LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enkele reis KLM

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
wesselw
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2007 10:05

Enkele reis KLM

Ongelezen bericht door wesselw »

Beste allemaal,

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is dat je bij KLM een enkele reis met vertrek vanaf een 'buitenlandse luchthaven' boekt?
Ik wil een enkele reis vanaf Barcelona (Spanje) naar Amsterdam boeken maar op de KLM-website is het alleen mogelijk om als vertrekplaats Nederlandse luchthavens te kiezen.

Heeft iemand hier misschien ervaring mee?

Bedankt.

Wessel

skelter
Berichten: 24
Lid geworden op: 02 jul 2006 11:58

Re: Enkele reis KLM

Ongelezen bericht door skelter »

geen idee, bel ze eens op!

Ik neem aan dat om een of andere reden echt KLM moet zijn? Anders kun je altijd zoeken op orbitz.com, expedia.com, vliegtickets.nl, atp.nl, etc etc.

osseworst
Berichten: 157
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:10

Re: Enkele reis KLM

Ongelezen bericht door osseworst »

Klik bovenaan op de KLM pagina op "Other country website" en selecteer "Spain" en de taal (English of Espanol).
Vervolgens kan je een Spaans vliegveld als vertrekpunt voor je vlucht selecteren. Succes.

leila
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 nov 2007 07:09

Re: Enkele reis KLM

Ongelezen bericht door leila »

het is goedkoper een retour te boeken en de terugreis niet te gebruiken. een enkele reis met klm barcelona-amsterdam is 617 excl. tax en een retour is v.a.69 p.p. dus dat scheelt nogal.

Gesloten