LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MLMWATCHTDOG

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it

MLMWATCHTDOG

Ongelezen bericht door So be it »

http://www.mlmwatchdog.com/Archives2007-3.html

Ik weet het....
Het is slechts een buurtsuperomzetje van bedrijfjes.....

Maar het is "kritisch" nieuws......!

SBI

jor

Re: MLMWATCHTDOG

Ongelezen bericht door jor »

Ik begrijp echt niet goed waarom je nu weer een nieuw topic opent, Zijn er nu al niet genoeg van allemaal hetzelfde gel*l. En daar heb jij zeker aan meegeholpen want vele zijn door jou geopend. Nutteloos geouweh*er.Of ben je bang dat het onderwerp aandacht tekort komt?

Jor. :?:

So be it

Hmmmmm, ben je tegen problemen, sorry, uitdagingen aangelopen Jor??

Geeft niks, groei je wel over heen.
En je mag best even je uitleven op mij.

Waarom dit topic?

Omdat ik eigenlijk zelf niet meer op "hetzelfde gel*l" wil reageren en MLMWATCHDOG is een zéér critische en tóch positieve site.

Verder wens ik je een fijn weekend Jor.

SBI

katjax

Ongelezen bericht door katjax »

hallo so be it, zou je me uit kunnen leggen wat deze site precies inhoud?
Groetjes

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

Ik ben het voor de verandering eens een keer eens met sbi, een zeer leerzame site. Volg bijvoorbeeld nu deze link eens: "OUCH – AMWAY HEADED FOR COURT IN UK!", je komt dan uit bij http://www.mlmwatchdog.com/mlm-amway.html

Het gaat daarbij over het paal en perk stellen aan de bandjes en boekjes verkopers in Engeland. Die jongens zijn daar zo gek nog niet en pakken amway-quixtar-alticor aan. En, angsthazen dat ze zijn, hebben ze onmiddellijk de boekjes en bandjes verkoop en de motivation rallies gestopt om een rechtsgang te voorkomen. Ja, de ongeletterde zeeplopertjes durven ze nog wel te manipuleren, maar als vrouwe justitia in beeld komt dan zijn ze sneeuw voor de zon en er als een hazewind vandoor.

Leerzaam voor jou, ook met het oog op andere discussies elders over de Covey's en de Trumps, om op de door jouzelf aangebrachte site te lezen dat: "As I say, partially joking, Amway made me millions... but not in Amway!"
Laat dat maar eens goed tot je doordringen bij de volgende event als je na het openingsgebed tussen al je mede-'zelfstandigen' met je gebalde vuistje in de lucht "OEH OEH OEH OEH Fréééédoooom!!!" staat te roepen naar de enige in de hele zaal die écht dik met mlm verdient maar nog nóóit één zeepje heeft verkocht!!
Rijk worden aan mlm of arm blijven in mlm, het vertoont een parallel met het vrijwel niets verdienen van je omzet en het vrijwel niets verdienen over je omzet waar jij graag zo vaak mogelijk op terug komt.

Voorts is het in Engeland ook eventjes finito met de aanwas van nieuwe sukkels die komen kopen terwijl ze denken dat ze aan het verdienen zijn. Dit verleidt tot de volgende opmerking:
No sponsoring for 60 days is pretty drastic. Being allowed only to sell and use products is pretty sad. I bet sales for the U.K. dropped like a rock!
Ja nogal wiedus! Nu de zolder van de IBO al vol staat met zeep en allebei de vrienden en kennissen nog wel even vooruit kunnen is de enige mogelijkheid om nog wat te verdienen de kennis en de vriend van iemand anders. Gewoon op de markt raak je die 6 keer te dure troep aan de straatstenen niet kwijt. Als dat wegvalt, en bovendien de lucratieve boekjes en bandjesverkoop, dan moet worden teruggevallen op de reguliere markt die zo dun is dat de omzet die daar te behalen valt zakt als een ouwe onderbroek tot het niveau van.... een buurtsuper!!

So be it

Nou..., Eco..., je gelooft toch zelf ook niet dat ik niet zo een reactie van je had verwacht....?... :lol:

Nou heb ik niet veel trek om op zat avond veel tijd aan jou te besteden, maar vooruit dan maar weer..., ff dan....

Goede kritische site, hè, jongen????
Kun je mooi de dingen er uit vissen die in je straatje te pas komen.
Nu had ik, ongeveer 14 dgn geleden al op dit dispuut met de DTI gewezen, maar zo goed lezen kun jij nou ook weer niet. :twisted:

Amway heeft wel vaker onder vuur gelegen en heeft het allemaal overleefd en zal ook deze zaak wel oplossen.

Eens kijken waar ik kort op in kan gaan, want het is weer een zielige vertoning van je....
Nu de zolder van de IBO al vol staat met zeep en allebei
Kan niet, en mág niet.
Amway koopt ales nl weer terug, full price..., dus dat heeft geen nut, maar je hebt al moeite met het verschil tussen VAN en OVER..., dus dat uileggen daar beginnen we maar niet meer aan hè? :roll:
Oh, ja..., die flauwekul van dat filmpje van Dateline???
Ik dacht dat jullie geen waarde hechten aan "een filmpje"? :shock: Maar..., Het doel heiligt al je middelen toch???

Zal ik er eens een over M maken??
Je bent tóch zo makkelijk voor de gek te houden! :wink:

De Toolbussiness, ...... Mooi dat er een eind aan komt!
Vind ik..., en ik zit jullie al een jaar uit te dagen om eens met een serieuze klacht op de proppen te komen... en nu moet een positieve site over mlm het werk voor je doen? :roll:
Kneus dat je bent! :lol:
de ongeletterde zeeplopertjes durven ze nog wel te manipuleren
Tekenend voor je instelling.
Je volgelingen zullen je dankbaar zijn.....!
om op de door jouzelf aangebrachte site
In tegenstelling tot jou heb ik niks te verbergen....
Je denkt echt dat ik de kritieken niet had gelezen´, hè? (Hoe simpel kun je zijn, E?? :? )
naar de enige in de hele zaal die écht dik met mlm verdient maar nog nóóit één zeepje heeft verkocht!!
Je gooit weer wat verhaaltjes door elkaar..., maar dat zal jou... en ons ook niet deren....
Voorts is het in Engeland ook eventjes finito met de aanwas van nieuwe sukkels die komen kopen terwijl ze denken dat ze aan het verdienen zijn. Dit verleidt tot de volgende opmerking:
Quote:
No sponsoring for 60 days is pretty drastic. Being allowed only to sell and use products is pretty sad. I bet sales for the U.K. dropped like a rock!

Ja nogal wiedus! Nu de zolder van de IBO al vol staat met zeep en allebei de vrienden en kennissen nog wel even vooruit kunnen is de enige mogelijkheid om nog wat te verdienen de kennis en de vriend van iemand anders.
Zóóó, jij dnkt dat dát de reden is....?
Leer nu eerst maar eens hoe de leveringen geschieden, hoe het marketing plan en het compensatieplan in elkaar zitten, want je zit er weer flink naast te hengsten,,,m maar dat zal je volgelingen M en MLmangel een rotzorg zijn!
Het staat nu toch immers " op het Internet"... Simpele zielen....
Voer voor piramidescams..... :lol:
Vandaar waarschijnlijk jullie agressie tegen mlm.., het LIJKT er nl op! :wink:
Gewoon op de markt raak je die 6 keer te dure troep aan de straatstenen niet kwijt.
Hoe vond je onze tandpasta, knul?
Mag ik nu zeggen dat ik jou óók ken en dat je pas veroordeeld bent voor overvallen op oude dametjes?
Het is beide een leugen.... :?
Maar een tegenstander van mlm mág liegen, hè, jongens??? :roll:
Als dat wegvalt, en bovendien de lucratieve boekjes en bandjesverkoop, dan moet worden teruggevallen op de reguliere markt die zo dun is dat de omzet die daar te behalen valt zakt als een ouwe onderbroek tot het niveau van.... een buurtsuper!!

Je wilt waarschijnlijk moren al je gelijk halen..., maar voorspel maar eens de uitslag van dit gebeuren, lefgozertje!!!
Waag je daar maar eens aan.... Kom op...,
Wanneer is Amway failliet en van de markt???
tot het niveau van.... een buurtsuper!!
Oh..., je dacht dat de bandjes&garen omzet méé was gerekend??
Nee jongen....
De productenomzet BLIJFT dus gewoon 6,3 miljard Euro´s...
6.300.000.000.000 euro!!! Whoeeeeeeeha!!!!!!
Een buurtsuper...! (Sure! :lol: )
@ katjax
Onderwerp: mlm watchdog

hallo so be it, zou je me uit kunnen leggen wat deze site precies inhoud?
MLMWATCHDOG is een site die zéér kritisch mlm in de gaten houdt en onmiddelijk signaleert wanneer een bedrijf zijn boekje te buiten gaat.

Het filtert op eenvoudige wijze de bedrijven er uit die bijv uitbetalingen doen over inschrijfgelden.
Bonussen worden dan verdiend niet door gebruikte produkten, maar van het inschrijfgeld waarvan een groot deel naar de " upline" gaat.

Als je met mlm-ers aan tafel gaat zitten wordt dat erg eenvoudig uitgelegd, maar wat gezond verstand heb je natuurlijk wel nodig... en dat ontbreekt hier bij de kinders er nog wel eens aan....

Vragen "wat er gebeurt wanneer de derde wereld oorlog uitbreekt" of " wat er gebeurt wanneer de hemel op ons hooft valt" of "hoe wordt er nog verdient wanneer niemand zijn tanden nog poets of niemand zich meer wast", zijn hier schering en inslag.
(Zie de achterlijke argumentatie van M, dat de verklaring van een persoon die positief over mlm spreekt en géén mlm-er is, niet goed genoeg is... WANT hij is zelf geen mlm-er..., maar wanneer een mlm-er verklaart dat het een goed bedrijf is..., dan telt het wéér niet want hij is zélf een mlm-er!! :shock:
Zó lust ik er nóg wel honderd!! :wink: ... :lol: )

Maar het is dus een erg kritische site, waaruit Eco met veel plezier de, uit hun verband gerukte stukjes, gebruikt.
En dat mag. Laster en achterklap mag hier.
Je hoeft hier niks te bewijzen. Je klets gwoon maar wat! :oops:

Fijn weekend verder...

En S.., ik ben ondernemer. (Ja ook een mlm-ondernemer.. :wink: )

So be it

So be it

Kwam ik nog ff tegen.....
Waag je daar maar eens aan.... Kom op...,
Wanneer is Amway failliet en van de markt???
Kom..., E.., lefgozertje......
Je kunt toch wel voorspellen dat dit bedrijfje met zijn buurtsuperomzetje inmiddels over een paar dagen failliet zal zijn???
Je weet alles toch wel zo goed????

So be it
Mag ik zeker niet zeggen, zó, boys???
Niet eerlijk??
Au, au....? Goeroetje van zijn voetstukje.....?? :roll:

So, Au!! be it......
(Ik schat dat er nu weer 4 A-4-tjes aankomen....!)

So be it

So be it

De productenomzet BLIJFT dus gewoon 6,3 miljard Euro´s...
6.300.000.000.000 euro!!!
Hé...., is het jullie óók niet opgevallen dat ik wat veel nulletjes typte?
Moet natuurlijk zijn:
€ 6.300.000.000...... Was gisteren een dagomzetje van me....! :lol:
In euro centen klinkt het nóg beter, €-centen 630.000.000.000.... en in gulden centen 1.260.000.000.000..... 8)

So be it

Of was het jullie wél opgevallen, maar uit consideratie met "arme ikke" hebben jullie er maar niks van gezegd?? :shock:

So be it

So be it

Belangrijke zaken......
Continuing MLM Detective Due Diligence: Do the company owners have experience in NetWork Company management? The best combination is a businessman and a good NetWork marketer. As a word of caution, never go with a company with more than two partners, few survive. Do your due diligence on top management including background and financial checks. The biggest failing here is taking the word of an upline recruiter that he, "checked the owners out."

An old saying for MLM Detectivea is “you can change the products, you can change the pay plan – but you can’t change the owner! It proves true over and over.

Continuing MLM Detective Due Diligence: Does the company have adequate funding to survive? Lack of funding, even during explosive growth, is the biggest killer of NetWork Marketing Companies under three years old. The biggest fib that new companies tell, is that they are well capitalized.

Company Support
Are checks paid promptly on time? Is there a good system for correcting errors? Does customer support provide timely support for questions or problems?
http://www.mlmwatchdog.com/MLM_DUE_DILIGENCE.html

So be it

jor

15 Sep 2007 08:52 door So be it

--------------------------------------------------------------------------------

BE AN MLM DETECTIVE

www.mlmwatchdog.com/MLM_DUE_DILIGENCE.dubbelpost

SBI

Naar boven

So be it

Geplaatst op 03 Nov 2007 12:41 door So be it

Dat had je al gemeld, Is niet echt veel mlmwatchdog aan.Een site vol banners en andere rotzooi. Weet niet waarom je dit opnieuw plaatst. Verveel je jezelf.?

So be it

Sorry dat je een klotedag hebt Jor..... :(

SBI

jor

Heb ik niet , Maar wat voor doel dient dat plaatsen ? je plaatste het toch al? Verder wens ik je een fijne/ aangename /prettig /en vooral vruchtbare dag. :wink:

Jor.

So be it

Heb ik niet
,
Je klonk niet vriendelijk....

Maar wat voor doel dient dat plaatsen ?
weet je dat écht niet???
je plaatste het toch al?
Had ik dús niet gezien.....
Verder wens ik je een fijne/ aangename /prettig /en vooral vruchtbare dag.
U2......

SBI

Gesloten