Voor een nieuw te starten TROS programma zijn wij op zoek naar mensen die in hun dagelijks leven te kampen hebben met overlast of wangedrag. Heeft u bijvoorbeeld last van hangjongeren? Of heeft uw buurtgenoot besloten de straat om te toveren in een werkplaats voor auto’s? Of u wordt stelselmatig geconfronteerd met zaken waar u niet voor gekozen heeft?
Kortom: Wordt uw woongenot of leefsituatie aangetast, laat het ons weten: overlast@tros.nl
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oproep Nieuw TROS programma
Re: Oproep Nieuw TROS programma
Nou als eerste dan.
Ik ben al meer dan 2.5 jaar bezig met de verhuurder /woningbouwvereniging om iets aan de overlast te doen van de honden bij de buren,die blaffen bij elk geluidje wat ze horen.(dag en nacht)
Hiervan zijn 6 meldingen gedaan bij de politie,en deze is in gesprek geweest met de verhuurder.
Slotwoord van de verhuurder jegens mij.
Ga maar naar de rechter.
T
Ik ben al meer dan 2.5 jaar bezig met de verhuurder /woningbouwvereniging om iets aan de overlast te doen van de honden bij de buren,die blaffen bij elk geluidje wat ze horen.(dag en nacht)
Hiervan zijn 6 meldingen gedaan bij de politie,en deze is in gesprek geweest met de verhuurder.
Slotwoord van de verhuurder jegens mij.
Ga maar naar de rechter.
T
-
Re: Oproep Nieuw TROS programma
Mensen die klagen over overlast blijken in de praktijk heel vaak problemen te hebben met goede sociale contacten en als je eenmaal ergens overlast van ondervindt, dan wordt dat alleen maar erger en erger tot je obsessief gedrag gaat vertonen en dan ben jij degene die overlast veroorzaakt...