Kanovaarder,inderdaaad,ben ik mee eens van wat u zegt.Het verschaft immers werk en zogenaamde eigen eer van:'Kijk eens hoe goed wij ons best doen.
13 November heb ik een gesprek met de Woonstichting om 14:00 en het RIBW is daar aanwezig en Pameijer.Nu heb ik slachtofferhulp gebeld vanmiddag en gevraagd of mijn tussen persoon daar aanwezig kan zijn,want het is wel lekker makkelijk van de Woonstichting en RIBW.Ik zit dan in hun ruimte met de Woonstichting om mij te denken te kunnen overhalen.Want het maakt hun niet uit,ze hebben tenslotte eigenbelang bij dat gesprek,alleen al is het alleen maar voor geld.
Dat soort mensen die naast mij woont heeft een drang en in die drang zijn ze erg sterk,omdat ze dat vol kunnen houden.
Ze zullen wel verbaasd zijn,als ik met iemand van Slachtoffer hulp komt,want dit verwachten ze niet.Ik laat mij niet over rulen door hun gesprek,want ik vertik het.Ook moet maar de Politie erbij komen die die nacht bij mij thuis was,toen de buurman met die vriend terreur uit oefende op mij en de ruiten.
Ik accepteer het niet,want hij er uit of ik.Dan moet de woonstichting er maar voor zorgen dat ik een ander huis krijg.Ik heb hier niet omgevraagd