Ik krijg tegenwoordig best wel veel mailtjes binnen van sites waarbij je wachtwoord moet achter laten van je msn adres. Zodra mensen dat doen sturen ze de hele was lijst die in hun msn zit naar derden toe. Dit staat uiteraard wel op het beeldscherm maar ergens onderaan in kleine slecht leesbare tekst. Uiteraard doe ik hier NIET aan mee maar helaas trappen andere mensen er wel in. Dit is dus weer nieuwe rage van spammen.
Hier een site waar je zulke dingen kunt doen (Doe het niet!)
http://www.gratiskerstkaartjes.com/
Helaas herkend Siteadvisor.com deze nieuwe site nog niet, zij maken steeds natuurlijk weer nieuwe sites aan....Via whois.com is de eigenaar van de website maar moeilijk te traceren. Vaak zitten die op een kluitje geregistreerd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Site's waarbij je wachtwoord van MSN moet geven
-
Re: Site's waarbij je wachtwoord van MSN moet geven
ook blockcheckers ect. doen dit
heel irritant
heel irritant
Dat zijn dan alleen geen blockcheckers maar alleen bedoeld om je login te ontfutselen. En spam is dan nog niet het ergste waar je je druk om moet maken..
BerichtGeplaatst op: 07 Nov 2007 18:22 Onderwerp:
ook blockcheckers ect. doen dit
heel irritant
Via het programma Spam Experts word toch alles gefilterd, maar ik heb niet eens MSN, dus zou een foute code plaatsen en als ik het aanvraag doe ik het via een niet gebruikte dus maakt het niets uit!
Ik geef nooit wachtwoorden, en alleen bij Internetbankieren...
Alleen op de MSN site mag je deze gebruiken!
Door een nieuw fake adres bij MSN te maken zie je pas echt wat er gebeurde, en laat ze dan maar zoeken tussen onzin berichten!
U geeft gewoon het adres van vlakbij gelegen gevangenis op, daar horen dit soort luie hackers tenslotte ook thuis!
Ik geef nooit wachtwoorden, en alleen bij Internetbankieren...
Alleen op de MSN site mag je deze gebruiken!
Door een nieuw fake adres bij MSN te maken zie je pas echt wat er gebeurde, en laat ze dan maar zoeken tussen onzin berichten!
U geeft gewoon het adres van vlakbij gelegen gevangenis op, daar horen dit soort luie hackers tenslotte ook thuis!
Hoe dom kun je zijn... Wie geeft er nou zijn inlognaam en wachtwoord van wat dan ook aan zo'n site? Dan heb je het ook wel aan jezelf de danken dat er misbruik van wordt gemaakt.
Maar het is natuurlijk te proberen. 'Geef de pincode van je bankpas en ik stuur je een vijfde staatslot'. En dan wordt er 'toevallig' een week later bij je ingebroken en je pasjes gestolen...
Maar het is natuurlijk te proberen. 'Geef de pincode van je bankpas en ik stuur je een vijfde staatslot'. En dan wordt er 'toevallig' een week later bij je ingebroken en je pasjes gestolen...