week geleden nog een keer "wat is het opdrachtnummer? "en hij noteerde weer mijn bankgegevens maar vandaag nog niets.
Afgelopen weekend dacht ik ik ga eens googlen. Kaartindebus is een onderdeel van firma Sign-it en toen kwam ik tot de ontdekking dat er meer problemen zijn op dit RADAR forum, wel betaald NIET geleverd.
Toen wist ik genoeg en heb besloten jullie in te lichten want dit MAG NIET!
Ik hoop dat jullie naar mijn verhaal willen luisteren en er wat mee doen om anderen te waarschuwen!!!
Ik kan fluiten naar mijn geld maar hopelijk een ander niet!
PAS OP HENDRIK VEEN IS EEN OPLICHTER!!
Ik heb nieuwjaarskaarten ontworpen en online verstuurd en betaald, ruim van te voren.
Ik heb het geld overgemaakt (>60 Euro), niets ontvangen , behalve een bevestigingsmail.
Volgens desbetreffende persoon was alles verstuurd, maar hij zou dit kontroleren en mij een mail sturen.
Helaas niets meer gehoord en toen gebeld en 1x iemand aan de lijn gekregen, hij geeft aan dat dit door familieomstandigheden niet is gebeurd.
Nu ik echter alle reacties lees op dit forum begin ik daar sterk aan te twijfelen.
Is er iemand die wel ooit iets heeft ontvangen?
Ik heb het geld overgemaakt (>60 Euro), niets ontvangen , behalve een bevestigingsmail.
Volgens desbetreffende persoon was alles verstuurd, maar hij zou dit kontroleren en mij een mail sturen.
Helaas niets meer gehoord en toen gebeld en 1x iemand aan de lijn gekregen, hij geeft aan dat dit door familieomstandigheden niet is gebeurd.
Nu ik echter alle reacties lees op dit forum begin ik daar sterk aan te twijfelen.
Is er iemand die wel ooit iets heeft ontvangen?
even opgezocht via de SIDN:
Domeinnaam sign-it.nl
Status actief
Houder SIG000544-PROVI
Sign-It
Hoornestraat 41
6824AK ARNHEM
Netherlands
Administratieve contactpersoon VEE006390-PROVI
H.B Veen
+31 (0)264460674