Geplaatst op: 01 Nov 2007 18:07 Onderwerp: Waarde verzekering.
!Beste Henk,
Jij mag dan bericht hebben gehad dat je Natura verzekering is omgezet naar een Waarde (sommen) verzekering. Maar wij hadden al een Waarde c.q. Sommen verzekering zonder gespecificeerde diensten sinds 2000. En nu kregen we bericht dat onze oorspronkelijke inleg in 2000 geen € 5000,- was maar slechts € 3500,- en dat dus de verzekerde waarde die in 2000 was berekend was op die €5000,- van € 10.000,- nu slechts nog € 5500,- verzekerde waarde is
Ik weet niet welke Henk jullie bedoelen, maar ik wil hier wel op ingaan
Het gaat als ik het goed begrijp op inleg kapitaal en gegarandeerde waarde.
Dit is nooit van te voren vast te stellen, gestort kapitaal is gelijk aan koopsom, en bij een koopsom met winst deling, zijn jullie al zo wie zo afhankelijk van de kapitaal markt.
Die is de laatse jaren zeer laag wat winst deling betreft.
Nu weet ik niet wat voor polis julle bezitten, en welke gegarandeerde bedragen daar op staan, maar mocht er inderdaad een gegarandeerd bedrag op staan.
Dan is Yarden verplicht zich aan die regels te houden.
Dus kan ik u maar één advies geven. schrijf Yarden aan: per aangetekende brief ,en vraag om een voor beroep vatbare beslissing.Op telefoontjes, aangetekende brieven E-mails en de Rader voorbeeldbrief wordt niet gereageerd sinds 10 weken! Nu dus maar afwachten waar mijn gestolen geld heen gesluist is. Van klantvriendelijke relatie binding weten ze niets bij Yarden. Ik ben in staat om de lopende verzekering van onze dochter af te kopen (tegen vlijkenpikkers bij Yarden.
M.v.g. in diepe rouw over het consumenten vertrouwen
erlies) want met zo'n bedrijf wil ik eigenlijk niets meer te maken hebben. Je zal toch maar bestolen worden door je begrafenis verzekering, stelletje communicatie gestoorde
Die door zenden naar KiFiD financiéle dienst verlening, het adres kunt u vinden op deze site van wim: www.yarniek.nl
Veel succes. geef niet op, maar kom op voor julie rechten, als daaraan tenminste een grondslag ligt die voor beroep vatbaar is.