LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
keukenmolen

keuken

Ongelezen bericht door keukenmolen »

Heel positieve ervaring met KEUKENSTUDIO VAN DER WOUDE IN HEERENVEEN.

In 1998 keuken uitgezocht. In aug.1999 keuken geplaatst. In juli 2003 lieten van 2 laden en 1 kastje folie los. Ëén telefoontje naar Keukenstudio vd.Woude, In september werden alle fronten van de keuken kosteloos vernieuwt, 10 kastjes, 5 laden. EERSTE WARME DOUCHE VERDIEND. :D :D :D
Juli 2007 begint de folie weer los te laten. In eerste instantie 1 lade.
Ëén telefoontje naar vd,Woude en we zouden een nieuw front krijgen.
We moesten even geduld hebben want de leverancier had vakantie.
Maar inmiddels liet de folie van meerdere kastjes en laden los.
Servicemonteur langs geweest. Op 2-11-2007 kregen wij een brief om een afspraak te maken om nieuwe fronten uit te zoeken, omdat de huidige fronten niet meer worden gemaakt. Dinsdag 6 nov. naar Keukenstudio v.d.Woude in Heerenveen geweest. Kosteloos nieuwe fronten en handgrepen. DIT VIND IK HEEL GOEDE SERVICE.
TWEEDE WARME DOUCHE VERDIEND PLUS EEN DIKKE PLUIM :D :D :D
Laatst gewijzigd door keukenmolen op 07 nov 2007 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Sjoerd15

Re: keuken

Ongelezen bericht door Sjoerd15 »

:lol:
Laatst gewijzigd door Sjoerd15 op 14 nov 2007 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.

nico_s

Ongelezen bericht door nico_s »

Fijn dat niet alleen negatieve verhalen op dit forum worden gemeld, maar dat er ook pluimen worden uitgedeeld.

Zijn er meer mensen met goede ervaringen bij een bepaalde keukenzaak?

GWTE

Ongelezen bericht door GWTE »

Fijn dat je zo blij bent met die keuken ellende...........? :?

keukenklepper

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Waar kan ik mezelf zo´n pluim geven?
Ik vond mezelf erg servicegericht vandaag..

Sjoerd15

Ongelezen bericht door Sjoerd15 »

:lol:
Laatst gewijzigd door Sjoerd15 op 14 nov 2007 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.

michieltje

Ongelezen bericht door michieltje »

hoi Nico,

Ik heb ook al eerder mij goede ervaringen gedeeld kreeg echter weinig reacties zodat het topic inmiddels is verdwenen naar pagina 6. http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=54248

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik denk dat veel mensen er vanuit gaan dat het normaal is dat alles goed gaat. En natuurlijk kan overal iets mis gaan (of zal er overal iets mis gaan...). Als dat slecht wordt opgelost, dan gaan mensen klagen. Wordt het goed opgelost, dan is er eerder een gevoel van 'loopt het toch nog een beetje goed af' in plaats van 'wat een goede keukenwinkel'.

En ook bij deze positieve verhalen klinkt er in mijn achterhoofd een stemmetje dat zich verbaast over hoe het kan dat de fabrikant verkeerde producten levert of producten maakt die binnen redelijk korte tijd zo stuk gaan. Dat is vaak een sterker gevoel dan het gevoel dat de winkelier het goed heeft opgelost. Ik ben mij wel bewust van het verschil tussen de winkelier die het (zeer) goed oplost en die er ook weinig aan kan doen en de fabrikant die blijkbaar geen goede producten levert.

Maar toch blijf je dat dubbele gevoel houden: eerst verdriet omdat iets niet goed gaat, daarna weer een beetje getroost door de winkelier. Ik ben wel blij dat ik ook eens positieve ervaringen lees, maar ik kan het dus wel begrijpen dat die er niet vaak komen.

Gesloten