LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kwaliteit rotpunkt
-
Re: kwaliteit rotpunkt
Sorry Weegschaal,
Volgens mij zit ik niet 'tussen' die 2 steden. We zitten ergens in de buurt van 1 van deze twee. Wel leuk dat je het serieus probeert!
Je hebt toch nog wel even de groeten aan Henk van me gedaan bij het Keukenmedium?
Ik voel me oprecht vereerd met je zoektocht, maar ik ga er verder niet op in. Om m'n inmiddels wel bekende redenen.
Wel erg jammer, want voor klanten die die moeite nemen zoals jij (of u..) lopen wij ook echt een stapje harder.
Ik schenk ondertussen wel een nieuw bakkie in voor je.. die ander is inmiddels koud .
Klepper
Volgens mij zit ik niet 'tussen' die 2 steden. We zitten ergens in de buurt van 1 van deze twee. Wel leuk dat je het serieus probeert!
Je hebt toch nog wel even de groeten aan Henk van me gedaan bij het Keukenmedium?
Ik voel me oprecht vereerd met je zoektocht, maar ik ga er verder niet op in. Om m'n inmiddels wel bekende redenen.
Wel erg jammer, want voor klanten die die moeite nemen zoals jij (of u..) lopen wij ook echt een stapje harder.
Ik schenk ondertussen wel een nieuw bakkie in voor je.. die ander is inmiddels koud .
Klepper
Dat verbaast mij nu weer niets. Pak eens een goeie studie op, ga je ook een paar centen verdienen, kan je daarna een Eggersman kopen met van die Miele apparaten, net als ik.Alle waar naar z'n geld.
En aangezien dat weinig was..
Je bestempelt jezelf als een vakidioot maar misschien kan je dat vak gezien je reactie naar krd toe er maar beter aflaten
Laatst gewijzigd door Pfffff op 13 nov 2007 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Pffffff, alias natte sch........
Heb je die vaatwasser en spoelbak nou eindelijk eens gevonden???
Heb jij mijn schuiladres nu al eens gevonden......wijsneus.......je we(e)k(en) is/zijn voorbij....scheuj
Geplaatst op: 10 Nov 2007 11:38 Onderwerp:
Pffffff, alias natte sch........
-
Jammer dat een onderwerp weer uitloopt op wat slap geneuzel tussen sommige lui van de vaste kliek !!!!!!!!
Laat je niets wijs maken joh.
Gewoon gaan voor die Rotpunkt.
Ben ook tevreden over mijn Rotpunkt keuken.
Die keukenadviseurs hier op het forum zijn allemaal miereneukers
Gewoon gaan voor die Rotpunkt.
Ben ook tevreden over mijn Rotpunkt keuken.
Die keukenadviseurs hier op het forum zijn allemaal miereneukers
en bedankt hè
-
Ik laat me zeker niet zomaar afschrikken Hark!
-
Prima, dan zet je toch zo'n waanzinnig mooie Rot-punk in je huis.
Het combineerd helemaal fantastisch met M-system apparatuur en spaanplaat werkblad.. (wat ook niet half zo slecht is als wat wij vakidioten beweren)..
Heel veel plezier met je keuken de komende jaren!
Het combineerd helemaal fantastisch met M-system apparatuur en spaanplaat werkblad.. (wat ook niet half zo slecht is als wat wij vakidioten beweren)..
Heel veel plezier met je keuken de komende jaren!
-
Bedankt keukenklepper.........
Sjoerd, zullen wij dan maar weer gewoon keukens gaan tekenen
Hoe bevalt de nieuwe versie van Kims je?
Hoe bevalt de nieuwe versie van Kims je?
@wilco, er zitten nog veel kinderziektes in. ben al heel wat tekeningetjes kwijt
maar verder werkt het wel een stuk maakelijker dan de vorige versie, wat zijn jouw ervaringen?
maar verder werkt het wel een stuk maakelijker dan de vorige versie, wat zijn jouw ervaringen?
Kinderziektes, ja zo ken ik het hele programma. Instabiel zonder enige vorm van backup, om gek van te worden. Ach al die programma's hebben minpunten.
Wij werken nu nu met Carat en wordt gek van de vele mogelijkheden. Wordt nog gekker van het feit dat alles weer aangeleerd moet worden maar daar kies je voor.
MVG
Wij werken nu nu met Carat en wordt gek van de vele mogelijkheden. Wordt nog gekker van het feit dat alles weer aangeleerd moet worden maar daar kies je voor.
MVG
Laatst gewijzigd door Sjoerd15 op 14 nov 2007 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Beste Sjoerd,
Simar is dus helemaal niet beperkt. Je kunt er alles mee tekenen als je maar weet hoe het moet. Dat vereist inderdaad wel wat weekjes oefenen en een cursusje bij Simar zelf.
Simar is dus helemaal niet beperkt. Je kunt er alles mee tekenen als je maar weet hoe het moet. Dat vereist inderdaad wel wat weekjes oefenen en een cursusje bij Simar zelf.
Nou beste GWTE,
Put your money where your mouth is (and i dont mean your neck)
MVG
Put your money where your mouth is (and i dont mean your neck)
MVG
als jij de deuren en de lades open kan zetten kom ik een taart brengen...
@ Sjoerd,
Het kan in iedergeval bij Systemat kan het....
Bij de andere merken die ik in het pakket heb staan kan het ook niet..
Het kan in iedergeval bij Systemat kan het....
Bij de andere merken die ik in het pakket heb staan kan het ook niet..