LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Peter Langhout

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Geert Adams
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 okt 2007 02:03

Peter Langhout

Ongelezen bericht door Geert Adams »

Ik begin ook steeds meer en meer te geloven dat Janxx 'iets' heeft met PL. Zie zijn reacties op onze klacht 'met PL naar een industrieterrein'. Volgens mij mag hij voor niets mee op vakantie bij PL. Wij moeten in ieder geval nog steeds betalen voor vakanties, waar wij het hele jaar hard voor moeten werken. Dan mag je in ieder geval verwachten dat je een fijne vakantie hebt en mocht je een klacht hebben, dat die dan ook serieus genomen wordt. Maar helaas bij PL moet je daar niet mee aankomen!!!

SxTxExFxAxN
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 nov 2007 13:51

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door SxTxExFxAxN »

Het zou kunnen

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door Marco Polo »

Het zou kunnen
Niet "Het zou kunnen", het is gewoon zo en ik spreek hierbij uit eigen ervaring.
Zelfs vóórdat je vertrekt - maar wél nadat je alles betaald hebt - weet deze *kuch* touroperator je vakantie op voorhand al te verpesten.

Ik heb hier wel een les uitgetrokken.
Nooit meer boeken via een reisorganisatie of reisburo, maar zelf online je vlucht boeken en per e-mail je hotel reserveren.
Bevalt mij inmiddels uitstekend.

Gesloten