LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC en betalingen

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
shirawaage
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2007 08:50

UPC en betalingen

Ongelezen bericht door shirawaage »

Wie heeft ervaring met UPC / misverstanden / incassobureau?

Een half jaar geleden is er een bizarre discussie ontstaan met UPC over Digitenne (die ik niet heb). De ene fout na de andere werd bij UPC gemaakt. Het incassobureau heeft het dossier teruggeven op verzoek van UPC en nu dient hetzelfde bureau zich weer aan onder een andere naam. Braaf betaal ik mijn nota's voor de gewone TV, maar het bedrag voor de Digitenne betaal ik niet. UPC heeft toegegeven dat ik geen Digitenne heb, maar zeggen nu dat het om andere nota's gaat.

Momenteel krijg ik van zowel UPC als van het incassobureau tegenstrijdige brieven.

Wie oh wie helpt me want ik word hier helemaal simpel van.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: UPC en betalingen

Ongelezen bericht door kanovaarder »

UPC en weer de pukkels op mijn tenen.

Maar........ u weet toch dat UPC de Guust Flaternethode gebruikt bij die correspondentie die in het nadeel uit lijkt te vallen van UPC?
Daarom hier maar een aantal adressen;
----------------------------------------------------
UPC Nederland Postbus 6603 6503 GC NIJMEGEN faxnr. 024-8807171
UPC Nederland Jolien Meijer 020 775 5597 [email protected]
UPC Nederland Antwoordnummer 80900 1005 DA Amsterdam of: [email protected]
UPC Nederland Antwoordnummer 9104 1000 WT Amsterdam
UPC Nederland Antwoordnummer 47112 1070 WB Amsterdam
----------------------------------------------------
M.b.t. de antwoordnummers is het verstandig om ook iets opvallends mee te zenden zoals een straatsteen of hondenpoep o.i.d. en het pakketje gericht aan de directie UPC Amsterdam.

Schrijf ook maar dat u bij geen oplossing u persoonlijk naar die Kabelweg toe zal komen en die directieleden door ondergetekende aan hun stropdassen over hun fraaie bureau's zal laten trekken!

Éénmalig is meer dan zat!

Alleen, UPC levert geen Digitenne maar alleen digitale TV waarvoor UPC op een schandalige manier dit aan hun klanten hebben opgedrongen door deze ongevraagd kastjes voor digitaal ontvangst in de maag te splitsen.
Digitenne is van de KPN (en in ieder geval een stuk goedkoper dan TV-ontvangst via de kabel (van UPC).

Dus als u het mij vraagt dan zou ik u adviseren om dat hele UPC gewoon op te zeggen en over te gaan op Digitenne.
Weliswaar minder zenders dan die kabelaar aanbied maar minder ellende met dat zooitje ongeregeld deaar aan die Kabelweg.

Weet u dat ik alleen al van die drie letters U-P-C- weer de pukkels op m'n tenen krijg?
Wat een a-sociaal ramschbedrijf.

is geschreven door deze nog steeds boze

Grootvader

shirawaage
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2007 08:50

Re: UPC en betalingen

Ongelezen bericht door shirawaage »

Dank u wel. Ja ik kan me voorstellen dat u nog steeds boos bent. Ik begin me ook steeds machtelozer te voelen en ze liegen dat het gedrukt staat en verzinnen steeds iets anders!

Ja, UPC heb ik al opgezegd. Scheelt 40 E per kwartaal met KPN!

Ikwilookwatzeggen
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 nov 2007 00:40

Re: UPC en betalingen

Ongelezen bericht door Ikwilookwatzeggen »

Digitenne is van de KPN (en in ieder geval een stuk goedkoper dan TV-ontvangst via de kabel (van UPC).
Ja goedkoper, maar dan heb je ook 3x niks. Heb 't gezien bij m'n vader (die verkoopt onder andere digitennekastjes) en ik vond het waardeloos. Een blokkerig beeld, als het beeld te snel bewoog kan digitenne het niet bijhouden en begint het te haperen, heel weinig zenders... En dan zaten we niet eens zo ver van een mast af. Maarja op een boot ofzo of voor mensen die ergens in the middle of nowhere wonen zonder kabeltv aansluiting is het ideaal. Doe mij maar digitale televisie van upc. Films bestellen, tv live pauzeren en terugspoelen, ingebouwde videorecorder in de dvr, etc. Ik vind het ideaal. En een berg zenders. Tja ok de helft kijk je misschien nooit naar, maar er zitten hier een daar best leuke zenders tussen. Maarja als het niet hebt weet je ook niet wat je mist he.. ;)
Schrijf ook maar dat u bij geen oplossing u persoonlijk naar die Kabelweg toe zal komen en die directieleden door ondergetekende aan hun stropdassen over hun fraaie bureau's zal laten trekken!
lol je denkt toch niet serieus dat de directie je brieven gaat lezen?

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: UPC en betalingen

Ongelezen bericht door kanovaarder »

UPC (Oh, weer die wratten!)

Kennelijk leest die directie wel brieven.

Onze ervaringen;

De woningen hier waren z.g. duplexwoningen.
Snel na de 2-e wereldoorlog gebouwd als beneden en bovenverdieping en voorlopig als 2 woningen die tot 1 woning zou worden omgebouwd als de woningnood zou zijn opgeheven.
Dit is een kleine 6 jaar geleden gebeurt.

Het gehele blok dat na renovatie nu eengezinswoningen waren geworden kreeg van UPC de dreiging afgesloten te worden omdat de bovenburen niet meer betaalden.

Had UPC de toch al uitvoerige correspondentie toen al gelezen dan had deze maatschappij al van te voren kunnen weten dat er na renovatie geen bovenbewoners meer waren.

Mijn brief naar de directie gestuurd met inderdaad die zin van stropdas/trekken over hun bureau's heeft bij mij gezorgd voor een blijvend aangesloten zijn maar mijn buren werden wel, zij het tijdelijk toch afgesloten (en in 1-e instantie nog de UPCbrutaliteit heraansluitingskosten te willen gaan berekenen).

Dus een felle reactie naar dat rot bedrijf kan helpen.
---------------
Zo, nu even geen letters meer waarvan ik wratten krijg op m'n benen; UPC.
Wat een ramschbedrijf!!

Grootvader

Ikwilookwatzeggen
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 nov 2007 00:40

Re: UPC en betalingen

Ongelezen bericht door Ikwilookwatzeggen »

Hmm ja, lastig he... huisnummers. :roll: Maar alles is uiteindelijk dus wel goed gekomen?

klantkoningklant
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2008 17:12

Re: UPC en betalingen

Ongelezen bericht door klantkoningklant »

Pas op met UPC.

Ik heb mijn UPC kabelabonnement opgezegd
in het 1ste kwartaal 2008 en daarvan een
bevestigingsbrief ontvangen.

UPC blijft echter facturen sturen
voor het 2de kwartaal 2008.

Als je die niet betaalt, krijg je een
aanmaning en word je bedreigd met
een incassoprocedure.

De brutale kwektelefoniste van UPC probeert bij
navraag toch gedaan te krijgen dat ik de factuur betaal.

Alleen na stug aandringen en uitleggen geeft ze toe dat alles
netjes afgerekend is en dat ik de factuur niet hoef te betalen.

UPC is niet te vertrouwen, door "foutjes" te maken proberen
ze je geld afhandig te maken, reageer je niet dan hebben ze de
buit binnen, reageer je wel dan zeggen ze sorry.

Lekker goedkoop.

Ikwilookwatzeggen
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 nov 2007 00:40

Re: UPC en betalingen

Ongelezen bericht door Ikwilookwatzeggen »

Haha, je brengt het alsof UPC het met opzet doet. Hier moet ik alleen maar om lachen. Nouja, we leven in een vrij land, dus zo mag je er best over denken, maar ik weet wel beter.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC en betalingen

Ongelezen bericht door agro »

Haha, je brengt het alsof UPC het met opzet doet.
Dat zou me niks verbazen, in ieder geval hebben ze personeel dat van toeten noch blazen weet, arrogant en onbeschoft zijn, ja dat kunnen ze wel maar een probleem oplossen of fatsoenlijk antwoord geven is er nooit bij.

Gesloten