Hallo!
Ik had een vraagje over een Keller keuken:
In het nieuwbouwappartement van mijn oma staat een standaard keukenblokje van Keller (prolux). Nu willen we met weinig geld hier een normale keuken van maken, want losse apparaten vindt ze niet mooi.
Er moet nu een hoge(re) kast bij voor magnetron en koelkast en een een lage kast voor de kookplaat. En eventueel een nieuw blad (of we moeten het bestaande nog eens stukje uit kunnen breiden).
Nu is mijn vraag: het gaat om de lijn Prolux en naar ik begrepen heb, is dit een projectlijn van Keller. Is dit echter alleen een andere naam van één van de normale (consumenten) lijnen en kan elke keller leverancier dit gewoon leveren (ookal is het een lijn voor de projectbouw)?
Ik hoop dat iemand me hier wat wijzer kan maken!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Keller Prolux
Re: Keller Prolux
nee, Prolux is echt een aparte lijn met andere kasten. Het assortiment is grotendeels wel terug te vinden bij de "normale" Keller kasten, maar het achterliggencde kastwerk is anders, want zonder stelpoten.
Dit kastwerk kun je gewoon kopen. Afhankelijk van waar je woont, in het noorden kun je kijken bij Van der Woude in heerenveen, en anders moet je contact zoeken met keller en daar een dealerlijst opvragen. Niet elke keller dealer heeft prolux in het assortiment.
Kortom, ik zou het wel uitbreiden met prolux, omdat je anders verschil gaat zien in het kastwerk, o.a. omdat de stelmogelijkheden anders zijn.
Succes!!
Dit kastwerk kun je gewoon kopen. Afhankelijk van waar je woont, in het noorden kun je kijken bij Van der Woude in heerenveen, en anders moet je contact zoeken met keller en daar een dealerlijst opvragen. Niet elke keller dealer heeft prolux in het assortiment.
Kortom, ik zou het wel uitbreiden met prolux, omdat je anders verschil gaat zien in het kastwerk, o.a. omdat de stelmogelijkheden anders zijn.
Succes!!
Keller prolux kan ook met stelpoten uitgevoerd zijn, deze serie is meestal te verkrijgen via aannemers.
dat is dan Cityline. prolux is zonder stelpoten, maar met doorlopende kastwangen.
Wil dat dan zeggen, dat je de 'plinten' niet kunt vervangen?
jawel, die kun je wel vervangen, maar zijn anders bevestigd dan bij het normale programma (daar zijn ze aan de stelpoten bevestigd, en die geeft prolux niet). Dus wederopm een prolux plint hiervoor nemen.
Keller Prolux (ook wel Keller project genoemd) is een aparte serie van Keller idd beodeld voor nieuwbouw projecten, dus te krijgen via aannemers en keukenzaken die in nieuwbouw projecten doen.
City-line is een goedkopere serie van Keller,
City-line is een goedkopere serie van Keller,
Laatst gewijzigd door jwijbenga op 22 nov 2007 00:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Keller Prolux is ook leverbaar met stelpoten. Er zijn verschillende series en deze verschillen in uitvoering, bijvoorbeeld wel of geen stelpoten.
Verder is Prolux met stelpoten exact hetzelfde als Keller luxe, alleen de laden zijn kunststof of wit ipv lichtgrijs en zonder verhoogde korven.
Verder is Prolux met stelpoten exact hetzelfde als Keller luxe, alleen de laden zijn kunststof of wit ipv lichtgrijs en zonder verhoogde korven.