Misschien dat er ook wel eens bedoeld wordt dat de partner óók een inkomen heeft, wie zal het zeggen.....Je zei dat MLM hem in zijn hoofdinkomen voorzag en toen was ik benieuwd naar wat hij er dan naast deed, aangezien wanneer je spreekt van een hoofdinkomen er toch 1 of meerdere bronnen van inkomsten naast moeten zijn.
Maar dat was dan schijnbaar een misverstand, S, want ik kan me écht niet voorstellen dat er iets onbehandeld is gebleven....
Ook wat betreft de andere inkomens......
In goede MLM kun je aan de "titel" zien op wat voor minimaal inkomen iemand zou kunnen staan... en dat kán nu eenmaal wel eens betekenen dat iemand minimaal een miljoen per jaar als "hoofdinkomen" verdient!!
Het kán...... en is vele male bewezen dat het "kán"....
Kunnen we over bomen..., maar ik zie dat toch écht anders....., Mr T.
Ach, tevredenheid is een woord dat ieder voor zichzelf dient in te vullen.
Ik ben tevreden maar zie wel dat het altijd beter kan.
Maar je kunt dus wél tevreden zijn en toch niet gelukkig.....?
Een ding is zeker.....:
Mensen kunnen wél zich "gelukkig" voelen... onder de meest erbarmelijke omstandigheden, want dat is een gemoedstoestand en heeft NIETS te maken met de realiteit!!!
En ik garandeer je dat IK in elk geval een zéér gelukkig mens ben... (Ondanks mijn tandartsenbehandelingen en mijn wat minder soepele 61-jarige Adonis-achtige lijf!:lol:)..., maar beslist niet tevreden ben...., want ik wil méér voor mijn gezin, andere familie, vrienden, relaties... en zélfs gun ik jullie een hele hoop meer voorspoed!!! (Ook E!!! en zélf mlm-Éen-djèl....!:lol:))
So be it