LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Horoscope enz. ?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
BMS.Purmerend

Horoscope enz. ?

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

Deze topic heb ik afgesloten omdat TROSRADAR ander ideeën heeft met zijn medemensen en alleen door de bla.bla zich zelf wil verrijken.
Groeten een teleurgestelde topicschrijver en mede denker.
Gegroet Jan
Laatst gewijzigd door BMS.Purmerend op 21 nov 2007 00:12, 1 keer totaal gewijzigd.

D1RK

Re: Horoscope enz. ?

Ongelezen bericht door D1RK »

Beste Jan

Deze Horror scope was gratis...
Als je geloofde in onzin betaal je meer dan €5,- entré en ik was verbaast dat je nog in spookjes geloofde!
Het is wel goedkoper dan de Efteling, dus waar klaag je nu nog over?

BMS.Purmerend

ik klaag niet, maar ga door je weet meer, maak er een tpoic van 16 p,
a.u.b. ik voor spel je deze, kom kom :lol: 8)

loesje 2

Ongelezen bericht door loesje 2 »

je hoeft helemaal niet naar een beurs! Nederland zit plotseling helemaal vol met "paranormalen"!
Moet je eens kijken hoeveel hulplijnen 0900 nummers er wel niet zijn zoals astrotijd enz. voor 80 eurocent per minuut heb je, je eigen char :lol:

Mijn zus heeft zich voor de grap eens aangemeld als paragnost bij zo'n online hulplijn. Het enige wat belangrijk was of zij een beetje gezellig kon chatten. Ze zouden haar wel een boekje opsturen met wat astroturbo taal!

Zij zou daarmee 20 eurocent per minuut verdienen, dus hoe langer zij mensen aan de chat hield hoe meer ze zou verdienen.

Toen ze zei dat ze zich alleen maar had aangemeld om te kijken of het nep was, werd ze nog bedreigt ook! :shock: hoezo hulplijn!

BMS.Purmerend

meen je niet, dus oplichting in iedergeval bij deze.

pr_sappie

Ongelezen bericht door pr_sappie »

Ja er wordt wat verteld op zo'n beurs. Maar zoals gewoonlijk is het kaf van het koren soms moeilijk te scheiden. Dat daar alles zwart gaat, ja lijkt me logisch. Zoals de thuiskappers ook nooit een euro aan de belasting betalen over hun inkomsten. Zo kunnen we alle beunen er ook bijscharen.
Zoek je een goede astroloog, het W.V.A is een overkoepelend orgaan daar is er vast een te vinden. Succes, volgens mij heb je een maan in de maagd.

BMS.Purmerend

volgens mij heb je een maan in de maagd.
vertel a.u.b

pr_sappie

Ongelezen bericht door pr_sappie »

Ik zou zeggen open maar een topic astrologie dan zal ik je vragen wel beantwoorden. :D

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Er zijn thuiskappers die alleen de voornaam en maand noteren, en of er nu Een fietsenmaker of de buurman komt, ze heten alle 2 Jan!
Dus niet 100% zwart maar erg grijs.

Een slordige agenda en enkele opgeven is voldoende.

Gesloten