LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] stofzuiger van wehkamp
-
stofzuiger van wehkamp
hoi ik heb in augustus van dit jaar een stofzuiger gekocht bij ja hoor wehkamp stom ik weet het nu ook de bijhorende stofzakken waren er niet bijgeleverd en ik vroeg me dus al af waarom niet dus ik bel wehkamp op om te vragen waar mijn bestelde stofzakken bleven en ja hoor het gezeik begint :oh mevrouw onze excusses ze worden zo snel mogelijk nageleverd ze waren immers al betaald toen 2 weken verder er kwamen stofzakken maar die pasten niet in het kleine ding dus ik weer gebeld en er werd door hun vanalles gedaan om te toch te leveren zeggen ze dan toen na 5 weken belde ik nog maar eens een keer ik kreeg een man aan de liojn van de technische afdeling die zegt oh sorry mevrouw maar er zijn voor die type stofzuiger nergens geen stafzakken meer aan tekomen dus mevrouw we doen het zo als u binnen 2 weken nergens stofzakken hebt kunnen vinden die erin passen kunt u de stofzuiger terug sturen dus nu vandaag wordt ik gebeld door wehkamp met de vraag of ze gelegen belde ik zei ja nu zeggen ze dat er nooit zoiets afgesproken had mogen worden met me dat de stofzuiger teruggestuurd kon worden want we nemen geen gebruikete voorwerpen terug ik heb dat ding niet kunnen gebruiken want erzaten geen stofzakken bij en nu zei ik er was met me afgesproken dat als ze de stofzuigerzakken niet konden leveren dat ik de stofzuiger terug kon sturen en nu zeggen dat ik wordt er een beetje moedeloos van kan iemenad me een raad geven alvast bedankt
-
Re: stofzuiger van wehkamp
Stofzuiger waarmee niet gezogen kan worden.
In dit geval een aangetekende brief met bericht van ontvangst naar;
Neckermann B.V.
Vestigingsadres: Geslechtendijk 10
Vestigingsplaats: 4564BP Sint Jansteen
KvK-nummer: 21010065 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Hierin schrijft u dat men u een product heeft geleverd dat niet conform de wettelijke eis is die men aan dat product kan stellen en dus derhalve vordert dat het product op kosten van Neckerman teruggestuurd kan worden en u binnen een x dagen uw reeds betaalde geld terug wil zien gestort op uw (bank)rekening.
De overeenkomst tussen u en Neckerman is dus niet geldig.
Immers, wie een stofzuiger koopt hoort er ook mee te kunnen stofzuigen en omdat de stofzakken die bij deze stofzuiger hoort en inbegrepen is bij de koop niet (meer) leverbaar zijn is dus het probleem van Neckerman zelf en niet die van de consument die een deugdelijk product meende te krijgen.
Eventueel kunt u in uw brief melden dat;
Mocht Neckerman niet voldoen aan datgene wat gevorderd wordt u stappen zult gaan nemen waarvan de kosten op Neckerman verhaalt zal worden.
Laat voor die tijd maar horen wat de reactie van Neckerman zal zijn.
Grootvader
In dit geval een aangetekende brief met bericht van ontvangst naar;
Neckermann B.V.
Vestigingsadres: Geslechtendijk 10
Vestigingsplaats: 4564BP Sint Jansteen
KvK-nummer: 21010065 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Hierin schrijft u dat men u een product heeft geleverd dat niet conform de wettelijke eis is die men aan dat product kan stellen en dus derhalve vordert dat het product op kosten van Neckerman teruggestuurd kan worden en u binnen een x dagen uw reeds betaalde geld terug wil zien gestort op uw (bank)rekening.
De overeenkomst tussen u en Neckerman is dus niet geldig.
Immers, wie een stofzuiger koopt hoort er ook mee te kunnen stofzuigen en omdat de stofzakken die bij deze stofzuiger hoort en inbegrepen is bij de koop niet (meer) leverbaar zijn is dus het probleem van Neckerman zelf en niet die van de consument die een deugdelijk product meende te krijgen.
Eventueel kunt u in uw brief melden dat;
Mocht Neckerman niet voldoen aan datgene wat gevorderd wordt u stappen zult gaan nemen waarvan de kosten op Neckerman verhaalt zal worden.
Laat voor die tijd maar horen wat de reactie van Neckerman zal zijn.
Grootvader
-
Hé Kano. Heb je gezopen??
-
Stofzuiger zonder stofzakken.
Zuig jij dan zonder een zak in de stofzuiger?
Heb je zo'n cycloonzuiger soms?
Ik weet niet beter dat als je een stofzuiger bij Neckerman koopt dat daar ook een pakket stofzuigerzakken, diverse zuigmonden e.d. bijgeleverd hoort te worden.
Is 1 van die onderdelen niet geleverd dan is dit nog altijd niet conform de eis die de consumentenwet stelt hoor.
Wat eventueel zou kunnen dat al in hun advertentie duidelijk staat dat die stofzuigerzakken er apart bij moeten worden besteld maar dat is volgens mijn ervaring hier niet van toepassing.
En gezopen?
Een flesje wijn genietend achterover slaan noemt men in onze kringen geen zuipen maar genietend achterover slaan.
Proost!
Grootvader
Zuig jij dan zonder een zak in de stofzuiger?
Heb je zo'n cycloonzuiger soms?
Ik weet niet beter dat als je een stofzuiger bij Neckerman koopt dat daar ook een pakket stofzuigerzakken, diverse zuigmonden e.d. bijgeleverd hoort te worden.
Is 1 van die onderdelen niet geleverd dan is dit nog altijd niet conform de eis die de consumentenwet stelt hoor.
Wat eventueel zou kunnen dat al in hun advertentie duidelijk staat dat die stofzuigerzakken er apart bij moeten worden besteld maar dat is volgens mijn ervaring hier niet van toepassing.
En gezopen?
Een flesje wijn genietend achterover slaan noemt men in onze kringen geen zuipen maar genietend achterover slaan.
Proost!
Grootvader
-
Geen flesje wijn maar een hele fles whisky zal je bedoelen.
Je hebt nou al 4X Neckerman geschreven [/quote]
Je hebt nou al 4X Neckerman geschreven [/quote]
Van de verwachte levensduur dienen de stofzakken leverbaar te zijn, dus ook na de garantie!
Dus het terug sturen van Grootvader klopt!
Maar ik zou eerst altijd informeren bij de winkel of op de markt of ze leverbaar en betaalbaar zijn!
Er zijn enkele goedkope stofzuigers met hele dure zakken, om het terug te verdienen!
Als deze winkel er veel in voorraad heeft, er zijn fabriekanten van universele en aangepaste Immitatie zakken, en dat mag wel!
Helaas kunt U na aankoop nooit klagen over erg dure zakken, als ze maar leverbaar zijn, en het niet extreem duur en onredelijk word, en dat is lastig vast te stellen!
Dus het terug sturen van Grootvader klopt!
Maar ik zou eerst altijd informeren bij de winkel of op de markt of ze leverbaar en betaalbaar zijn!
Er zijn enkele goedkope stofzuigers met hele dure zakken, om het terug te verdienen!
Als deze winkel er veel in voorraad heeft, er zijn fabriekanten van universele en aangepaste Immitatie zakken, en dat mag wel!
Helaas kunt U na aankoop nooit klagen over erg dure zakken, als ze maar leverbaar zijn, en het niet extreem duur en onredelijk word, en dat is lastig vast te stellen!
Voor nagenoeg alle stofzuiger met een stofzak zijn er nog steeds stofzuiger zakken te koop.Zelfs voor stofzuigers van wel 40 jaar oud.
Groet T
Groet T
-
ik heb alle winkels nagegaan of er stofzakken zijn van bestron die zijn er genoeg maar niet de maat die ik nodig heb ook niet bij bestron zelf ik heb het hun zelf gevraagd in een mail of er nog stofzakken van die maat waren maar die zijn er schijnbaar niet
maar nu komt het ik had ze weer eens aan de telefoon gehad het blijkt dat de collega die ik aan de lijn had gehad niet eens een memo heeft geschreven dat hij met mij had afgesproken dat als ze de zakken niet konden leveren ik de stofzuiger teug kon sturen nu dreigen ze met een incasso bureau
maar nu komt het ik had ze weer eens aan de telefoon gehad het blijkt dat de collega die ik aan de lijn had gehad niet eens een memo heeft geschreven dat hij met mij had afgesproken dat als ze de zakken niet konden leveren ik de stofzuiger teug kon sturen nu dreigen ze met een incasso bureau
Dit kan ik niet nalaten en reageer weer op dit forum.
PM mij topic starter en ik zal u de weg wijzen naar de stofzuigerzakken.
T
PM mij topic starter en ik zal u de weg wijzen naar de stofzuigerzakken.
T
-
hoi ik ben er weer
ze (wehkamp) zijn tot de conclusie gekomen naar hun zeggen eigen onderzoek dat de fabriek van bestron het merk van de stofzuire en zakken het model niet meer maakt en ok de zakken niet meer leverbaar zijn nu hebben ze de stofzuiger opgehaald en mijn geld wordt teruggestort zeggen ze ik hou jullie op de hoogte en als dit afgerond is laat ik het weten
ze (wehkamp) zijn tot de conclusie gekomen naar hun zeggen eigen onderzoek dat de fabriek van bestron het merk van de stofzuire en zakken het model niet meer maakt en ok de zakken niet meer leverbaar zijn nu hebben ze de stofzuiger opgehaald en mijn geld wordt teruggestort zeggen ze ik hou jullie op de hoogte en als dit afgerond is laat ik het weten
Lady.
Voor elke stofzuiger zijn er passende stofzuigerzakken verkrijgbaar.
T
Voor elke stofzuiger zijn er passende stofzuigerzakken verkrijgbaar.
T
-
Verhip beste Gravedigger (hips),nu zie ik het ook
Overal waar ik Neckerman schreef leze met Wehkamp.
Maar...... ondanks de lodderogen bleef de strekking van het verhaal recht overeind; of niet soms.
Grootvader
Overal waar ik Neckerman schreef leze met Wehkamp.
Maar...... ondanks de lodderogen bleef de strekking van het verhaal recht overeind; of niet soms.
Grootvader
-
hoi he he ik heb eindelijk mijn geld terug van wehkamp
Ze hebben eens een keertje woord gehouden ,heeft wel een paar maanden geduurt
Dus dit is het laatste wat ik er over te zeggen heb
IK KOOP NOOIT MEER IETS BIJ ZE
Ze hebben eens een keertje woord gehouden ,heeft wel een paar maanden geduurt
Dus dit is het laatste wat ik er over te zeggen heb
IK KOOP NOOIT MEER IETS BIJ ZE