LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nova Lusus

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 07 Nov 2007 23:13 door So be it


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Het zal me een zorg zijn wat E over mij of normale mlm denkt. Waarom zou ik daarmee zitten! Het is gewoon 1 mening en de mijne is anders, dat mag toch.

Dan maakt het je niet uit, Jor, of E je een slachtoffer vindt... of een tiller??? Of een dommer dan dom... "dommeling"???

Nee , dat maakt mij inderdaad niet uit. Hij betaald de huur niet en daarom mag hij vinden wat hij wil.Stoor ik me niet aan.

mindmerge
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 nov 2007 22:09

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door mindmerge »

Is van vitaal belang, MM... of maakt het jou ook niet uit of ze je een tiller noemer omdat je buurman, die jouw naam gebruikt, een tiller is???
heee SBI! Tja je kunt ook verstandig zijn en boven alle kritiek staan die men geeft op MLM. Ik vind sommige bedrijven ook oplichters, die mij producten/diensten proberen aan te smeren voor veel te veel geld. Het beste is gewoon negeren.

Als jij denkt veel geld te (kunnen) verdienen met MLM, waarom niet?

Het ging er mij om dat we in het Nova Lusus forum-topic zitten en er vanaf gisteravond geen enkele inhoudelijke dan wel verdedigende reactie is gepost op dit forum, terwijl je zeker weet dat veel mensen die erbij betrokken zijn hier lezen maar niet reageren.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door So be it »

Maar als je afstand durft te nemen van dit soort rotzooi ( in mijn ogen ) heeft normale mlm daar niet onder te lijden.
Heb ik duidelijk gedaan.
Maar ik maak van een mug geen olifant.
De reactie's van mr T worden steeds onsamenhangender en daarom reageer ik wat feller op hem.
weet ook niet waarom het zo bezig is met een Ad-fobie.....
Ik heb de hele uitzending gezien en het ging om pakketten van €600.- en dat liefst 3 keer.Daarna ging je pas geld verdienen.
Ik ook en het is ietsie meer dan ik in herinnering had, maar niet wereldschokkend.....

En als ik jou was zou ik me hier helemáál niet druk maken... of als je dat wél persé wil... zou ik me druk maken over het feit dat sommige mensenhier je óf een zielig slachtoffer vinden... óf een tiller!! :lol:

So be it

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door So be it »

Hi!!! MM...!! :lol:
Tja je kunt ook verstandig zijn en boven alle kritiek staan die men geeft op MLM.
dan moeten we hier met zijn allen wegblijven, MM.......
Ik vind sommige bedrijven ook oplichters, die mij producten/diensten proberen aan te smeren voor veel te veel geld. Het beste is gewoon negeren.
tenzij je op een forum bent waar dat besproken wordt, toch??? :wink:
Het ging er mij om dat we in het Nova Lusus forum-topic zitten en er vanaf gisteravond geen enkele inhoudelijke dan wel verdedigende reactie is gepost op dit forum, terwijl je zeker weet dat veel mensen die erbij betrokken zijn hier lezen maar niet reageren.
Snap ik wel, maar er is geen discussie mogelijk over N.L....
Het klopt niet wat ze doen.
Zijn we het allemaal over eens.

Dus wordt er gesuggereerd door E dat we allemaal tillers zijn, want piramidespellen zijn hetzelfde als mlm.
En dan krijgt-ie weer billenkoek!:lol:
Niet omdat ik zo veel weet van mlm..., maar omdat hij zo weinig weet van mlm!!!
WWWWHHHHHOOOOOEEEEIIIIHHHHAAAAA!!!!:lol:

SBI

sponsor
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 nov 2003 16:54

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door sponsor »

Na de uitzending over Nova Lusus heb ik direct mijn deelname stop gezet.

Gerrit Regtop

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door jor »

En dat is nu het beste bericht van deze ochtend, Succes gewenst Gerrit. En dat meen ik oprecht.

Jor.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door So be it »

Na de uitzending over Nova Lusus heb ik direct mijn deelname stop gezet.
Gerrit Regtop
Succes gewenst Gerrit. En dat meen ik oprecht.
En zo genadig ben ik niet, Gerrit!!!
Je bent een zéér ervaren mlm-er.....
WAT wist jij niet..... wat je nu, ná de uitzending, wél weet?!?!?!

Je loyaliteit aan je mlmkeuzes is vér te zoeken.

So be it

sponsor
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 nov 2003 16:54

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door sponsor »

En zo genadig ben ik niet, Gerrit!!!
Je bent een zéér ervaren mlm-er.....Dat klopt en daarom wil ik niet verder met dubieuse organisaties

WAT wist jij niet..... wat je nu, ná de uitzending, wél weet?!?!?! Dat deze organisatie een verboden piramidesysteem gebruikt.

Je loyaliteit aan je mlmkeuzes is vér te zoeken. Wil je dat even uitleggen want ik heb 34 MLM organisaties in mijn portfolio.


Gerrit Regtop



So be it

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door Econometrist »

WAT wist jij niet..... wat je nu, ná de uitzending, wél weet?!?!?!

Dat deze organisatie een verboden piramidesysteem gebruikt.

Ongelofelijk!!
En bij die andere 33 weet je wel precies van de hoed en de rand?

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door Econometrist »

Ach E, mede dankzij mij is meester oplichter Ad ook al foetsie en M en studentje met hun leugens ook al. Nu jij nog met je gezwets en er kan weer eerlijk gediscussierd worden.
Moeten we daaruit opmaken dat jij alleen in staat bent ' eerlijk' te discussiëren als je geen weerwoord meer krijgt? Je bent alleen bestand tegen louter ja-knikkers om je heen?
Op zich niet verwonderlijk, je verhaal is zo slap als een vaatdoek en je maakt het altijd érg makkelijk om er gaten in te schieten. Toch zou het prettiger zijn als je het wel bleef proberen, want de huilverhalen waar je nu mee komt doen wel heel zielig aan...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door So be it »

Je loyaliteit aan je mlmkeuzes is vér te zoeken.
Wil je dat even uitleggen want ik heb 34 MLM organisaties in mijn portfolio.
daarom juist.
Het zou je sieren wanneer je wat onderzoek pleegt, alvorens dit je relaties aan te bieden, Gerrit.
Zal nog eens even bij je snuffelen ivm je stempels. (Heb een lichtgewicht nodig)

So be it

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door Econometrist »

(Heb een lichtgewicht nodig)
Nou, voor lichtgewichten ben je bij mlm-ers aan het juiste adres....

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door So be it »

Nahhhh! econometrist!!!
Ik wou dat je altijd zo kort van stof was...!!:lol:
Nou begrijpen we je tenminste!:wink:

Truste....!

So be it.....
Hij was leuk, hoor!!!:lol:
Oh, ja..., nog eentje voor jou!!! 8)

mrtelecom

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door mrtelecom »

snap overigens niet waarom dit onderwerp onder "MLM" staat en niet onder "mogelijke oplichting" als de tros zelf het behandelt in oplichting. Dit heeft niks met MLM te maken maar ik gewoon een doodordinair piramidespel en door het hier te laten staan leggen toch een hoop mensen die voor het eerst met MLM in aanraking komen de (onterechte) associatie met piramidespelen, iets wat ook nog eens gestimuleerd wordt door een aantal ondeskundige leugenaars.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 30 Okt 2007 23:49 door easynl


--------------------------------------------------------------------------------

Hallo tegenstanders en netwerkers,

Mijn Naam is Edwin Zijderveld pokernaam easynl!!

Titan(het echte piramidespel)Amway(schoonmaakproducten),ForeverlivingProducts(Voeding),Eurexcel(telecommunicatie),Vemma(Voeding), deze heb ik allemaal gedaan met vol overgave zelfs een kantoor gehad maar geen omzet!!!

Ik had totaal geen interesse meer in dit soort bedrijven.

En nu zit ik na 3 jaar 1 week in Novalusus super-enthousiast 200 aandelen , ik speelde sind kort op PKR.com met echt geld(MTT-rank 316 dat ik nog weet, al een week niet daar gespeeld en heb eigenlijk geen tijd meer voor pkr want ik speel bij mezelf poker ;-)en daar telt als ik verlies win ik nog!!!)en had al een paar keer mensen dr naar toe gestuurd en kreeg ik 50 dollar in mn account maar...eenmalig maar bij Novalusus oneindig dus het begon steeds meer duidelijk te worden !!! Ik zie wel kansen en wil graag bovenin mijn eigen piramide staan, maar daar zal je ook aan moeten werken want dat is netwerkmarketing niet iedereen zal dit doen.Ik heb mezelf dan ook daadwerkelijk ontwikkeld door boeken te lezen
En waarom kom jij er dan nu pas mee!. je had het gelijk moeten zeggen en niet achteraf. Zowel So be it en ik trokken deze conclusie al direct. Je had dan een punt gehad, Nu is het leed al geschied.
mrtelecom


--------------------------------------------------------------------------------

snap overigens niet waarom dit onderwerp onder "MLM" staat en niet onder "mogelijke oplichting" als de tros zelf het behandelt in oplichting. Dit heeft niks met MLM te maken maar ik gewoon een doodordinair piramidespel en door het hier te laten staan leggen toch een hoop mensen die voor het eerst met MLM in aanraking komen de (onterechte) associatie met piramidespelen, iets wat ook nog eens gestimuleerd wordt door een aantal ondeskundige leugenaars.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door jor »

iets wat ook nog eens gestimuleerd wordt door een aantal ondeskundige leugenaars.
En verder kom je met je z*ikverhaaltjes niet.

mrtelecom

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ach jor, dat is nou een inhoudsloze reactie.

easynl
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 okt 2007 23:03

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door easynl »

Hmm, ik had het woord piramide niet moeten gebruiken als vanmezelf daar bedoelde ik dus een netwerk mee...

Wat je zegt WORD tegen je gebruikt.

Dit is geen spel maar een BEDRIJF!!!en zoals in jullie ogen piramidespel :S

Mr telecom wat doe jij...ACN?Als je mensen daar aanmeld en positie nemen krijg je daar toch ook over commisies en alles van over betaald voor altijd als ze maar blijven bellen bij jou?

In plaats van op pkr te spelen waar ik mensen naar toe stuurde en eenmalig 50 dollar kreeg,stuur ik ze nu naar mij en daar belonen ze mij voor...voor altijd.

EZ

mrtelecom

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Geen ACN maar Euphony. En bij ons is het goed mogelijk om een heel interessant inkomen op te bouwen zonder een netwerk uit te bouwen. Het is wel aan te bevelen maar het hoeft niet.

En volgens wat ik op opgelicht heb gezien moet je minimaal 2 leden inschrijven anders krijg je geen cent. En helaas, dat is volgens de wet zeer zeker een piramidespel. Dan mag jij wel denken dat het niet zo is maar de wetgever denkt daar anders over.

Ik denk ook wel eens dat ik makkelijk 80 kan rijden maar als er 60 staat kan ik kletsen wat ik wil maar krijg ik toch een bekeuring.
Als je nu nog doorgaat kan je je niet eens meer verschuilen achter 'ik wist het niet', want je weet het nu wel en als je het nu nog promoot en de wetgever neemt inderdaad stappen ben jij medeplichtig.

Ik heb overigens aan de redactie gevraagd dit onderwerp te verplaatsen naar 'lijkt op oplichting' want MLM is het zeer zeker niet en dus hoort het hier niet thuis.

easynl
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 okt 2007 23:03

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door easynl »

Ja... ik ken het verhaal van ACN, heb zelf een kantoor gehad met 2 zakenpartners met Eurexcel.

Vanmiddag heb ik contact gehad met een collega van de zeggenschap van de leden dat de matchingbonus van 14 dagen vervalt...dus de aanmelding van 2 mensen binnen 14 dagen dat mensen enthousiast maakt.

Ik word gek van al die negatieviteit!!

EZ

Gesloten