en wat een zeer groot genoegen toen ik vanmiddag van mijn werk thuis kwam, daar lagen reeds 2 aangetekende brieven van Dexia op mij te wachten. Liefdevol in ontvangst genomen door mijn echtgenoot.
En ja ik kon het verwachten, na de verschillende betalingsherinneringen gaat men nu over tot het grove betalingsgeweld. Huppekee op naar het incassobureau en ja ook nog eens een trap na "BKR"ik zal het weten
voor ons nooit meer een nieuw mobiel telefoonabonnement (of dat zalig makend is voor Dexia!!!!!)of voor mij. Maar er wordt een reddende hand uitgestoken, ik mag nog steeds ondanks alle dreigbrieven van Dexia gebruik maken van hun zeer sociale betalingsregeling, want al deze ellende had ik geheel aan mijzelf te wijten. Wel natuurlijk afzien van alle juridische humbug en mocht ik toch accoord gaan en zou mijn betalingsregeling niet meer kunnen opbrengen dan eist Dexia per direct het achterstallige bedrag. Klasse, zo'n bank daar ga je gerust nog eens mee in zee.
Dexia, Dexia laat mij en de rest van Nederland nu eens even met rust en wacht toch de processen van Leaseverlies en Eegaverlies af, ik dacht dat die Belgen toch wel een "gentlemen"gebaar konden maken. en houdt toch a.u.b. eens op met die belerende opmerken dat ik alles aan mijzelf te wijten heb. Als jullie niet waren gekomen met die doortrapte contracten hadden wij elkaar nog rustig in de ogen kunnen kijken.
Oke, beste forum mensen, wat nu te doen. Weer een aangetekende brief weg naar Dexia of de boel zomaar laten en wachten op een brief van het incassobureau. Hoe is er door jullie gereageerd? en voor de rest voor een ieder die nog op vakantie gaat nog maar even genieten.
Groeten.