Hallo,
Ik heb op dit moment een internet aansluiting van Scarlet, deze loopt in principe tot Juni 2008 (na verlenging vorig jaar).
Nu wil het geval dat wij gaan verhuizen per 15 december 2007, dit weten wij sinds vandaag. Hierdoor zit ik al buiten het idiote aantal van 8 weken die scarlet hanteerd voor het verhuizen van een aansluiting... en nu zie ik op de site ook dat dit wel HONDERDVIJFENTWINTIG euro kost!
Ik vind dit erg veel geld en ik wil eigenlijk gewoon van het abbonement af, kan ik op een of andere manier legaal onder dit contract uit?
Patrick
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Scarlet, Absurde verhuiskosten
Re: Scarlet, Absurde verhuiskosten
het zijn gewoon boeven scarlet one als ik had geweten dat hun klantenservice alleen vriendelijk is bij het aanmelden, want als je van het abbonement wil afkomen dan krijg je te horen dat ze dit stil zwijgend verlengd hebben dus als je er vanaf wilt komen zorg dan wel dat je 3 maanden van tevoren opzegd.
Je reinste flauwekull. ik ben ook nog een oplossing aan het zoeken voor ze om onder hun abbonement af te komen want ook ik moet 5 maanden betalen voor diensten van hun die ik niet meer geniet.
schandelijk bedrijf.
Je reinste flauwekull. ik ben ook nog een oplossing aan het zoeken voor ze om onder hun abbonement af te komen want ook ik moet 5 maanden betalen voor diensten van hun die ik niet meer geniet.
schandelijk bedrijf.
Re: Scarlet, Absurde verhuiskosten
Bij dit bedrijf werd je toch juist niet uitgekleed??