LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bart Smit en IDEAL, allebei malafide organisaties

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet

Vertrouwt U IDEAL?

Nee, ik doe alles nog per acceptgiro
0
Geen stemmen
Ja, het is echt 'ideal'
7
100%

Totaal aantal stemmen: 7

djeez

Bart Smit en IDEAL, allebei malafide organisaties

Ongelezen bericht door djeez »

IDEAL is een malafide betaalmethode. Zo hadden wij afgelopen zaterdag bij Bart Smit online speelgoed besteld voor onze dochter. Tot tweemaal toe kwam er een foutmelding, dus we gingen er vanuit dat ABN-AMRO weer eens niet meewerkte. Nu wilden we het speelgoed vandaag maar zelf ophalen, omdat het online niet lukte. Bij thuiskomst bleek het bedrag via IDEAL tweemaal afgeschreven te zijn, de pakketjes zijn al onderweg. Ook wel dom van Bart Smit om twee keer hetzelfde te sturen.

Nu moeten we de pakketjes terugsturen (op onze kosten uiteraard) waarna we binnen een maand het geld terugkrijgen. Nu hebben we het bedrag gestorneerd, hopelijk komt het nog goed. Maar wij vertrouwen absoluut nooit meer op IDEAL!

gravedigger

Re: Bart Smit en IDEAL, allebei malafide organisaties

Ongelezen bericht door gravedigger »

Zeg nou gewoon dat je er niet mee pm kan gaan. Ik gebruik het altijd proleemloos.

Moppentappers

Ongelezen bericht door Moppentappers »

die zgn foutmelding zal wel een Ok U heeft betaald melding zijn
als je een foutmelding krijgt kijk je toch wat er staat O.o

kims-mama

Ongelezen bericht door kims-mama »

Duh, natuurlijk keek ik wat er stond. Er is een fout blablabla, bestelling neit gelukt. Nog een keer doen.

Ik heb het besteld. En gebeld met bart smit, uiteraard een duur 0900 nummer en lang in de wacht.
Het kan niet geannuleerd worden. Moet als het binnen is formulier invullen voor retour met het hele verhaal erop. En na ca een maand krijg ik het geld eens terug. En idd zelf retourkosten betalen. Belachelijk!
Ik heb het nu gestorneerd, hopelijk lukt dat.

Weleens eerder via ideal betaald, toen ging het wel goed.

ikmirjam

Ongelezen bericht door ikmirjam »

Kun je mij vertellen hoe je een bedrag wat jezelf overboekt kunt storneren?????????
Alleen incasso's zijn te storneren..

Gesloten