Dit maakt het interessant.
Dat maakt het zéker interessant!!!
Het toont weer duidelijk aan dat hetgeen hier besproken wordt je allemaal ontgaat en je je alleen bezig houdt met sommetjes te maken met niet reele getalletjes !:roll:
Als je er zo als door een horzel gestoken op reageert, waarbij je uitdrukkelijk het onderwerp zélf negeert,
Yeh, sure...,
IK was degene die dit, voor jullie zo fijne bericht, hier op dit forum reeds vermelde, E-ikel!!!
Bovendien vind ik het óók een fijn bericht, oh, grote super E-ikel, omdat ik een groot tegenstander ben van zelfs maar de
mogelijkheid om mensen uit te kleden dmv "tools".
Wat dat woord betekent... leg ik je nog wel eens uit!
rijst direct het vermoeden dat er poep aan de knikker is.
Je hoeft niks te "vermoeden".....
Zoals
IK al had gemeld... is er inderdaad "poep aan de knikker"".
Het stukje lees je dan gelijk met wat extra aandacht en des te meer borrelt de vraag op waarom een man als jij, die toch zo graag over échte mlm discussieert, niet verder komt dan het bekritiseren van de website waarop het staat vermeld en het feit dat het dateert van een half jaar terug.
Tja, beter laat dan nóóit, E. Maar je aandacht is getrokken....
Het is opmerkelijk dat je het onderwerp negeert, in plaats van ons bijvoorbeeld in te lichten hoe deze actie inmiddels ten voordele van de amway business in the long run heeft gewerkt zoals destijds werd aangekondigd.
Je hebt verzuimd het allemaal te volgen???
Moet je ook maar niet je info halen op de baggersite van mlmspammer...
Ook had je ons misschien kunnen informeren WAAROM destijds deze draconische maatregelen per direct aan de ibo's, de zelfstandig ondernemende ibo's wel te verstaan, werden opgelegd. Ik gok erop dat er weer een rechter iets 'moois' over amway heeft gezegd?
Wel eens gehoord van "samenwerking", knul? Dat 2 partijen afspraken maken met elkaar???
De Engelse FTC (DTI) heeft inderdaad op enkele honderden oproepen met "vragen", een soort loze beschuldigingen, moeten reageren......
Wanneer baggersites massaal oproepen om te klagen bij de DTI, en mensen zoals jij reageren daar massaal op, dan zullen dat er heus wel een paar honderd zijn. Zóveel nitwits zijn er in de UK wel....
En dan is de DTI wel verplicht te reageren.
Al met al blijft het bevreemdend dat je deze kans laat liggen een echte discussie te voeren over deze voor jou zo belangrijke bedrijfstak, en daarboven verkiest om het schelden maar weer eens op te pakken.
Een echte eikel een Eikel noemen?? Schelden?? Valt mee, vind ik....
En ik krijg de pertinente indruk dat onze bedrijfstak een groter invloed heeft op jóuw leven dan op het mijne!!!
WWWHHHHOOOOEEEEIIIIHHHHAAAAAA!!!
Moeten we daarbij conclusies trekken over amway, de deelnemers eraan, of beiden?
Ja..., en vergeet vooral niet de conclusie dat je wat áchter loopt....!
So be it
(Neem eens een keer een kijkje op
www.thetruthaboutamway.com, zodat je kunt zien dat de IBO's zélf zeer kritisch kunnen zijn.
En jij denkt beter te weten dan wij, wáár toestanden voorkomen die niet door de beugel kunnen???
Waarom ben je nooit kritisch geweest op de "toolbusiness"...?
Ging het boven je pet?
Zelfs mlmspammer had er méér over te zeggen, en dan kon ik hem alleen maar gelijk geven....
....
Dus...?
Lekker Puh, E....!
So be it