LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] op vakantie en ik neem mee: DEXIA

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
marianne

op vakantie en ik neem mee: DEXIA

Ongelezen bericht door marianne »

wat een genot, na een jaartje weer van hard werken VAKANTIE !!
en wat een zeer groot genoegen toen ik vanmiddag van mijn werk thuis kwam, daar lagen reeds 2 aangetekende brieven van Dexia op mij te wachten. Liefdevol in ontvangst genomen door mijn echtgenoot.
En ja ik kon het verwachten, na de verschillende betalingsherinneringen gaat men nu over tot het grove betalingsgeweld. Huppekee op naar het incassobureau en ja ook nog eens een trap na "BKR"ik zal het weten
voor ons nooit meer een nieuw mobiel telefoonabonnement (of dat zalig makend is voor Dexia!!!!!)of voor mij. Maar er wordt een reddende hand uitgestoken, ik mag nog steeds ondanks alle dreigbrieven van Dexia gebruik maken van hun zeer sociale betalingsregeling, want al deze ellende had ik geheel aan mijzelf te wijten. Wel natuurlijk afzien van alle juridische humbug en mocht ik toch accoord gaan en zou mijn betalingsregeling niet meer kunnen opbrengen dan eist Dexia per direct het achterstallige bedrag. Klasse, zo'n bank daar ga je gerust nog eens mee in zee.
Dexia, Dexia laat mij en de rest van Nederland nu eens even met rust en wacht toch de processen van Leaseverlies en Eegaverlies af, ik dacht dat die Belgen toch wel een "gentlemen"gebaar konden maken. en houdt toch a.u.b. eens op met die belerende opmerken dat ik alles aan mijzelf te wijten heb. Als jullie niet waren gekomen met die doortrapte contracten hadden wij elkaar nog rustig in de ogen kunnen kijken.
Oke, beste forum mensen, wat nu te doen. Weer een aangetekende brief weg naar Dexia of de boel zomaar laten en wachten op een brief van het incassobureau. Hoe is er door jullie gereageerd? en voor de rest voor een ieder die nog op vakantie gaat nog maar even genieten.
Groeten. :lol:

Eveline

Re: op vakantie en ik neem mee: DEXIA

Ongelezen bericht door Eveline »

Ons contract was in juni afgelopen.
Hebben geschreven dat we geen geld hebben om de restschuld te betalen, maar geen antwoord gekregen.
Wij zitten dus nog aan het begin van de incassotoestanden .
gr. Eveline

Vakantieman.

Re: op vakantie en ik neem mee: DEXIA

Ongelezen bericht door Vakantieman. »

Marianne en Eveline,

Ten eerste geniet lekker van jullie vakantie en laat de boel de boel zelf heb ik tig-keren teruggeschreven.

Je krijgt steeds het zelfde antwoord. Ik schrijf niet meer en wacht het proces af en als ze me willen dagvaarden dan graag.

De vakantieman.

Ed

Re: op vakantie en ik neem mee: DEXIA

Ongelezen bericht door Ed »

Beste Marianne,

Jouw verhaal komt overeen met dat van mij het is dreigen, dreigen en nog enns dreigen.
Ik laat de boel lekker waaien het is namelijk al weer 6 weken geleden dat ik de laatste "dreigbrief" heb gekregen waarin stond dat ik binnen 8 dagen moest betalen of anders.....?!?!?!
Ik hoop dat ze komen met een deurwaarder en dat het dan ook voor het gerecht komt.
Laat je niet gek maken,gezien de reacties van Dexia proberen ze te pakken wat ze kunnen.Lees het stuk uit de Haagse courant maar eens dat is heeeeeeel herkenbaar voor mij en jouw

Succes allemaal enne geniet van de vakantie enz enz

Vakantieman

Re: op vakantie en ik neem mee: DEXIA

Ongelezen bericht door Vakantieman »

Even Ed
is heeeeeeel herkenbaar voor mij en jouw

Moet zijn is heel herkenbaar voor jou en mij.

De Vakantieman.

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: op vakantie en ik neem mee: DEXIA

Ongelezen bericht door Sonja »

Ik moet hem nog ophalen, was niet thuis voor de aangetekende brief..
Maar weet al nu wat er in staat he...

Ik zal toch niet de 1e zijn die gedagvaard wordt...
Toch?...

Karin
Berichten: 354
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: op vakantie en ik neem mee: DEXIA

Ongelezen bericht door Karin »

Sonja,

Dat zou toch wel the bloody limit zijn, als Dexia, ondanks de pogingen en het voorstel van Zalm, bikkelhard door zou gaan met incasseren tot het uiterste.
Ik denk dat dan het hek van de dam zal zijn en zeker niet ten gunste van Dexia.

ks.delarambelje
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 jul 2003 21:53

Re: op vakantie en ik neem mee: DEXIA

Ongelezen bericht door ks.delarambelje »

Beste mensen,

Laat Dexia maar lekker komen met zijn deurwaarder of incassobureau.
Dan laten we de Media komen, we willen dit laten zien hoe schofterig
Dexia is.

Wees niet bang door de dreigementen van Dexia, het gaat ze toch niet lukken om een deurwaarde laten komen, want het is nog allemaal
in procedure bij de Rechtbank.

Dus Dexia kom maar met je deurwaarde, we zijn bereid om de Media erbij te halen


groet Karin1

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: op vakantie en ik neem mee: DEXIA

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Karin1,

Goed gesproken !

Ik heb dexia gevraagd om een rechtszaak tegen mij te beginnen, maar dat doen ze niet ?!?!

Blaffende honden bijten niet.

dexia is nog minder als een zielig keffende puppy.

mensen onder druk zetten en angst aanjagen, dat is dexia bank Nederland.

Te zielig om serieus over te praten dus, dexia ga terug naar Belgie en bedreig je eigen soort !!
Dit soort banken hoort niet thuis in Nederland

En ik betaal niet en dexia vindt het goed, jij betaalt niet en wat doet dexia ??

Wie betaalt nog wel ?????

SAMEN STAAN WE STERK.

Groeten ,
Piet

ks.delarambelje
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 jul 2003 21:53

Re: op vakantie en ik neem mee: DEXIA

Ongelezen bericht door ks.delarambelje »

Beste Piet,

Inderdaad zo is het eenmaal!! ze doen het allemaal in hun broek
als het geld niet meer binnenstroomt, ze proberen gewoon de zwake mensen aan pakken die er gewoon er in trapt.

Nou laat ze maar komen!! ik ga de strijd in met Dexia!!
Dit is voor jou Dexia kom maar Dexia Kom maar !! ik daag jou ook uit!! want ik ben het ook zat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: en nogmaals zat!!!!!!


groet!
Karin1

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: op vakantie en ik neem mee: DEXIA

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Karin1, Ik weet het best hoor ,ben ook boos, vergeet a.u.b. niet het is weekend, zomer, redelijk weer en we zijn met héél veel gedupeerde,

Dexia verliest altijd, er zijn geen mogelijkheden voor hen om dit te winnen, ook al beslist de rechter anders (op puur juridische grond) dan nog is er een onoverkomelijk praktisch en maatschappelijk sociaal probleem voor dexia, niet alleen voor dexia nederland, maar voor dexia als geheel, Ook zij moeten dan individueel gaan dagen,

begrijp me goed, ik heb best wel begrip voor de uitzichtloze situatie waarin zij verkeren, en hun problematiek, maar zij zijn nu net 10 km TE ver gegaan.Een zwijgzame menigte (in dit geval toch 100.000 mensen) is nog niet bepaalt een bereidwillige menigte.

Het is gewoon (iemand anders zei het al) : Het schoolvoorbeeld van hoe het NIET moet.

En dat beste Karin1 zal iedere rechter beamen, laat het a.u.b. voor alle gedupeerden snel 20 augustus worden, en dexia?? boontje komt .. ...
Misschien was een beter doordacht en op de werkelijkheid afgestemt "aanbod" in eerste instantie toch verstandiger geweest. Nu is er een massa onstaan die met ieder aanbod de bips afdoet, (en nog niet eens dat).

Karin1 a.u.b. niet boos de dag doorgaan, ze zijn dát niet waard.

Ton

swat
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jul 2003 00:00

Re: op vakantie en ik neem mee: DEXIA

Ongelezen bericht door swat »

Voor moniqeu, lees ook deze even.swat

Karin1

Re: op vakantie en ik neem mee: DEXIA

Ongelezen bericht door Karin1 »

Beste aert0001,

Bedank voor je goeie advies, ik ben nu iets gekalmeerd.
Maar als je echt in de financiele problemen zit door die Dexia mafia,
dan kan je moeilijk rustig blijven. Eerder had ik me kwaad gemaakt, en weet geen raad meer ben ook heel erg emotioneel, je gezin is je hou vast, en daar vinden we onze troost, je kinderen zijn godzij dank gezond en wel. Mijn man stond ook in de spanning met zijn baan bij de KLM, ik zelf was onzeker in mijn baan, en dan dit er nog bij met Dexia gedoe!!! dit wordt voor ons teveel.

Maar we laten ons niet klein maken door Dexia!
En echt we willen laten weten voor alle gedupeerde dat ze nergens bang hoef te zijn, ook ondanks de dreigementen van Dexia met hun deurwaarders, zolang de zaak nog bijj de rechtbank loopt kan Dexia ons niks maken. En ik wil laten weten aan alle gedupeerde laat je niet bang maken hoor door Dexia.

En beste aert0001 bedank voor alle advies

Groet Karin1

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: op vakantie en ik neem mee: DEXIA

Ongelezen bericht door Luc »

En zo is het Karin :D

Groetjes en ook sterkte,


Luc

Gesloten