LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] digitale camera cresta

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
arthur28
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jul 2003 13:09

digitale camera cresta

Ongelezen bericht door arthur28 »

ik heb vorige week bij de kijkshop een digitale fotocamera van het merk cresta aangeschaft.Op de doos staat inclusief compact flash card en een foto hiervan op de doos.Bij het openen van de doos zat de compact flash card er niet in ,en ik heb deze los moeten kopen a €30.00.Als ik dit had geweten had ik wel een andere camera gekocht.Zet het dan niet op de doos waardeloos.

Janny

Re: digitale camera cresta

Ongelezen bericht door Janny »

En pik je dat zomaar? Dan breng je het toch terug en anders als ze moeilijk gaan doen, zou ik wel een consumentenbond o.i.d. er bij halen. Als het erop staat inclusief, moeten ze je dat ook zo geven. Anders is het misleiding. Dus maak er werk van. laat het er niet bij zitten, zou ik zeggen.

mvg. Janny

helma

Re: digitale camera cresta

Ongelezen bericht door helma »

je hebt gelijk Janny
ik zou het kaas ook niet van mijn brood laten halen.
dus Arthur 28 morgen terug naar de kijkshop en laat potverdorie iets van je horen,dit hoef je niet te nemen.
als ze niet akkoord gaan dan breng je alles terug en jij je geld terug.
en desnoods ga je naar een ander filiaal waar ze wel welwillend zijn.

sterkte en succes Helma

Gast

Re: digitale camera cresta

Ongelezen bericht door Gast »

Terugbrengen die zooi ben jij belaaitafeld.

arthur28
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jul 2003 13:09

Re: digitale camera cresta

Ongelezen bericht door arthur28 »

Wat een bedrijf die kijkshop nadat ik ze een mailtje had gestuurt kreeg ik die zelfde middag nog antwoord.Wat er in hun mailtje stond sloeg echt helemaal nergens op.Dus nog maar een mailje gestuurt met alle feiten hierin opgesomt.Hierna kreeg ik geen enkele reactie meer van de kijkshop,het minste wat je kunt doen als je in je ongelijk staat is toch een reactie geven lijkt mij.Ik heb het al eerder gezegd en ik blijf erbij wat een waardeloos bedrijf.

Rieneke

Re: digitale camera cresta

Ongelezen bericht door Rieneke »

Als je iets via internet bij de kijkshop besteld en het is niet in orde, kun je gewoon in de winkel terecht. Dat is veel makkelijker dan praten via email. Staat ook op de bonnen die je krijg.

A_Salesperson
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 nov 2003 00:41

Re: digitale camera cresta

Ongelezen bericht door A_Salesperson »

De desbetreffende camera bevat géén 16 mb compactflashcard. Dit staat zowel op de doos als op het vitrinekaartje van het produkt.

Wel even goed opletten! :wink: De desbetreffende foto op de doos was idd. van een compactflashcard om aan te geven wat voor uitbreidingskaart de camera benodigd niet dat deze in de doos zat.

Hieronder de gegevens van het vitrinekaartje (met dank aan kijkshop):

Cresta
Digitale camera
cp089

1,3 megapixel en 1mb geheugen
laagste resolutie : 640 bij 280 8 foto's
hoogste resolutie : 1280 bij 1024 5 foto's
Zelfontspanner en LCD-display
Besturingssysteem Windows 98/ME/2000
USB aansluiting en videofunktie
Inclusief USB-kabel en software
werkt op 4 penlite batterijen exclusief
12 maanden garantie
kijkshopprijs 149,-

(Overigens kun je binnen 16 dagen je aangeschafte artikel retourneren bij Kijkshop zonder dat er vragen gesteld worden, enkele artikelen daargelaten zoals mobiele telefoons ed.)

Gesloten