LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uVme

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

uVme

Ongelezen bericht door So be it »

Nadat ik diverse malen hier tegenaan ben gelopen, vind ik het reden genoeg om een nieuw topic te starten, want ik ben wel benieuwd hoe, en of diverse UvME-ers zullen reageren......

Heb uit een érg lange e-mail het volgende geknipt:
Inhoudsopgave voor deze uVme basistraining

1. Inleiding…………………………………………………..
2. De enorme kans…………………………………………
3. Samenvatting van de voordelen en troeven………….
4. Exponentiële groei……………………………………….
5. Zelfmotivatie………………………………………………
6. Onvoorwaardelijke beslissing……………………………
7. Leer de zaken die nodig zijn…………………………….
8. Werk met gedrevenheid aan je bedrijf………………….
9. Het belangrijkste: productiviteit………………………….
10. Samenvatting………………………………………………
2. Begrijp welke enorme kans je middels uVme wordt aangeboden .

De succesvolle mensen hebben deze zakelijke mogelijkheid (de uVme business) die ze werd aangeboden ernstig bekeken en bestudeerd.
Zij hebben de moeite gedaan om echt volledig te BEGRIJPEN welke enorme kans en mogelijkheid ze werd aangereikt .
Ze hebben de moeite gedaan om te bestuderen hoe het uVme concept precies in elkaar steekt.
Ze hebben de moeite gedaan om uit te pluizen en uit te vissen hoe groot de mogelijkheden hiermee in feite wel niet zijn!
Ze hebben bestudeerd HOE ze hun kansen aanzienlijk kunnen verhogen met het uVme concept om hun financiële doelen en andere levensdoelen hiermee te kunnen verwezenlijken.
d) Iedereen kan starten met de uVme business.

Er zijn slechts 3 voorwaarden voor het bedrijf :

1 199 Euro voor uw virtuele starterskit. ( uvme.com site)
2 Minimum leeftijd van 18 jaar hebben (om de business te doen en 16 jaar om de games te kunnen spelen).
3 65 euro abonnementskosten per maand ( uvme.biz site)

e) Tot de officiële lancering van uVme in het laatste kwartaal van 2007 is alles nog GRATIS en wanneer u als speler instapt blijft het altijd gratis

(zie voor uitgebreide details hierover de www.uvmementors.nl site "wat zijn mijn Kosten en hoe eenvoudig het is om uw initiële opstart- en paycycle kosten terug te verdienen zijn in een zeer korte periode)
So be it

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: uVme

Ongelezen bericht door jor »

Ok, maar hoe kom ik uit de kosten?
Zoals in elke onderneming moet er geld verdient worden, bij uVme zijn er zelfs meerdere beloningen in het compensatieplan opgenomen.
Ten eerste; de eenmalige bijdrage van 199,97 kunt u terug verdienen door slechts twee nieuwe leden actief te maken.
€200.- aanmeldkosten en ELKE 28 dagen €65.-. In het bovenstaande is toch een piramide te zien. Ik wil niet direct negatief zijn maar ik begrijp niet als dit voor de uitvinders een booming business is ( en Dat geloof ik wel ) zij dit met miljoenen mensen met allemaal hun eigen weblog gaan delen.De verdienste voor hun zit dus in het aanmeldgeld en de maandelijkse bijdrage en de lasten bij de gebruikers die maar moeten zien om dat bedrag terug te verdienen.Het filmpje gaat weer over al de miljoenen die je (KAN ) verdienen. Maar goed, De tijd zal het leren.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: uVme

Ongelezen bericht door So be it »

De verdienste voor hun zit dus in het aanmeldgeld en de maandelijkse bijdrage en de lasten bij de gebruikers die maar moeten zien om dat bedrag terug te verdienen.
Daar ziet het naar uit, Jor.....
ik meen dat ik gelezen heb dat het 4 euro per spelletje kost, dus daar zit toch wel ruimte....
Of mensen dat betalen voor een spelletje??? Ik betwijfel het. :)

Maar echt goed onderzoek heb ik nog niet gedaan....

De info kwam uit :
"uVme Basis Training Voor Een Ieder Die Wil Slagen Met uVme"

W.o......
Begrijp, dat je elke dag opnieuw de enorme kans krijgt om een potentiële Q9 aan te brengen aan het bedrijf. (hoogste rang binnen uVme).

Het is gewoon een feit dat elke nieuwe persoon die je contacteert of waar je een afspraak mee maakt, een potentiële Q9 kan zijn. Je weet nooit op voorhand wie Q9 zal worden en wie niet.

Zorg dat je dus eerst en vooral zelf goed begrijpt welke enorme kans en mogelijkheid je in je handen hebt. Maak desnoods een studie over de enorme mogelijkheden van dit uVme concept. Iemand die niet BEGRIJPT welke enorme kans en mogelijkheid hij in handen heeft, kan er ook de juiste waarde niet van inschatten.

Een kind die in het zand met stenen speelt en plotseling een ruwe diamant vindt, zal er de waarde niet van begrijpen en ook niet van kunnen inschatten. Het zal er net als met de andere waardeloze stenen een tijdje mee spelen en dan weggooien om vervolgens andere stenen te zoeken om mee te spelen .
Troeven
1. Het moederbedrijf achter uVme, (Virtual World Direct) is geen start-up company maar bestaat al 5 jaar.

2. Je werkt samen met, en wordt geruggensteund door een solide bedrijf met een bewezen business model die miljoenen heeft uitgekeerd aan haar leden.

3. uVme heeft voldoende kapitaal voor snelle groei en professionele ondersteuning en zal de winsten uit hun moederbedrijf de komende 5 jaar in uVme blijven investeren.

4. uVme beschikt over kantoren op vier continenten waaronder een eigen kantoor in Bangalore India waar de games worden ontworpen en geproduceerd.

5. uVme beschikt over een team van de 18 beste game ontwikkelaars die copywrited zijn aan uVme, zodat we gegarandeerd zijn van een continue toevoer van games.

6. Uw uVme business wordt geruggensteund door een management team die bestaat uit zeer ervaren ondernemers, waarvan hun identiteit en hun verdiensten volledig zichtbaar zijn voor anderen.

7. U een business met een nieuw en revolutionair concept kunt opbouwen, die in potentie miljoenen mensen de mogelijkheid biedt om plezier te maken EN er een inkomen mee te kunnen verdienen.

8. U een business kunt opbouwen in de meest exploderende industrieën van dit Moment en de nabije toekomst, namelijk Online Casual Skill Games, Sociale Netwerking Sites, en Social Marketing die letterlijk op exploderen staan.

9. U een business kunt opbouwen zonder daar veel geld in te hoeven investeren, d.m.v. een 7-generatieverwijzingsprogramma. Waarbij uw onderneming de potentie heeft om een deel van deze miljarden industrie te kunnen omzetten.
Eigenlijk is u enige investering er een van tijd en energie.

10. U beloont wordt middels een compensatie plan wat nog nooit vertoond is in de hele Netwerk Marketing Industrie, en die niets anders dan revolutionair en fenomenaal te noemen is.

11. U samenwerkt met de beste mensen uit de Netwerk Marketing industrie die ware Mentors voor u zullen zijn en u helpen om uw onderneming op te zetten en uit te breiden

12. U de enige speler in het veld bent en het veld beslaat de gehele wereld. U kunt u business wereldwijd opzetten en u heeft steun van leiders binnen ons team die over de 6 continenten gelokaliseerd zijn
De Online Casual Skill Game Markt en Social Networking Sites zijn enorme groeimarkten die aan het begin van een enorme boom staan.

Voeg daar het zeer krachtige compensatieplan van uVme aan toe en u beschikt over een winnende formule.
Kijk voor nieuws en achtergronden m.b.t. de bovenstaande markten : www.uvme-casual-games.com/?cat=16 , www.advancenotice.co.uk/blog
en http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_so ... king_sites

- De verwachtingen zijn dat de komende jaren de omzetten in deze industrie zullen verdrievoudigen van $164 per seconde naar $412 aan omzet die gegenereerd wordt op internet aan het spelen van skill games.
Dit wordt o.a. ook gezien door anderen zeer vooraanstaande tyconen als Joop van den Ende en Donald Trump.
SBI

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: uVme

Ongelezen bericht door S. »

Ik beoordeel het als hopeloos en kansloos.

Groeten maar weer.

gamesociety
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2008 01:43

Re: uVme

Ongelezen bericht door gamesociety »

Het is zo ver!

De komende weken/maanden/jaren kunnen we een einde maken aan de speculatie over uVme.

Hype of supersucces? :wink:

Nu, vanaf maandag kunt u zelf oordelen over de spelletjes en de business.
Laatst gewijzigd door gamesociety op 20 jan 2008 08:28, 3 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: uVme

Ongelezen bericht door jor »

Dit is een commercieele link en dus Niet toegestaan volgens de forumregels die ook voor u gelden.Omdat deze link rechtsstreeks op een goksite uitkomt is de abusemail onderweg. Grote kans dat de Tros-Radar Moderator dit niet accepteert.

Mvg Jor.

gamesociety
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2008 01:43

Re: uVme

Ongelezen bericht door gamesociety »

Onze email adres is inderdaad een commerciele adres. Personen met commerciele links kunnen ook consumenten zijn. Maar goed, wij kunnen inderdaad beter verwijzen naar informatieve websites zoals de eerder vermelde http://www.uvme-casual-games.com/?cat=16 die concrete informatie aanbiedt (ook in het Nederlands) over de ontwikkelingen in de markt en industrie van o.a. "casual games" en "skill games".

Sinds wanneer behoort "online casual games" en "online skill games" tot gokken?

Sorry, maar wij komen nergens een gokspel tegen.

Zoals eerder gezegd, vanaf maandag kunnen wij een stop zetten aan alle speculatie, o.a. of uVme wel of niet een goksite is.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: uVme

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 20 Jan 2008 08:27 door gamesociety


--------------------------------------------------------------------------------

Onze email adres is inderdaad een commerciele adres
In ieder geval dank dat de commerciele link is verwijderd.het is natuurlijk flauw om je nickname gelijk te maken aan de naam van de website. Of bovenstaande link wel door de beugel kan is niet aan mij.

Mvg Jor.

Gesloten