LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanadoo ADSL-lite + service

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
micnow
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jul 2003 11:21

Wanadoo ADSL-lite + service

Ongelezen bericht door micnow »

Sinds 1 week geleden heb ik het pakket van Wanadoo (KPN Alcatel)
ontvangen en sindsdien begonnen de problemen al.
Na installatie bleek dat ik niet meer via de wanadoo site kon inloggen
op mijn e-mail. Na hierover gebeld te hebben en een van de meest onvriendelijkste medewerkers van hun (en dit vind ik het meest erge) BETAALDE HELPDESK aan de lijn kreeg gaf deze advies om mijn gebr.naam en wachtwoord nogmaals opnieuw in te vullen (alsof ik hier zelf niet opgekomen was en al van alles had geprobeerd) met de vraag "en wat als dit ook niet werkt" zei ze doodleuk "dan moet u maar weer terugbellen" alsof die betaalde nummers al niet genoeg kosten. Ik vind dit onvoorstelbaar, je betaald voor een product en als dit dan niet werkt moet je vervolgens nogmaals betalen om verder te komen. Vervolgens heb ik nogmaals (2x) moeten bellen maar kreeg iedere keer geen bevredigend (oplossend) antwoord.
En dit is nog niet alles wat ook verbreekt de verbinding regelmatig.Met de controle van de aansluiting, software instellingen die allemaal goed bleken te zijn kreeg ik de tip van een systeembeheerder dat het gezien de klachten waarschijnlijk om de modem ging.
Na hier meerdere malen over te hebben ge e-maild heb ik tot opheden nog steeds geen bericht terug ontvangen. Iedere keer krijg je een standaard e-mail terug dat je vraag is doorverwezen.

Na deze site van radar te hebben geraadpleegd en zag dat er veel meer mensen klachten over wanadoo hebben besloot ik om ook mijn versie van mijn verhaal toe te voegen, en ik zou tegen iedereen willen zeggen die ook problemen met wanadoo heeft, doe dit ook....!

Wie weet helpt dit en worden ze eindelijk daar bij wanadoo wat klantvriendelijker/gerichter. :shock: :shock: :shock:

Ik kan nogwel even doorgaan met schrijven over wanadoo
en ze zijn voorlopig ook nog niet van mij af.

poeske

Re: Wanadoo ADSL-lite + service

Ongelezen bericht door poeske »

Hallo Nicnow, Bij Wandadoo is het net zo`n puinhoop als bij UPC. Ik heb net mijn verhaal op incasso geplaatst.Mij zijn ze aan het chanteren,beweren dat ik bij hun een abonnement heb en halen geld van mijn rekening.Terwijl ik een ADSL heb bij een andere provider.
Wanadoo denkt wat UPC kan,kan ik ook.En dreigen mij met afsluiting,om je rot te lachen,maar minder leuk wordt het,als ze met incasso bureau dreigen.En ik krijg niet eens een verbinding als ik bel,heb lang moeten wachten en toen maar opgelegt. :x En een fax gestuurd.Ben benieuwd of daar een reactie op komt.
Want met de e.mail is het zelfde als bij u,maar mij vertellen ze dat ik niet op HUN mails reageer,Welke?? Die ik nooit gehad heb :!:

Ik heb filternet,geen dure helpdesk,normaal tarief.En ik ben erg tevreden.Heb het nu al 8 maanden.

van Dijk

Re: Wanadoo ADSL-lite + service

Ongelezen bericht door van Dijk »

Ik lees allemaal nare berichten over Wanadoo, maar wij hebben sinds 2 maanden aan adsl-aansluiting, en hebben juist geen problemen ondervonden. Ook de sevice van de helpdesk was goed, en vriendelijk. Dus wat ons betreft, hebben ze wel degelijk een WARME douche verdient, maar kennelijk denkt niet iedereen er zo over.

zoefzoef

Re: Wanadoo ADSL-lite + service

Ongelezen bericht door zoefzoef »

Sinds 1 augustus hebben wij adsl bij wanadoo op gezegd.We moesten nog tot 1 september betalen.Wij gedaan.Wordt er vervolgens in september toch nog abonnementskosten er afgehaald.Wij bellen naar wanadoo.Uw heeft het niet doorgeven.We hebben het telefonisch door gegeven zeiden wij dat staat op de site bij jullie.En dan krijg je bericht dat je het hebt op gezegd.Dat moeten we nog steeds krijgen maar ons abonnement loopt nog steeds door bij wanadoo en ook de kpn want dat geven ze ook maar niet door daar bij de klantenservice.We hebben veel gebeld maar nog steeds geen resultaat.En de klanten worden asociaal behandeld.De hoorn wordt er op gegooid als het niet meer weten.Er wordt veel beloofd ,maar weinig na gekomen.
Tot wij adsl hadden werden wij er ook veel van afgegooid.
Ik word er moedeloos van je staat met je rug tegen de muur.


r de haas :(

Mick

Re: Wanadoo ADSL-lite + service

Ongelezen bericht door Mick »

Hallo, ik heb sinds 3 jaar mijn internetverbinding via Wanadoo, 2,5 jaar via de kabel (Casema) en nu ADSL-Lite.
Tot op heden heb ik alleen maar goede ervaringen met Wanadoo. :D :) :D

rM

Re: Wanadoo ADSL-lite + service

Ongelezen bericht door rM »

Let op bij Wanadoo-lite ASDL:
Eerste half jaar 19,95
2e helft = 24,95
Na 1e jaar: 34,95 !!!

Als je zoveel niet wilt betalen. :shock:
Zeg dan tijdig op (3 maanden vantevoren)
Hier op het forum lees ik veel negatieve berichten over opzeggen en door blijven facuturen. Ik denk dat je schriftelijk en aangetekend je opzeggin moet verzenden om in je recht te staan.
Daarbij rekening moet houden met een tussentijd van minimaal 1 maand zonder ASDL omdat KPN niet snel is met je opnieuw aan te sluiten op een event. nieuwe (goedkopere) provider.

spitfire

Re: Wanadoo ADSL-lite + service

Ongelezen bericht door spitfire »

het is beter dat je,je zo snel mogelijk overstapt naar een andere
provider neem bv Tiscali.nl,dan zit je bovendien zo op het internet
met adsl.

Ik heb 3x adsl aangevraagd bij wanadoo.nl maar gewoon niet klant
kunnen worden

m vr gr

Spitfire

Gast

Re: Wanadoo ADSL-lite + service

Ongelezen bericht door Gast »

wat ik zo jammer vind is dat er echt alleen maar ingegaan wordt op de nadelen van een helpdesk

op de goede ervaringen die in deze topic staan wordt niet eens op gereageerd zielig hoor


wat ik denk is dat jullie zelf de oorzaak zijn van de kl ote service, ik heb ook op een helpdesk gewerkt en als je hoort hoe sommige klanten aan de telefoon zijn niet normaal meer gewoon geen communicatie vaardigheden, en wel verwachten dat de helpdesk medewerker netjes en normaal blijft doen, want wees eerlijk als een helpdesk medewerker zonder aanleiding grof en geen goede service biedt is diegene binnen paar weken ontslagen.

en Wanadoo is gewoon een goede isp helpdesk kan misschien beter maar dat is bij elke isp

dus mensen ga te raden bij jullie zelf, en ga niet dom gelijk bellen als je geen internet heb fout ligt bijna altijd aan jullie.

hansh00

Re: Wanadoo ADSL-lite + service

Ongelezen bericht door hansh00 »

Het is nu zo langzamerhand wel duidelijk. Als je ADSL wilt nemen ga dan voorbij aan namen zoals Wanadoo en UPC.
Zoek een andere goede provider en laat je niet misleiden door goedkope aanbiedingen (zijn op de langere duur niet goedkoop).

Gast

Re: Wanadoo ADSL-lite + service

Ongelezen bericht door Gast »

Het is nu zo langzamerhand wel duidelijk. Als je ADSL wilt nemen ga dan voorbij aan namen zoals Wanadoo en UPC.
Zoek een andere goede provider en laat je niet misleiden door goedkope aanbiedingen (zijn op de langere duur niet goedkoop).
:evil:


dat bedoel ik dus op mijn reaktie wordt niet op ingegaan, alleen maar van alles het slechte denken

get a live all

keyboard hero

Re: Wanadoo ADSL-lite + service

Ongelezen bericht door keyboard hero »

Als je ADSL wilt nemen ga dan voorbij aan namen zoals Wanadoo en UPC.
sinds wanneer heeft upc ADSL ????? :P

leuk he om aan een discussie mee te doen waar je niets vanaf weet :twisted: :twisted:

tevreden

Re: Wanadoo ADSL-lite + service

Ongelezen bericht door tevreden »

Ik had veel problemen die ik niet direct zelf kon oplossen.
Uiteindelijk lag het niet aan Wanadoo maar aan ? mij ?
Ondanks alles kon ik nie tzonder hun hulp.
De helpdesk is zeeeeer beroerd.
Maar als je voldoende faxen stuurt bellen ze zelf.

Nu ben ik meeer dan tevreden.
Snel, goed, geen uitval, kortom PRIMA provider.
Maar dan moet je ook een snelle PC hebben anders mag je Wanadoo niet de schuld geven van de trage verbinding, want dat is niet zo.

PLUIM !

marijn westerbeke

Re: Wanadoo ADSL-lite + service

Ongelezen bericht door marijn westerbeke »

Ook ik mis wel eens de verbinding maar niets is perfect en ik heb er geen ergernis aan beleefd. Ik heb een ander probleem.

Ik werd gebeld door Wanadoo waarin werd gezegd dat ze mijn inbeltijd hadden geregistreerd en dat het voor mij aantrekkelijk kon zijn om gebruik te maken van hun speciale aanbod om voor 17 euro 50 een adsl aansluiting te nemen.
Nu blijkt het toch bijna 20 euro te zijn.
Ik vraag mij af of ik mij zo heb vergist of dat er meer mensen zijn die dit hebben ervaren.

Gesloten