LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goede ervaring met digitalstreet.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
p060681
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2005 11:06

Goede ervaring met digitalstreet.nl

Ongelezen bericht door p060681 »

hay

Ik wou via deze weg even laten weten dat digitalstreet.nl een betrouwbare firma is. Ik heb digitale fotoapparatuur bij hun besteld ter waarde van bijna 1300 euri's. Ik moest dit bedrag vooruit betalen en dit was dus behoorlijk spanned. Echter na twee dagen kreeg ik de order netjes via TPG thuis geleverd. Alles werkte. Alleen mijn camera D70s was via grijze import (dus met engelse handleiding) geimporteerd, dat is voor mij niet zo'n probleem aangezien ik er ook relatief echt weinig voor heb betaald.

Digitalsteet.nl Toppie!!

P.vdM (Den Haag)

Hubertus C
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 apr 2007 23:18

Re: Goede ervaring met digitalstreet.nl

Ongelezen bericht door Hubertus C »

Ik ben ook zeer tevreden over digitalstreet.

ik heb er een camera + objectief gekocht, deze werden zeer snel bezorgd en ook de verdere service is prima in orde, daarnaast zijn ze met veel dingen best goedkoop.

Helaas had ik besloten om een rugzak + 2 filters bij pixmania te bestellen, alleen om de prijs, dat had ik beter niet kunnen doen, alleen maar problemen.

andre@home
Berichten: 47
Lid geworden op: 02 sep 2006 09:20

Re: Goede ervaring met digitalstreet.nl

Ongelezen bericht door andre@home »

ook prima ervaringen, kon een verkeerde videocamera (US) zo ruilen tegen een NL, vergissing neem ik aan.
Ze hebben ook een kijk- afhaalwinkel, (geen proberen wel vasthouden en bekijken). Ga niet zaterdagmiddag.... file.... ongelofelijk....
Ze nemen in de winkel ook de tijd, ook al is er een file.....
Prijzen zijn aardig scherp; ze staan al ca 4 jaar of zo.
Recensies op http://tweakers.net/shopsurvey/6310

chipkaart
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 dec 2006 12:18

Re: Goede ervaring met digitalstreet.nl

Ongelezen bericht door chipkaart »

Beste medeforummers,
Hier een slechte ervaring met deze winkel.
Kijk op een aparte topic over mijn probleem bij "webwinkels".

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Goede ervaring met digitalstreet.nl

Ongelezen bericht door Ulbe »

Met respect voor de mensen die hier de ervaringen schrijven van DigitalStreet,

De plaats waar deze recentie geschreven is, klopt niet helemaal, we hebben het hier over internetproviders, en niet over de bedrijven die via internet hun producten verkopen,

M.a.w. even naar een ander plekje zoeken voor de ervaringen die over de verkoop en afwikkeling handelen,


Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Gesloten