LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Legiolease en gasten
Legiolease en gasten
Ik kan er wel weer een Poll van maken maar dat begint ook vervelend te worden.
Aangezien er de laatste tijd veel berichten verschijnen met verzoek om advies en dit vaak forumvulling blijkt, alsmede het feit dat mensen die niet geregistreerd zijn elkaars namen misbruiken.
Denk ik dat het forum Legiolease net zoals in het weekend alleen toegankelijk moet zijn voor geregistreerden.
Nu ga je alle berichten lezen en een x-aantal berichten, slaat domweg nergens op.
Is dit een idee of niet ?
Groeten,
A.
Aangezien er de laatste tijd veel berichten verschijnen met verzoek om advies en dit vaak forumvulling blijkt, alsmede het feit dat mensen die niet geregistreerd zijn elkaars namen misbruiken.
Denk ik dat het forum Legiolease net zoals in het weekend alleen toegankelijk moet zijn voor geregistreerden.
Nu ga je alle berichten lezen en een x-aantal berichten, slaat domweg nergens op.
Is dit een idee of niet ?
Groeten,
A.
Re: Legiolease en gasten
Ik ben het er mee eens en laat mijn naam nu registreren.
Helma
Helma
Ik kom niet zo vaak op het forum omdat ik geen gedupeerde ben maar kan me wel vinden in deze stelling.
Groot gelijk. Ik heb me ook maar gelijk laten registreren.
Ja, vind ik eigenlijk al heel lang.
Ton
Ton
Gaat Albert in op een serieuse vraag van ene Hannah blijkt het zaagsel te zijn, dus ben ik het helemaal met deze stelling eens
Paula
Paula
als je een vraag goed leest kun je best wel ontdekken of die serieus is of niet, had Hannah gelijk door.
ga me nu ook registreren.
jan2.
ga me nu ook registreren.
jan2.
Achteraf gezien heb je altijd gelijk. Wel slim van je om je te registreren.
Jan3
Jan3
Die Hannah heeft zich wel laten registreren ? Begrijpelijk dat ze reacties kreeg.
Dat is een heel goed idee. Wordt er ook geen onzin meer verkondigd.
Het is wat moet je je laten inschrijven. Gewoon toegankelijk houden voor iedereen.
-
Heb je ook nog iets te melden Hannes of heb je je alleen geregistreerd om lullige onzinberichtjes als deze te plaatsen?
Ik wil nog ff zeggen dat het maar saai is in het weekend.
Ga gewoon wat ander leuks doen, joh.
Ook ik heb mezelf geregistreerd, al dacht ik dat reeds gedaan te hebben. Het is een te belangrijk onderwerp om mee te spotten, en we zijn al genoeg bedonderd als gedupeerden tenslotte, Ragrin