LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Canal Digitaal incasseert snel nog geld bij het opzeggen
Canal Digitaal incasseert snel nog geld bij het opzeggen
Canal digitaal incasseert zo maar 155,40 van mijn bankrekening. Ik heb dit even door 12 gedeeld, blijkt het uit te komen op 12,95 per maand. Is het nu zo dat je 1 jaar voorruit betaald?! Maar ik heb het abonnement opgezegd per 30 november. Het abonnement is voor 1 oktober 2007 tot 30 september 2009.....
Ik ben verder NIET geïnformeerd bij deze gang van zaken dat je 1 jaar voorruit moet betalen en ten 2e heb ik het opgezegd (!).
034.01.56.740 CANAL DIGITAAL B.V.
FACTUUR OKTOBER 2007 *************
MILIE-PAKKET ZIE WWW.CANALDIGITAAL.NL/FACTUUR
-155,40 EUR
Ik wil liever niet bellen met Canal Digitaal dus zal wel even een fax sturen. Zijn er meer mensen die van niets weten?!
Zij hebben op 1 oktober beloofd het geld binnen 3 weken terug te storten. Dat is niet gebeurd, zij hadden een verkeerde handtekening gezet. Vrijdag a.s. wordt het overgeboekt. Omdat ik dat niet direct geloofde zou de medewerkster er op toezien. Ik laat meer weten wanneer het geld dan eindelijk binnen is.
Ik ben verder NIET geïnformeerd bij deze gang van zaken dat je 1 jaar voorruit moet betalen en ten 2e heb ik het opgezegd (!).
034.01.56.740 CANAL DIGITAAL B.V.
FACTUUR OKTOBER 2007 *************
MILIE-PAKKET ZIE WWW.CANALDIGITAAL.NL/FACTUUR
-155,40 EUR
Ik wil liever niet bellen met Canal Digitaal dus zal wel even een fax sturen. Zijn er meer mensen die van niets weten?!
Zij hebben op 1 oktober beloofd het geld binnen 3 weken terug te storten. Dat is niet gebeurd, zij hadden een verkeerde handtekening gezet. Vrijdag a.s. wordt het overgeboekt. Omdat ik dat niet direct geloofde zou de medewerkster er op toezien. Ik laat meer weten wanneer het geld dan eindelijk binnen is.
-
- Berichten: 3097
- Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47
Re: Canal Digitaal incasseert snel nog geld bij het opzeggen
Op welke datum heb je opgezegd?
-
- Berichten: 847
- Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48
Re: Canal Digitaal incasseert snel nog geld bij het opzeggen
gewoon storneren die handel, en niet wachten totdat een instantie hun fout eens rechtzet. Meestal moet je dan op je geld wachten namelijk...
Re: Canal Digitaal incasseert snel nog geld bij het opzeggen
Ik heb het tijdig opgezegd. 30 November zou het stop gezet worden en dan ontvang ik alleen Nederland 123 en andere FTA zenders. Storneren kan niet meer omdat het meer dan 30 dagen geleden is. Waarom heb ik dat gedaan? Normaliter storneer ik het ook. Maar die meneer was erg aardig en zei dat het binnen 3 weken terug was gestort (dom van me). En mijn bank accepteert 'melding onterechte incasso' ook niet helaas, zij hebben die regel niet!
De telefoniste vertelde dat ze in plaats van een abonnement af te hebben gesloten gekozen te hebben, een termijn te kiezen voor 12 maanden in 1 x betalen.
De telefoniste vertelde dat ze in plaats van een abonnement af te hebben gesloten gekozen te hebben, een termijn te kiezen voor 12 maanden in 1 x betalen.
Re: Canal Digitaal incasseert snel nog geld bij het opzeggen
Nee, het is nu niet zo dat je een jaar vooruit betaalt, ik in ieder geval niet.
Als uw abonnement op 1 oktober 2007 is ingegaan, dan loopt het contract op zijn minst tot 1 oktober 2008.
In de voorwaarden staat dat als u eerder opzegd, u dan de rest van het lopende contract moet betalen.
Als dit zo is... dán mag u in principe blij zijn dat ze u nog niet hebben afgesloten waardoor u nu niet voor niets betaalt.
Als uw abonnement op 1 oktober 2007 is ingegaan, dan loopt het contract op zijn minst tot 1 oktober 2008.
In de voorwaarden staat dat als u eerder opzegd, u dan de rest van het lopende contract moet betalen.
Als dit zo is... dán mag u in principe blij zijn dat ze u nog niet hebben afgesloten waardoor u nu niet voor niets betaalt.
Geplaatst op 06 Nov 2007 15:11 door Rolandroland
--------------------------------------------------------------------------------
Canal digitaal incasseert zo maar 155,40 van mijn bankrekening. Ik heb dit even door 12 gedeeld, blijkt het uit te komen op 12,95 per maand. Is het nu zo dat je 1 jaar voorruit betaald?! Maar ik heb het abonnement opgezegd per 30 november. Het abonnement is voor 1 oktober 2007 tot 30 september 2009.....
Ik ben verder NIET geïnformeerd bij deze gang van zaken dat je 1 jaar voorruit moet betalen en ten 2e heb ik het opgezegd (!).
034.01.56.740 CANAL DIGITAAL B.V.
FACTUUR OKTOBER 2007 *************
MILIE-PAKKET ZIE WWW.CANALDIGITAAL.NL/FACTUUR
-155,40 EUR
Ik wil liever niet bellen met Canal Digitaal dus zal wel even een fax sturen. Zijn er meer mensen die van niets weten?!
Zij hebben op 1 oktober beloofd het geld binnen 3 weken terug te storten. Dat is niet gebeurd, zij hadden een verkeerde handtekening gezet. Vrijdag a.s. wordt het overgeboekt. Omdat ik dat niet direct geloofde zou de medewerkster er op toezien. Ik laat meer weten wanneer het geld dan eindelijk binnen is.
Re: Canal Digitaal incasseert snel nog geld bij het opzeggen
CD heeft wel aangegeven dat ik gelijk heb en het geld terug wordt gestort. Leuke optie erg handig wel betalen, en afsluiten! Daar zullen vast heel wat mensen geïnteresseerd in zijn!
Je doelt hier op deze algemene voorwaarden?
Opzegging van een Abonnement door de Abonnee dient per aangetekende brief te
gebeuren en is alleen mogelijk tegen het einde van een lopende abonnementsperiode met
inachtneming van een opzegtermijn van 30 dagen. In de opzegging dient de Abonnee te
vermelden of hij volledige beëindiging wenst van alle diensten van CD PREMIUM/CD,
danwel een migratie wenst naar het bij het Abonnement inbegrepen eerstvolgende lagere
pakket. Indien de opzegging onduidelijk is zal de Abonnee naar het eerstvolgende lagere
pakket worden gemigreerd behoudens schriftelijke kennisgeving door de Abonnee binnen
7 dagen na de bevestiging van de migratie door CD PREMIUM/CD. Na ontvangst van deze
laatste kennisgeving van de Abonnee zullen alle relevante diensten door CD
PREMIUM/CD worden gestaakt.
Je doelt hier op deze algemene voorwaarden?
Opzegging van een Abonnement door de Abonnee dient per aangetekende brief te
gebeuren en is alleen mogelijk tegen het einde van een lopende abonnementsperiode met
inachtneming van een opzegtermijn van 30 dagen. In de opzegging dient de Abonnee te
vermelden of hij volledige beëindiging wenst van alle diensten van CD PREMIUM/CD,
danwel een migratie wenst naar het bij het Abonnement inbegrepen eerstvolgende lagere
pakket. Indien de opzegging onduidelijk is zal de Abonnee naar het eerstvolgende lagere
pakket worden gemigreerd behoudens schriftelijke kennisgeving door de Abonnee binnen
7 dagen na de bevestiging van de migratie door CD PREMIUM/CD. Na ontvangst van deze
laatste kennisgeving van de Abonnee zullen alle relevante diensten door CD
PREMIUM/CD worden gestaakt.
Laatst gewijzigd door Rolandroland op 06 nov 2007 21:05, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: Canal Digitaal incasseert snel nog geld bij het opzeggen
1 vraag dan: is je abonnement 1 oktober 2007 ingegaan?
Re: Canal Digitaal incasseert snel nog geld bij het opzeggen
Nee mijn abonnement is in 2003 ingegaan. De datum weet ik zo niet meer. Hoezo? Er is toch niets aan de hand omdat wat je zojuist noemde niet in de alg. voorw. staat. Vanwaar je nickname KPN?
Hier de bevestiging van de opzegging:
R. Boonstra
**********
Heerenveen
Hilversum, 06/09/07
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw opzegging. Wij betreuren uw besluit om uw volledige abonnement te beeindigen, maar respecteren uiteraard uw besluit.
Abonnementen worden standaard * voor de periode van een jaar aangegaan. Tot het einde 'van uw contract einddatum, 30/11/07, kunt u blijven genieten van uw huidige zenderpakket. Wij zullen uW huidige abonnement dan wijzigen in het door u gewenste gratis STD-NL-pakket. Na deze datum is uw smartcard alleen geschikt om de gratis kanalen (NED1,2,3, BVN en alle Free To Air-zenders) te ontvangen. Meer hierover kunt u ook terugvinden in onze Algemene Voorwoarden, welke u vindt aan de achterzijde van deze brief, punt A 5/6.
Mocht u alsnog uw opzegging ongedaan willen maken, of heeft u nog vragen dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service
Wij wensen u de resterende periode nog veel kijkplezier.
. Met vriendelijk groet,
Klantenservice CanalDigitaal
* Met uitzondering van speciale acties
CANALDIGITAAL BV POSTBUS 444 1200 JJ HILVERSUM KVK. GOOI EN EEMLAND NR. 34090091
Hier de bevestiging van de opzegging:
R. Boonstra
**********
Heerenveen
Hilversum, 06/09/07
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw opzegging. Wij betreuren uw besluit om uw volledige abonnement te beeindigen, maar respecteren uiteraard uw besluit.
Abonnementen worden standaard * voor de periode van een jaar aangegaan. Tot het einde 'van uw contract einddatum, 30/11/07, kunt u blijven genieten van uw huidige zenderpakket. Wij zullen uW huidige abonnement dan wijzigen in het door u gewenste gratis STD-NL-pakket. Na deze datum is uw smartcard alleen geschikt om de gratis kanalen (NED1,2,3, BVN en alle Free To Air-zenders) te ontvangen. Meer hierover kunt u ook terugvinden in onze Algemene Voorwoarden, welke u vindt aan de achterzijde van deze brief, punt A 5/6.
Mocht u alsnog uw opzegging ongedaan willen maken, of heeft u nog vragen dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service
Wij wensen u de resterende periode nog veel kijkplezier.
. Met vriendelijk groet,
Klantenservice CanalDigitaal
* Met uitzondering van speciale acties
CANALDIGITAAL BV POSTBUS 444 1200 JJ HILVERSUM KVK. GOOI EN EEMLAND NR. 34090091
Re: Canal Digitaal incasseert snel nog geld bij het opzeggen
Oké dan heb ik niks gezegd.
Het zijn dus echt sukkels bij de administratie van CD.
Ik hoop voor je, dat je het geld snel terugkrijgt.
Succes daarmee!
KPN heet ik, omdat ik op dit forum begonnen ben met gezeur over KPN.
Het zijn dus echt sukkels bij de administratie van CD.
Ik hoop voor je, dat je het geld snel terugkrijgt.
Succes daarmee!
KPN heet ik, omdat ik op dit forum begonnen ben met gezeur over KPN.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 06 nov 2007 21:53
Re: Canal Digitaal incasseert snel nog geld bij het opzeggen
als je de nota vergelijkt met die van vorig jaar, dan ziet je dat ze duurder zijn geworden zonder een kennis geving, alleen om deze reden kan je per direkt het abonnement beeindigen, zonder opzegtermijn.
mvgr
j.p. willemse
mvgr
j.p. willemse
Re: Canal Digitaal incasseert snel nog geld bij het opzeggen
Ik word hier zo moedeloos van.... Bij andere organisaties werkt het ook zo ongeveer zoals bij CD. Is dit een soort protocol om de boot af te houden om geld terug te storten?! Volgens mij storten zij maar 1 x in de zoveel tijd geld terug naar mensen. Vrijdag a.s. is nu de datum. De telefoniste heeft een hele lijst zij ze die geld terug moesten krijgen die worden dan vrijdag allemaal terug gestort. Misschien bent u wel de gelukkige als u er tussen zit!
Zij vragen zelf 15% kosten van het geld waar het om gaat als je niet op tijd betaald. Maar andersom?! Het is tijd dat we meer gelijkwaardig aan elkaar worden, u als consument en zij als bedrijf of wat het ook zal zijn. Van mijn part een PLOF BV.
Regel als u niet op tijd betaald bij de CD club algemene voorwaarden:
11. Bij niet tijdige betaling door de Abonnee, zoals vermeld in artikel 10 van de Voorwaarden,
of indien een door de Abonnee afgegeven incassovolmacht niet wordt gehonoreerd, is de Abonnee van rechtswege in verzuim en is de Abonnee vanaf de datum van verzuim wettelijke rente over het uitstaande bedrag verschuldigd, alsmede de buitengerechtelijke en gerechtelijke incassokosten, welke begroot worden op 15 % van het verschuldigde bedrag, doch met een minimum van 37,- Euro. CD PREMIUM/CD is in een dergelijk geval tevens gerechtigd het Abonnement op te schorten of met onmiddellijke ingang op te zeggen, zonder dat daarvoor een ingebrekestelling vereist is en/of om betaling te vorderen van de totale som van abonnementsgelden en kosten, die de Abonnee voor de gehele overeengekomen duur van het abonnement aan CD PREMIUM/CD verschuldigd is.
Over gelijkwaardigheid gesproken misschien moet iedere consument zijn of haar eigen voorwaarden opstellen en aan de hand daarvan contract opmaken. Dit zijn eenzijdige voorwaarden waaraan jij als consument aan moet voldoen. Waaraan CD moet voldoen is natuurlijk marginaal omschreven. Bijvoorbeeld als er sprake is van een PRIJSVERHOGING dat het alleen maar op HUN website komt te staan. Dat is voordeliger voor hun anders moeten zij naar iedere abonnee een brief sturen is de achterliggende reden.
Met Digitenne heb je 2 spelers op de markt: Tele2 via Digitenne en de KPN. Bij Canal Digitaal heb je maar 1 aanbieder. Alleen het eerst genoemde: Het is hetzelfde signaal!!! Tele2 signaal is niets anders dan het KPN signaal. Alleen dat u bij de eerst genoemde de voetbal kanalen er bij krijgt geleverd.
Het enige waar CD en ik gelijkwaardig aan elkaar zijn is dat we beide een INCASSOBUREAU kunnen inschakelen.
Zij vragen zelf 15% kosten van het geld waar het om gaat als je niet op tijd betaald. Maar andersom?! Het is tijd dat we meer gelijkwaardig aan elkaar worden, u als consument en zij als bedrijf of wat het ook zal zijn. Van mijn part een PLOF BV.
Regel als u niet op tijd betaald bij de CD club algemene voorwaarden:
11. Bij niet tijdige betaling door de Abonnee, zoals vermeld in artikel 10 van de Voorwaarden,
of indien een door de Abonnee afgegeven incassovolmacht niet wordt gehonoreerd, is de Abonnee van rechtswege in verzuim en is de Abonnee vanaf de datum van verzuim wettelijke rente over het uitstaande bedrag verschuldigd, alsmede de buitengerechtelijke en gerechtelijke incassokosten, welke begroot worden op 15 % van het verschuldigde bedrag, doch met een minimum van 37,- Euro. CD PREMIUM/CD is in een dergelijk geval tevens gerechtigd het Abonnement op te schorten of met onmiddellijke ingang op te zeggen, zonder dat daarvoor een ingebrekestelling vereist is en/of om betaling te vorderen van de totale som van abonnementsgelden en kosten, die de Abonnee voor de gehele overeengekomen duur van het abonnement aan CD PREMIUM/CD verschuldigd is.
Over gelijkwaardigheid gesproken misschien moet iedere consument zijn of haar eigen voorwaarden opstellen en aan de hand daarvan contract opmaken. Dit zijn eenzijdige voorwaarden waaraan jij als consument aan moet voldoen. Waaraan CD moet voldoen is natuurlijk marginaal omschreven. Bijvoorbeeld als er sprake is van een PRIJSVERHOGING dat het alleen maar op HUN website komt te staan. Dat is voordeliger voor hun anders moeten zij naar iedere abonnee een brief sturen is de achterliggende reden.
Met Digitenne heb je 2 spelers op de markt: Tele2 via Digitenne en de KPN. Bij Canal Digitaal heb je maar 1 aanbieder. Alleen het eerst genoemde: Het is hetzelfde signaal!!! Tele2 signaal is niets anders dan het KPN signaal. Alleen dat u bij de eerst genoemde de voetbal kanalen er bij krijgt geleverd.
Het enige waar CD en ik gelijkwaardig aan elkaar zijn is dat we beide een INCASSOBUREAU kunnen inschakelen.
Re: Canal Digitaal incasseert snel nog geld bij het opzeggen
Nou, de soep wordt nou ook weer niet zo heet gegeten.11. Bij niet tijdige betaling door de Abonnee, zoals vermeld in artikel 10 van de Voorwaarden,
of indien een door de Abonnee afgegeven incassovolmacht niet wordt gehonoreerd, is de Abonnee van rechtswege in verzuim en is de Abonnee vanaf de datum van verzuim wettelijke rente over het uitstaande bedrag verschuldigd, alsmede de buitengerechtelijke en gerechtelijke incassokosten, welke begroot worden op 15 % van het verschuldigde bedrag, doch met een minimum van 37,- Euro. CD PREMIUM/CD is in een dergelijk geval tevens gerechtigd het Abonnement op te schorten of met onmiddellijke ingang op te zeggen, zonder dat daarvoor een ingebrekestelling vereist is en/of om betaling te vorderen van de totale som van abonnementsgelden en kosten, die de Abonnee voor de gehele overeengekomen duur van het abonnement aan CD PREMIUM/CD verschuldigd is.
Ik heb zo vaak dat de afschrijving niet lukt en dan schrijven ze de volgende keer 2 of 3 keer af, zonder rente.
Re: Canal Digitaal incasseert snel nog geld bij het opzeggen
3 x afschrijven? Dan betaal je 300% rente? Wordt je dan niet geregistreerd in Tiel als wanbetaler?
Re: Canal Digitaal incasseert snel nog geld bij het opzeggen
Op mijn reactie dat ik graag 6% van de wettelijke rente wil hebben + het bedrag dat zij nog moeten betalen binnen 8 dagen kreeg ik de volgende reactie:
Bij deze bedanken wij u voor uw recente brief.
In antwoord op uw schrijven bevestigen wij hiermee dat wij uw verzoek hebben gehonoreerd en hebben verwerkt in onze administratie.
Het bedrag welk U te goed heeft wordt door cd binnen nu en 2 weken terug gestort. Dit is door ons op 6 november, naar de afdeling finanche verzonden.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service
Met vriendelijke groet,
Canal Digitaal
In deze brief wordt niet ingegaan over dat zij het moeten betalen binnen het door mij gestelde termijn evenmin wordt er gesproken welk bedrag zij mij terug storten. Daarnaast gaan zij ook niet in de wettelijke rente van 6% + het terug te storten bedrag. Ook wordt de brief niet ondertekend en er is ook geen NAAM te bespeuren van de medewerker(st)er. En op de genoemde link staat evenmin een antwoord als CD u geld terug moet storten hoe zij daar mee omgaan. Daar staat niet aangegeven welke termijnen daar voor doen gelden.
Volgens de DSB bank kunnen zij gewoon geld storten op mijn rekening en is daarvoor helemaal geen handtekening voor benodigd. Zij bankieren via internet en daar heb je tegenwoordig geen handtekening meer bij nodig.
Bij deze bedanken wij u voor uw recente brief.
In antwoord op uw schrijven bevestigen wij hiermee dat wij uw verzoek hebben gehonoreerd en hebben verwerkt in onze administratie.
Het bedrag welk U te goed heeft wordt door cd binnen nu en 2 weken terug gestort. Dit is door ons op 6 november, naar de afdeling finanche verzonden.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service
Met vriendelijke groet,
Canal Digitaal
In deze brief wordt niet ingegaan over dat zij het moeten betalen binnen het door mij gestelde termijn evenmin wordt er gesproken welk bedrag zij mij terug storten. Daarnaast gaan zij ook niet in de wettelijke rente van 6% + het terug te storten bedrag. Ook wordt de brief niet ondertekend en er is ook geen NAAM te bespeuren van de medewerker(st)er. En op de genoemde link staat evenmin een antwoord als CD u geld terug moet storten hoe zij daar mee omgaan. Daar staat niet aangegeven welke termijnen daar voor doen gelden.
Volgens de DSB bank kunnen zij gewoon geld storten op mijn rekening en is daarvoor helemaal geen handtekening voor benodigd. Zij bankieren via internet en daar heb je tegenwoordig geen handtekening meer bij nodig.
Re: Canal Digitaal incasseert snel nog geld bij het opzeggen
Zij zijn vanavond op Kassa 2 te bekijken via Consumenten TV en op de maandag avond op Nederland 2 om ongeveer 19.25 uur!
Re: Canal Digitaal incasseert snel nog geld bij het opzeggen
Ik heb soortgelijke ervaringen.
Canaal Digitaal communiceert niet met zijn klanten,
ook ons is een gratis abbonement aangeboden C.D begon direct geld te incasseren voor iets dat drie maanden gratis zou zijn.
ik heb direct opgezgd binnen 1 maand na aanvang.
het ten onrechte geincasseerde bedrag heb ik gestorneerd.
we zijn al maanden met C.D bezig we hebben ondertussen ook een bevestiging ontvangen maar daar weet C.D weer niets van en ze gaan gewoon door met incasseren (en ik dus met storneren) ze sturen dreigbrieven en lezen mijn brieven niet goed negeren de bijlagen en hun eigen bevestiging van de opzegging etc. Ik heb ook een e-mail naar tros radar gestuurt om hulp met deze zaak maar tot nu toe geen reactie ontvangen.
Vanavond na de uitzending geprobeert telefonisch kontact met Tros Radar te maken maar ik kon er niet door komen.
Ik hoop dat Tros radar spoedig kontact met mij opneemt.
Canaal Digitaal communiceert niet met zijn klanten,
ook ons is een gratis abbonement aangeboden C.D begon direct geld te incasseren voor iets dat drie maanden gratis zou zijn.
ik heb direct opgezgd binnen 1 maand na aanvang.
het ten onrechte geincasseerde bedrag heb ik gestorneerd.
we zijn al maanden met C.D bezig we hebben ondertussen ook een bevestiging ontvangen maar daar weet C.D weer niets van en ze gaan gewoon door met incasseren (en ik dus met storneren) ze sturen dreigbrieven en lezen mijn brieven niet goed negeren de bijlagen en hun eigen bevestiging van de opzegging etc. Ik heb ook een e-mail naar tros radar gestuurt om hulp met deze zaak maar tot nu toe geen reactie ontvangen.
Vanavond na de uitzending geprobeert telefonisch kontact met Tros Radar te maken maar ik kon er niet door komen.
Ik hoop dat Tros radar spoedig kontact met mij opneemt.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 nov 2007 14:24
Re: Canal Digitaal incasseert snel nog geld bij het opzeggen
Ook bij mij hetzelfde verhaal ze weigeren gewoon om de zaak netjes af te wikkelen, lid worden is geen enkel probleem maar opzeggen!!!
Ik heb mijn abbon. per direct in aug. 2007 opgezegd (verhoging abbon. was net lid geworden voor 7.95 en binnen no way verhoogden ze naar 8.95 p/m) heb voor de opzegging een bevestiging gekregen (had ik om gevraagd).
Alleen stelden ze dat ik vanaf dat moment nog over de zenders van het Set top box zou beschikken!!
Heb toen tel. contact gehad, ze konden mijn brief zogenaamd niet vinden of ik een kopie hiervan wou opsturen ook dat heb ik gedaan , met daarop vermeld dat het hier niet om een wijziging van het abbon. ging, maar dat ik per direct een opzegging had gedaan.(was duidelijk genoeg)
Nu krijg ik nadat ik mijn geld heb terruggevorderd een betalingsherrinnering + afsluitkosten 16 euro totaal 57 euro.
Ze bekijken het maar ik betaal niet! ik vind het walgelijk ook in de toekomst kunnen ze het mij mij wel vergeten.
zijn er suggesties dan hoor ik het graag, iemand ervaring hoe dit afloopt?
groet Jan
Ik heb mijn abbon. per direct in aug. 2007 opgezegd (verhoging abbon. was net lid geworden voor 7.95 en binnen no way verhoogden ze naar 8.95 p/m) heb voor de opzegging een bevestiging gekregen (had ik om gevraagd).
Alleen stelden ze dat ik vanaf dat moment nog over de zenders van het Set top box zou beschikken!!
Heb toen tel. contact gehad, ze konden mijn brief zogenaamd niet vinden of ik een kopie hiervan wou opsturen ook dat heb ik gedaan , met daarop vermeld dat het hier niet om een wijziging van het abbon. ging, maar dat ik per direct een opzegging had gedaan.(was duidelijk genoeg)
Nu krijg ik nadat ik mijn geld heb terruggevorderd een betalingsherrinnering + afsluitkosten 16 euro totaal 57 euro.
Ze bekijken het maar ik betaal niet! ik vind het walgelijk ook in de toekomst kunnen ze het mij mij wel vergeten.
zijn er suggesties dan hoor ik het graag, iemand ervaring hoe dit afloopt?
groet Jan
Re: Canal Digitaal incasseert snel nog geld bij het opzeggen
wij hadden ook cd,de abonnementen zijn overgenomen door een kennis, netjes doorgegeven.is bevestigd door cd.Die kennis netjes betaad.blijven ze rekeningen sturen.Stond op de rekening dat het pakket duurder was geworden,mochten we het binnen een maand kosteloos beeindigen,gelijk gedaan.Maar ze bkijven aan het sturen en naar die kennis ook terwijl die netjes betaald.heb wel mijn bankrekening laten blokkeren want ze bleven aan het afschrijven[/quote][/i]
Re: Canal Digitaal incasseert snel nog geld bij het opzeggen
Hallo, ik wil ook mijn Canal Digitaal opzeggen en ga dat aangetekend en met bewijs van ontvangst versturen, kosten 7,60 omgerekend
(ben nog van de oude stempel) F 16,75
het is toch eigenlijk van de gekke dat je zoveel moet betalen om iets op te zeggen terwijl je met 1 telefoontje/email of muisklik overal lid van kunt worden!
Ik heb een formulier van hun site uitgeprint om op te zeggen,
MOET IK ER NU OOK NOG BIJSCHRIJVEN DAT IK EEN BEVESTIGING WIL?
en ben ik dan wettelijk (na het aangetekend versturen met handtekening van ontvangst) tegen eventuele onterchte afschrijvingen?
Mijn abonnement loopt 27 februari 2008 af en ik ga het maandag 10 december versturen (dit even ter informatie).
mvg.
(ben nog van de oude stempel) F 16,75
het is toch eigenlijk van de gekke dat je zoveel moet betalen om iets op te zeggen terwijl je met 1 telefoontje/email of muisklik overal lid van kunt worden!
Ik heb een formulier van hun site uitgeprint om op te zeggen,
MOET IK ER NU OOK NOG BIJSCHRIJVEN DAT IK EEN BEVESTIGING WIL?
en ben ik dan wettelijk (na het aangetekend versturen met handtekening van ontvangst) tegen eventuele onterchte afschrijvingen?
Mijn abonnement loopt 27 februari 2008 af en ik ga het maandag 10 december versturen (dit even ter informatie).
mvg.