LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] annuleren internetaanvraag via internet buiten 7 dagen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
mzzr

annuleren internetaanvraag via internet buiten 7 dagen

Ongelezen bericht door mzzr »

Ik wil graag mijn aangevraagde speedlink adsl aanvraag alsnog annuleren. |Nu heb ik een brief gehad, een aantal dagen na aanvraag met de mededeing dat het nog min. 2 weken gaat duren en dat kpn met mij contact zou opnemen. Dit had ik zo niet begrepen bij de aanvraag en duurt mij al met al te lang. |Zeker nu ik 2 weken later nog niets gehoord heb,

|Ik wil deze aansluiting ook annuleren. Hiervoor de annueringslink via de mail gebruikt en via email bericht gehad dat ik buiten de termijn zat en maar met een 0900 helpdesknr moest bellen.

Ik heb gehoord dat bij diensten besteld via internet de 7 dagen om te annuleren pas in gaan op het moment dat de dienst ook daadwerkelijk werkt. Aangezien dit niet het geval is hoe overtuig ik speedlink dat ik van deze aanvraag af wil??

Dirkie

Re: annuleren internetaanvraag via internet buiten 7 dagen

Ongelezen bericht door Dirkie »

Misschien heb je iets aan dit artikel. Ik weet namelijk niet of het op jouw van toepassing is. En dan bedoel ik, of dat de verkoper je wel alle genoemde informatie heeft gegeven.

http://www.computerconsument.nl/pages/r ... dartID=171

creugers

Ongelezen bericht door creugers »

Ik wil graag mijn aangevraagde speedlink adsl aanvraag alsnog annuleren. |Nu heb ik een brief gehad, een aantal dagen na aanvraag met de mededeing dat het nog min. 2 weken gaat duren en dat kpn met mij contact zou opnemen. Dit had ik zo niet begrepen bij de aanvraag en duurt mij al met al te lang. |Zeker nu ik 2 weken later nog niets gehoord heb,
Is dit de eerste keer dat je ADSL aanvraagt? Een aanvraag duurt gemiddeld 4 weken.

mzzr

Ik d8 dat het wel sneller kon met een doe het zelf kit, duurt waarschijnlijk zo lang omdat er geen telefoonaansluiting is in mijn nieuwe huis.

evengoed haal ik uit het stuk :
Vanaf het moment dat de consument eenmaal gebruik maakt van de dienst (in dit geval het breedbandsignaal) is de bedenktijd automatisch beëindigd, zegt de wet. In ieder geval geldt dat, zolang de (eventueel met drie maanden verlengde) bedenktijd geldt, iemand kan overstappen naar een andere provider die inmiddels een aantrekkelijker aanbieding in petto heeft.
dat klinkt goed,:) ik ga ze morgen is bellen

mzzr

Helpdesk gebeld en deze houden hardstochtelijk aan de 7 inmiddels verlopen dagen vast. Ik moest maar een klachtbrief schrijven.

Nu zijn er inmiddels 3 weken verlopen sinds de aanvraag en ik heb nog helemaal nix gehoord behalve dan dat de lijn is aangevraagd bij KPN, die mij binnen 2 weken na aanvraag zouden contacteren maar helemaal niets dus.

heeft iemand ervaring hiermee? of kan iemand enige wetteliijke artikelen laten zien waar ik ze mee om de oren kan slaan in de klachtbrief?

bvd

Ook heb ik gelezen dat speedlinq in 2004 al mank gegaan is omdat ze niet aan alle voorwaarden voldeden bij aanvragen op afstand.
Zo is bv nog steeds geen bezoekadres op hun site te vinden voor klachten , enkel een postbus. Dit is zover ik begrepen heb voor mij al aanleiding voor een verlenging van 3 maanden annuleringsperiode. Ik hoop dat iemand mij kan uitleggen of dat anno 2007 nog steeds van toepassing is.

mzzr

en ook ff een reden om geen speedlinq te nemen, als je optie 4 kiest na eerst alllle keuzes voor 70 eurocent p/m te hebben beluisterd.. Optie 4 opzeggen abo word doodleuk de verbinding verbroken. 2x achter elkaar gehad dus 2 euro met mobiel weg. heerlijk zo'n helpdesk.

via de klantservice kreeg ik uiteindelijk wel iemand te pakken die me niet verder wou helpen. .

Gesloten