Ik heb in april 2004 een Canon Powershot S50 gekocht voor bijna 500 Euro. Deze camera heeft het tot nog toe goed gedaan maar wel vonden we de constructie met het schuifdeurtje er fragile. Uiteindelijk hebben we sinds enkele weken problemen: de lens komt er niet meer uit.
Via Vobis/Harense Smit kregen we te horen dat we beter een andere camera konden kopen omdat dat ingeveer net zo duur zou zijn als de reparatie n.l. om te beginnen Euro 160,-- (Canon Policy via ETP). Ik vndt dit voor een merkartikel toch echt teveel.
Zijn er meer mensen met dit euvel en zo ja wat heeft men gedaan?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Canon Powershot
Re: Canon Powershot
hoi,
3 jaar geleden was 500 euro heel normaal voor zo,n camera, Nu koop je gelijkwaardig voor rond de 200-250 euro. Meestal veel meer pixels en betere kwaliteit. Kortom je camera is nu economisch ongeveer afgeschreven. Ik ben met je eens dat 4 jaar niet echt lang is maar door de prijserosie is je camera het repareren echt niet meer waard. Ik denk dan ook dat een nieuw model met wat korting een mooi aanbod zou zijn
Succes
3 jaar geleden was 500 euro heel normaal voor zo,n camera, Nu koop je gelijkwaardig voor rond de 200-250 euro. Meestal veel meer pixels en betere kwaliteit. Kortom je camera is nu economisch ongeveer afgeschreven. Ik ben met je eens dat 4 jaar niet echt lang is maar door de prijserosie is je camera het repareren echt niet meer waard. Ik denk dan ook dat een nieuw model met wat korting een mooi aanbod zou zijn
Succes