Goed zo, Econometriest.... zó kennen we je weer!!!!
Eens kijken of er ook maar iets zinnigs bij staat deze keer.....
Hoe kan jij dit met zo' n grote stelligheid beweren?
Door mijn gezonde verstand te gebruiken, misschien???
Jij vond natuurlijk 30 jaar geleden al dat de Nederlandse markt al verzadigd is voor.... mlm...., maar ook voor tennisballen..., pingpongballen.... ijsjes..., je grote sprookjesboek enzo, toch???
Het economische begrip 'verzadiging' gaat jou al sinds jaar en dag boven de pet. In jouw beperkte kinderlijke fantasie betekent het dat er geen mensen meer bestaan die niet meedoen, en dan klopt jouw gemankeerde beeld met de werkelijkheid. Want inderdaad zijn nog nooit ALLE 16 miljoen nederlanders zo gek geweest om ergens in te trappen.
Wat is het nou??? Wél... of niet verzadigd???
Maar het feit dat easynl na een week blijkbaar al door zijn vrienden en kennissenkring heen is en meent hier te moeten komen spammen laat doorschemeren dat het blijkbaar niet zo 'easy' is om aan nieuwe klantjes te komen.
Ah..., zó!!!
Jij zou alleen met iets dergelijks meedoen als je slapend rijk zou kunnen worden???
Aan het werk, luie donder!!!
En dan een hele hoop blabla en kletskoek... en dat:
onnozele nitwits zoals ik de ammunitie leveren om te beweren dat het dus geen piramidespel is.
Zou je even kunnen laten zien, lapzwans, waar ik zeg dat NovaLusus géén piramidespel is???
Omdat ik klunzen zoals jij de les lees omdat ze kletskoek verkopen???
En dan weer wat gezwam.......
De conclusie dat het hier weer eens een kansloos concept betreft ligt weer niet al te diep verstopt.
Is héél goed mogelijk.....
Maarrreh...., heb ik daar wat mee te maken dan???
Maar dat konden we anderhalf jaar geleden ook al wel vermoeden toen de kampioen-kansloze-projecten-volgers, die van (ex-)1001euro -jou ook wel bekend- dit onzinverhaal hier kwam promoten.
Ik heb het allemaal niet zo bij gehouden jongen......
Jouw interesse ligt graag bij kneuzen....
Mijn interesse ligt ergens anders...., maar je op je donder geven wanneer je weer uit je nek klets..., is toch wel een liefhebberij van me...!:lol:..., niet kwaad bedoelt hoor..., jij zal ook wel niet de kwaadste zijn..., toch??? (Domste..., misschien??
)
Maar..., na vanavond denk ik dat N.L. niet meer zo'n vaart zal lopen....
Dan nu
Avivito nog maar ff.......
Dat is inderdaad het probleem wat So be it heeft.
Héh!!!! Heb ik een probleem??? Een uitdaging, bedoel je??? Wat dan? Wat weet jij van mij???
Hij vergelijkt MLM bedrijven altijd met klassieke ondernemingen.
Heel goed... en jij vergelijkt een ondernemer met iemand in loondienst, toch??? Lekker!!:roll:
Alsof je moet betalen om bij een bedrijf te mogen werken. Leuk, kom je op sollicitatiegesprek, wordt je aangenomen en kun je betalen!
Rare opmerkingen, maar ja......
Toen ik 30 jaar geleden met een kaaswinkel franchiseketen in zee ging...., mocht ik pas starten..., NADAT is eerst 5000 gulden betaald had... en vervolgens draaide ikzelf NOG voor alle risico's op en alle zorgen van een gewone ondernemer... én ik had geen zák te vertellen in mijn eigen bedrijf!!!
Zo..., en wie zat er nog meer te zwammen......:
Juist, ja...,
Iemanddienikszinnigskanzeggen.....
Bij een normale onderneming hoef je jezelf niet in te kopen en hoef je ook zelf geen leden te werven. De vergelijking met een normale onderneming gaat dus helemaal niet op. Je zult toch echt met iets beters moeten komen...
Lees mijn ervaring met de "kaashal" keten nog maar eens door...!
Quote:
En vertel eens eerlijk, hoeveel verdien jij hier nou daadwerkelijk mee op maandbasis? Of durf je dat niet in concrete euro's met ons te delen?
Vertel eens..., lekker ding..., wat heb ik met N.L. te maken dan???
Iedereen met een gezond verstand snapt zonder zich er in te verdiepen ook wel dat dit gewoon onder de piramidespelen valt.
Tja..., dat vind IK nou ook...., maar je moet verder geen onzin verkopen..., wat dan geef ik je weer een duwtje in de goede richting..., vind je toch niet erg???
Als je dat nog steeds niet door hebt heb je wel een enorm bord voor je kop.
Dus je begrijpt nu intussen wel dat het ff wat anders ligt, hè? Maar geen kletskoek meer verkopen hè?
je zit er zelf middenin dus dan kun je het niet toegeven want daar win je geen klanten mee. Dus tja dan heb je niet veel keus.
Nou..., rustig nou maar..., ik was al bekeerd hè??
Fijne avond verder....
So be it