LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aangetekend pakket zoek van UPC

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
elizabeth24
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 sep 2007 21:06

aangetekend pakket zoek van UPC

Ongelezen bericht door elizabeth24 »

:roll: Hoe is het mogelijk dat een aangetekend pakket zoek is geraakt bij UPC:
Ik heb helaas het bewijs van aantekenen E6.25 verwassen in mijn broekzak. :shock:
Naar mijn mening moet men bij UPC het aangetekende stuk getekend hebben voor ontvangst. Nu wil UPC dat ik het bedrag 176,- euro betaal omdat mijn bewijs zoek is (verwassen) en niets kan aantonen. :(
Ook heb ik TNT post gebeld dat ik eind mei het pakket aangetekend verstuurd heb. Men vraag mij om de exacte d.d.en dat weet ik niet precies meer. Doch zij willen geen moeite doen om het nummer van mijn bewijs te achterhalen.
Kunt U ons raad geven wat wij hier mee kunnen doen!!?? bijvoorbaat dank :idea:

Ari-
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 okt 2007 21:54

Re: aangetekend pakket zoek van UPC

Ongelezen bericht door Ari- »

Als jij geen nummer hebt van het pakket ,dan is het onmogelijk dat iemand je kan helpen.
Het slaat natuurlijk nergens op om hier de schuld aan tnt te geven.Jij hebt geen bewijs van verzending,dus de schuld moet je bij jezelf zoeken.
Laatst gewijzigd door Ari- op 05 nov 2007 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: aangetekend pakket zoek van UPC

Ongelezen bericht door Henri42 »

Beste gedupeerde.

In eerste lijn denk ik niet dat je UPC iets kunt verwijten.
Paketten van TNT komen wel meer niet aan ,zie de uitzending vorige week bij Radar of Kassa.

Kan de betreffende loket bediende je niet helpen,je moet erwel even naar toe gaan !:),

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: aangetekend pakket zoek van UPC

Ongelezen bericht door jor »

Ja, EB , dat word betalen. je kunt helaas niets bewijzen. Rot, Maar dat is de wet.

Jor.

Toolboy

Re: aangetekend pakket zoek van UPC

Ongelezen bericht door Toolboy »

@topicstarter.

Verwassen of heeft u er nog een deel van over.?

Beide bedrijven die u meld hebben niet de al te beste reputatie dus als er nog een deel over is.

Groet T

Gesloten