LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] scarlet one

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jetje31

scarlet one

Ongelezen bericht door jetje31 »

kun je iets doen tegen stilzwijgend verlengen van een contract.

ben sinds kort overgestapt van scarlet one naar upc, om mijn telefoon mee te kunnen nemen moest ik nog niet gelijk opzeggen.

Heb ik dus ook niet gelijk gedaan moment dat mijn nummer omgezet werd heb ik een brief gekregen dat ik schriftelijk moest annuleren.

Grappige is, dat aanmelden was met een simpel telefoontje geregeld tot de bank gegevens aan toe hadden ze geen handtekening nodig maar met het annuleren wel.

ik kreeg dus een brief dat volgend jaar mijn contract bij scarlet zou kunnen worden beeindigd nadat ik belde om te vertellen dat ik het niet eens was omdat ik al langer dan een jaar klant ben bij scarlet one en ik niet langer dief van mijn eigen portemonee wilde zijn en uiteindelijk het toch word gezien ik tot maart toch abbonements kosten moet staan betalen.

Terwijl ik van niks meer van hun gebruik maak, niet van internet nog van telefonie, mijn vraag aan de mensen hier, heeft iemand een soortgelijk ervaring gehad en kun je hier wat tegen doen.

Want ik vind dit wel een beetje krom hoor. bedoel dat stilzwijgend verlengen kost mijn nu 5 maanden geld voor iets wat ik niet meer gebruik. zou zeggen easy money voor scarlet one toch.

Sietze

Re: scarlet one

Ongelezen bericht door Sietze »

Ik heb hetzelfde meegemaakt. Ik mocht 8 maanden ineens betalen terwijl ik geen gebruik maakte van hun diensten. Toen ik dat uiteindelijk heb gedaan om maar van Scarlet af te komen hebben ze mijn betaling foutief afgeboekt. Gevolg een brief van een incassoburo. Nadat ik het incassoburo het bewijs van betaling faxte ging ik er vanuit eindelijk van Scarlet af te zijn. Maar nee hoor, Scarlet melde mij gewoon aan als wanbetaler bij de stichting Preventel. Ik heb vervolgens maar mijn rechtsbijstand verzekeraar ingeschakeld (koste mij nogmaals 100 euro) en het is nu opgelost.
Van Scarlet nooit meer iets gehoord, een excuus was minimaal op zijn plaats geweest.

Gesloten