LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Whiskas Pakket gratis maar bon niet inwisselbaar
-
Whiskas Pakket gratis maar bon niet inwisselbaar
Via internet kon men een bon aanvragen voor een gratis kittenpakket t.w.v. 12,95 euro. De bon is geldig tot maart 2008. Echter de pakketten zijn er niet meer. Dit is volksverlakkerij. Ik heb een paar keer naar Whiskas gemaild maar ze reageren niet.
Re: Whiskas Pakket gratis maar bon niet inwisselbaar
Op de site staat Wegens groot succes tijdelijk niet meer voorradig. Volgend jaar zijn de pakketten er weer!. Je zou dus even geduld moeten hebben. Dit soort dingen komen wel vaker voor, daar kan je weinig aan doen. Staat er op de bon niet iets van 'zolang de voorraad strekt"?
-
Ik vind het wel vreemd want ze weten hoeveel bonnen ze uitgeven en dus hoeveel pakketten ze moeten hebben. Het is een puppypakket en mijn kat is geen puppy meer mochten ze alsnog in de winkel komen. En het is ook heel vervelend als je steeds naar de winkel moet om het te vragen.
Ik denk niet dat net zoveel paketten hebben als bonnen. Stel dat ze 100 bonnen hebben en ze zorgen dat er ook 100 paketten zijn en dan worden er maar 50 bonnen aangevraagd, dan blijven ze met 50 paketten zitten. Ik weet natuurlijk niet precies hoe het allemaal werkt, feit blijft wel dat ze er nu niet meer zijn. Lullig, maar is niet anders.
Nogmaals: staat er niet op de bon ‘zolang de voorraad strekt’?
Nogmaals: staat er niet op de bon ‘zolang de voorraad strekt’?
-
Ik heb gisteren op vertoon van mijn bon nog een gratis Whiskas gratis kittenpakket opgehaald bij de plaatselijke Welkoop.
-
Hoi,
Ik heb gebeld naar WHISKAS op het gratis nummer. De pakketten komen april / mei 2008 binnen en je kan je aanmelden bij whiskas.nl voor een nieuwsbrief, waarin ze je op de hoogte stellen van de pakketten...
Mailen heeft vaak geen zin aangezien ze duizenden mailtje binnenkrijgen, bellen is vaak makkelijker en voorkomt een hoop ergenis.
Groetjes Linda
Ik heb gebeld naar WHISKAS op het gratis nummer. De pakketten komen april / mei 2008 binnen en je kan je aanmelden bij whiskas.nl voor een nieuwsbrief, waarin ze je op de hoogte stellen van de pakketten...
Mailen heeft vaak geen zin aangezien ze duizenden mailtje binnenkrijgen, bellen is vaak makkelijker en voorkomt een hoop ergenis.
Groetjes Linda