LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fred contstant Keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Fred contstant Keuken

Ongelezen bericht door GWTE »

Ik geloof best dat je het allemaal niet zo slecht bedoelt
Kennelijk heb je al mijn postings inmiddels gelezen en ben je diep onder de indruk. :wink:

DikkeBertha
Berichten: 134
Lid geworden op: 19 nov 2006 20:08

Re: Fred contstant Keuken

Ongelezen bericht door DikkeBertha »

Ja.... Hou vol!

Pffff is druk bezig al die onzin van 'm te wissen. Zonde... :lol:

Pfffff

Re: Fred contstant Keuken

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 13 nov 2007 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.

DikkeBertha
Berichten: 134
Lid geworden op: 19 nov 2006 20:08

Re: Fred contstant Keuken

Ongelezen bericht door DikkeBertha »

Pffffffffffffffff..Pffffff...PPffffffffffffffffffffffffffff, zo dat lucht op P.F.W.

Pfffff

Re: Fred contstant Keuken

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 13 nov 2007 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.

krd
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 nov 2007 16:25

Re: Fred contstant Keuken

Ongelezen bericht door krd »

Wij hebben een keuken op maat laten bouwen en dat is zeker niet duurder dan een standaard topkwaliteit keuken. Als je mijn keuken ziet dan kunnen al die keukenverkopertjes wel inpakken met hun rotzooi. Alles gemaakt van watervast mdf, geen lullige achterwandje maar wederom mdf van 18 mm en precies zoals je het hebben wil. Wij hadden nog 43 cm over aan het eind van de keuken en daar is netjes een ladekastje gemaakt. Zeker aan te raden en hebt geen last van opdringerige verkopers/bedrijflijders in een winkel.

Sjoerd15
Berichten: 243
Lid geworden op: 13 sep 2006 00:13

Re: Fred contstant Keuken

Ongelezen bericht door Sjoerd15 »

Als je mijn keuken ziet dan kunnen al die keukenverkopertjes wel inpakken met hun rotzooi.

lekker trappen als je anoniem bent, generaliserend ook! Wat een loze opmerking zeg! Ik verkoop topmerken! Producten waar je qua design EN kwaliteit met je eigengemaakte keuken niet eens bij in de buurt kan komen. Ik weet niet bij wat voor zaak jij bent geweest dat jij zo'n houding hebt tegenover een complete beroepsgroep, maar botvier je frustratie niet op ons!

Rotzooi, pfffff......

krd
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 nov 2007 16:25

Re: Fred contstant Keuken

Ongelezen bericht door krd »

Producten waar je qua design EN kwaliteit met je eigengemaakte keuken niet eens bij in de buurt kan komen.

Klopt kwaliteit is nog vele malen beter. Steekt er torenhoog bovenuit. Ik ben hier een gewone consument tussen de verkopers en heb zoals iedereen mijn buik vol van het opdringerige gedoe, het niet nakomen van afspraken en het lage nivo van de meeste verkopers hier op de site. En ik kan je vertellen, ik ben echt niet de enige. Er zullen ongetwijfeld goede tussen zitten alleen die zitten in ieder geval niet op dit forum, want daar hebben ze geen tijd voor.

Sjoerd15
Berichten: 243
Lid geworden op: 13 sep 2006 00:13

Re: Fred contstant Keuken

Ongelezen bericht door Sjoerd15 »

ok, zeg dat ook even tegen de consumenten die hier advies krijgen en daar wat mee kunnen, dan weten zij het ook even!

knap trouwens dat jij kan oordelen over mijn adviesvaardigheden en mijn kennis! dat jij te weinig geld hebt om een kwaliteitskeuken te kopen is niet erg. Dat jij jezelf de lucht in moet praten en naar jezelf bevestigen dat jij een veel betere keus hebt gemaakt door met je beperkte budgetje wat mdf platen tegen elkaar te laten slaan, ook prima.

Maar waar haal jij het lef vandaan om MIJN kwaliteiten te be- en veroordelen, en mij tegelijk op 1 hoop te gooien met de enkele rotte appel die in iedere bedrijfstak te vinden is?

de merken waar ik mee werk hebben o.a. de Good Design Award en de Red dot design award gekregen. Sommigen meerdere malen.

volgens mij heeft MDF dat tot nu toe niet gehad...

weegschaal
Berichten: 50
Lid geworden op: 01 nov 2007 19:43

Re: Fred contstant Keuken

Ongelezen bericht door weegschaal »

@Sjoerd15

Maak je niet druk man :lol: ..ik volg het forum nu een tijdje en het is redelijk makkelijk om het kaf van het koren te scheiden inmiddels.

Jij geeft goeie adviezen dus laat je niet gek maken door zo'n "zogenaamde" consument (met registratiedatum van vandaag) die het er alleen maar over heeft dattie zooooo tevreden is met z'n handgemaakte keuken in de hoop dat er wat minder bedeelde consumenten dit gaan lezen en dan gaan vragen, goh, waar heb je dat dan laten maken voor zo'n goeie prijs?
Nou zegt KRD dan, ik weet wel een goed adresje...tsja.... :wink:

Sjoerd15
Berichten: 243
Lid geworden op: 13 sep 2006 00:13

Re: Fred contstant Keuken

Ongelezen bericht door Sjoerd15 »

@weegschaal,

je hebt gelijk, maar toch voel ik me beledigd :oops:

Maar ik zal er niet meer op reageren....

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Fred contstant Keuken

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Hoi Sjoerd 15,

Je klinkt als een eerlijk mens, daarom zorg maar gewoon dat je boven de kritiek staat hier op het forum. De negatievo's zijn net kinderen en die moet je ook geen aandacht geven bij slecht gedrag!

Gelukkig zijn er consumenten die goede inzet waarderen.

DikkeBertha
Berichten: 134
Lid geworden op: 19 nov 2006 20:08

Re: Fred contstant Keuken

Ongelezen bericht door DikkeBertha »

@krd
Waar laat je zo'n keuken maken?

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Fred contstant Keuken

Ongelezen bericht door GWTE »

DikkeBertha
Geplaatst op: 10 Nov 2007 13:45 Onderwerp:



@krd
Waar laat je zo'n keuken maken?
Bij de keukenboer.......... :D

DikkeBertha
Berichten: 134
Lid geworden op: 19 nov 2006 20:08

Re: Fred contstant Keuken

Ongelezen bericht door DikkeBertha »

Bij B. kan het ook, toch?

krd
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 nov 2007 16:25

Re: Fred contstant Keuken

Ongelezen bericht door krd »

Ik zit hier niet om reclame te maken. Ik ben slechts consument. Er zijn wel meer bedrijven die dit doen. Ik heb zelf mijn keuken laten maken bij decor keukens. Stond ook op de woonbeurs. Ik heb een volledig rvs blad met ingelaste kookplaat en bingara spoelbak. Dit is gemaakt bij akb innovent. Keuken is echt super mooi geworden.

Gesloten