LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verkocht maar?
Re: Verkocht maar?
Ach NAK,
Zo helpen we elkaar een beetje.(van de wal in de sloot )
Zo helpen we elkaar een beetje.(van de wal in de sloot )
Geplaatst op 28 Okt 2007 20:53 door NAK!
Is dit de nieuwste cursus van de Tros " Ondernemen doe je zo"?
Of is het de bedoelen dat we middels een denkbeeldig rollenspel de middenstander al vast voorzien van oplossingen, zodat hij altijd beslagen ten ijs komt als er zich een probleempje voor doet.
Re Jan: Lees top, er zijn nogal veel misverstanden waar mogelijk ik en andere iets duidelijk in kunnen maken.
Rede hiervan is dat er mensen zijn die het beterweet, waardoor de vrager met zijn probleem verkeerde informatie krijgt.
Indien hieraan geen werk wordt verricht zal deze Forum onder gewaardeerd worden, ten slotte gaat iedereen er van uit dat je bij trosradar de juiste informatie krijgt.
Dus gezien nu mijn opmerking de trosradar niet meewerkt u en van andere de vragen te beantwoorden. Kan ik deze met een klein beetje van mijzelf en veel van u en u alle dit forum tot een succes maken.
Dus mijn vraag aan u meneer NAK is u vete tegen mij op te laten als een zeepbel en gewoon daar helpen waar het nodig is en geen kinderachtige opmerking plaatsen die niets te zaken doen.
Niet met priemen prikken en steken onderwater doen.
Indien u zich hiervan wil verschonen begin dan gewoon opnieuw, mijn excuses voor al de voorgaande ? het is nu aan u.
Is dit de nieuwste cursus van de Tros " Ondernemen doe je zo"?
Of is het de bedoelen dat we middels een denkbeeldig rollenspel de middenstander al vast voorzien van oplossingen, zodat hij altijd beslagen ten ijs komt als er zich een probleempje voor doet.
Re Jan: Lees top, er zijn nogal veel misverstanden waar mogelijk ik en andere iets duidelijk in kunnen maken.
Rede hiervan is dat er mensen zijn die het beterweet, waardoor de vrager met zijn probleem verkeerde informatie krijgt.
Indien hieraan geen werk wordt verricht zal deze Forum onder gewaardeerd worden, ten slotte gaat iedereen er van uit dat je bij trosradar de juiste informatie krijgt.
Dus gezien nu mijn opmerking de trosradar niet meewerkt u en van andere de vragen te beantwoorden. Kan ik deze met een klein beetje van mijzelf en veel van u en u alle dit forum tot een succes maken.
Dus mijn vraag aan u meneer NAK is u vete tegen mij op te laten als een zeepbel en gewoon daar helpen waar het nodig is en geen kinderachtige opmerking plaatsen die niets te zaken doen.
Niet met priemen prikken en steken onderwater doen.
Indien u zich hiervan wil verschonen begin dan gewoon opnieuw, mijn excuses voor al de voorgaande ? het is nu aan u.
Eigenlijk is het heel simpel.U hebt een artikel gekocht, deze gaat stuk, maar bent door omstandigheden bent u de aankoopbon kwijt geraakt, maar het is wel zeker volgens u dat deze reparatie binnen de garantie valt.
Welk recht heeft u zonder aantoonbare aankoopbon.
In beginsel geldt: geen aankoopbon is dus geen recht op garantie.
Als je echter wel aan kunt tonen dat het product in die winkel gekocht is, door middel van een bankafschrift, dan kun je wel bewijzen dat het product daar gekocht is.
Echter is een bankafschrift geen garantiebewijs.
De juristen zijn het daar niet met elkaar eens, de ene vindt een bankafschrift wel een bewijs, de andere niet.
Als een klant bij mij komt en hij heeft aan dat hij de factuur kwijt is (bij mij is de factuur tevens het garantiebewijs) dan kijk ik of die factuur bij mij in het systeem staat. Als dat het geval is, dan print ik die voor de klant extra uit.
Ik maak altijd van de gekochte producten een factuur en daarbij vermeld ik ook altijd de serienummers.
Kan ik niks terugvinden in het systeem kan kan de klant bij mij geen garantie krijgen, want dan is dat product niet bij mij gekocht.
Dergelijke problemen heb ik nog niet meegemaakt.
Ben je het aankoopbon kwijt en de winkelier wilt niet meewerken, dan bestaat er nog een kans dat die garantie wel door de fabrikant opgelost wordt. Sommige fabrikanten doen daar niet moeilijk over. Die kijken via het serienummer of je recht hebt op garantie of niet.
Andere fabrikanten doen daarover moeilijk en vragen om de aankoopbon. Kun je die niet overhandigen, dan heb je geen recht op garantie.
Zou een pinbon geldig zijn als betaal bewijs,
Eerste beurt groot en tweede beurt klein, gratis en op papier in het zelfde jaar. Wie doet mij dat na??
Eerste beurt groot en tweede beurt klein, gratis en op papier in het zelfde jaar. Wie doet mij dat na??
Waar gaat dit over?
-
Weet ie zelf niet, maar het staat zo leuk als je eigen topics steeds bovenaan staan denk ik
Beste Jan,
Dit forum kende al een bepaald succes voordat jij en ik er op voor kwamen.
Daarnaast ben ik er van overtuigd dat het openen van een topic, als vervolg op de topic van een ander (verlies cadeaubon), echt niet bijdraagt tot betere inzichten.
En wat jij ziet als een vete of hetze die ik tegen jou opzet is niets anders dan het stellen van kritische vragen.
En die vragen stel ik aan mensen die pretenderen het allemaal beter te weten.
Daarnaast ben ik er van overtuigd dat het openen van een topic, als vervolg op de topic van een ander (verlies cadeaubon), echt niet bijdraagt tot betere inzichten.
En wat jij ziet als een vete of hetze die ik tegen jou opzet is niets anders dan het stellen van kritische vragen.
Oké Nak, in die zin mag je van mij gelijk hebben, echter was ik van mening dat die topic van Frans er van af gehaald werd en gezien dat er nog veel over te vertellen is wat wel en niet kan met bonnen. Wil ik helpen meer niet.Beste Jan,
En ja waarom zal ik de topic niet naar boven halen ....., wat is er verkeerd aan deze topic viel bijna van het scherm.
En als gewaardeerd ondernemer blijf ik bijten in dat wat mij winst op brengt.
En Nak wat zijn volgens jou Kritische vragen, volgens mij zijn het geen kritisch vragen maar sneerde.
Maar goed ik heb die bijl op gehangen ik val je niet meer aan.
Ik waardeer en respecteer ouderen dan ik, zo ben ik ten minsten opgevoed.
Laatst gewijzigd door BMS.Purmerend op 07 nov 2007 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
BMS.van mij mag je topic bovenaan staan hoor, maar alweer was het niet ik die dat opperde.