Hij was binnen nét voor ik naar boiven wilde gaan...
Mwah op de hoogte, ik houd ervan om dingen uit te pluizen waar sommigen afhaken. Dan ga ik altijd ietsje verder...
Mooi.
Ik denk dat MLM waarbij je louter verdient aan lagen onder je (in de keten) niet veel mis is. De fout zit hem in het betalen om toe te treden. Als je gewoon "gratis" kunt toetreden tot een piramide en onderaan aansluit bij de vorige deelnemer lijkt me daar niet veel mis mee.
klopt..., nét als een werkgever een graantje meepikt van de mensen "onder hem", die hij traint en begeleid.
Ik kan me daarbij voorstellen dat er "gesjoemeld" wordt binnen de piramide en dat er vriendjes van de top omhoog gebracht worden.
Als ik jou was zou ik dat, met wat je net over jezelf zei...., NIET voorstellen..., maar onderzoeken!
Wat de anderen aanvoeren klopt natuurlijk wel een beetje, want als ik een handeltje zou willen beginnen en ik doe dit in mijn eentje dan hoef ik niemand te betalen, en anders ben ik tientallen procenten commissie kwijt aan de mensen boven mij in de keten.
Héhéhé....!
Wat is dat voor een ondoordachte opmerking van een doordenker!!!???
Een glazenwasser (wat een boeven zitten daarbij, zeg!!!) heeft een leuke wijk..., maar hij heeft ook maar 24 uur in een dag!!!
Hij huurt iemand in waar hij aan verdient en leidt hem op tot glazenwasser met zijn eigen wijk... waar hij vervolgens 10% van de omzet voor krijgt.
Dat doet hij zo 10 keer.
Wanneer hij nu wel... of NIET werkt........ hij verdient minimaal hetzelfde als een doorsnee glazenwasser!
Vertel, MM..., WAT is daar mis mee?
Morgen graag..., want ik ga echt naar boven anders moet ik vanavond in het kolenhok slapen!!!
SBI