LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
J. Boogaard

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door J. Boogaard »

Voor de goede orde Bankgegevens verwerkt vanaf
20-11-06 tm. 3-01-07

josh007

Ongelezen bericht door josh007 »

Ook mij is het mis gegaan bij dit bedrijf. Ik heb tot 2x toe een kabel toegestuurd gekregen die het niet doet, en waar ik niets mee kan. Mailcontact verloopt zeer moeizaam, en telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Conclusie: NIET KOPEN BIJ ALLESVOORUWTELE.COM.

Dat lijkt me voor alle partijen beter. betaal een klein beetje meer, en je kunt bij echte winkels je accessoires kopen. Dan heb je origineel spul, en dan weet je zeker dat je daar wat aan hebt.

ArjoBooij

Ongelezen bericht door ArjoBooij »

beste mensen,

ik wil niet bij voorbaat zeggen dat allesvooruwtele.com onbetrouwbaar is, maar...

ik heb bijna 3 weken geleden een bestelling geplaatst bij dit bedrijf.
vooraf betalen - ok
order update - ok
levering - niet ok

na bijna 3 weken nog niets ontvangen en op mijn emailtjes wordt niet gereageert. nu ging ik een beetje surfen op internet en kwam dit forum tegen. ook ik houdt ook mijn hart vast...

josgp

Ongelezen bericht door josgp »

Ik heb ook slechte ervaringen met dit bedrijf: op 9 sep bestelling geplaatst voor datakabel via iDEAL (geld staat dus direct op hun rekening).
Op 17/9 gemaild dat ik nog niets ontvangen heb. Op 18/9 mailtje gekregen met vraag of ik huisnummer wil opgeven. Dezelfde dag nog geantwoord met huisnummer.
Op 23/9 mail verstuurd met mededeling dat er nog steeds niets ontvangen is.
Mijn bestelnummer is 13083.
Heb al twee keer gebeld op de tijdstippen die zij opgeven maar er wordt nooit opgenomen.
Wanneer krijg ik mijn kabel? (status van bestelling is steeds PROCESSING)

boera

Ongelezen bericht door boera »

Nog een dubieuze ervaring, via prijsvergelijkingssite bij allesvooruwtele.com terechtgekomen. Op 8-10 heb ik twee geheugenkaartjes besteld en betaald met ideal, op 24-10 is nog niets geleverd, geen reactie op mail, telefoon niet opgenomen (3 keer geprobeerd). Ik ben heel benieuwd hoe dit af gaat lopen. Ik ga nu elders een kaartje kopen en de bestelling kosteloos annuleren, volgens de informatie op de site moet dit kunnen.
Ondertussen kan ik melden dat mijn order inderdaad kostenloos geannuleerd is en het geld is direct teruggestort. Geen oplichter dus wat mij betreft, maar zeker ook geen aanrader.
Laatst gewijzigd door boera op 04 dec 2007 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.

jor

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 04 Jan 2007 12:40 door Alles voor uw Telecom

--------------------------------------------------------------------------------

Voor de goede orde wil ik nog even melden dat de klacht van dhr J Boogaard inmiddels allang naar behoren is opgelost.
We hebben direct na ontvangst van de kabel het geld retour geboekt
Voor de goede orde is het dus zo dat je dit bedrijfje ww.allesvooruwtele.com moet mijden als de p*st. Geef zo een soort ballentent ook op bij www.internetoplichting.nl zodat mensen ook via google deze zaak vinden en weten dat het fout zit.

josgp

Ongelezen bericht door josgp »

Uiteindelijk is het toch nog goed gekomen. Misschien als gevolg van het plaatsen van mijn kritiek op deze site. Op 2 oktober kreeg ik de melding 'Order is gereed voor verzending' en op 5 oktober heb ik de gevraagde kabel ontvangen. Het was ook nog het juiste model.
Mijn advies: ga klagen op deze site en je krijgt het alsnog.

intrix

Ongelezen bericht door intrix »

Ik vind de reacties hier wel wat extreem.

Ik heb eens het een en ander na gezocht; de kamer van koophandel geeft aan dat het een eenmansbedrijf is - het bedrijf bestaat zo ver ik kan zien uit twee websites. Op beiden websites houden ze zich voornamelijk bezig met de verkoop van kabels, geheugenkaarten en batterijen.

Volgens mij is daar niet niet echt een super grote winstmarge op te pakken. Om de prijs zo laag te houden zullen ze dus ook niet al te veel personeel in dienst hebben.

Ik probeer het gewoon, en bestel vandaag nog de datakabel voor mijn ericson.

* edit * pakbon is binnen; nu maar afwachten. :wink:

Freya

Ongelezen bericht door Freya »

Ik heb eens het een en ander na gezocht; de kamer van koophandel geeft aan dat het een eenmansbedrijf is - het bedrijf bestaat zo ver ik kan zien uit twee websites. Op beiden websites houden ze zich voornamelijk bezig met de verkoop van kabels, geheugenkaarten en batterijen.

Volgens mij is daar niet niet echt een super grote winstmarge op te pakken. Om de prijs zo laag te houden zullen ze dus ook niet al te veel personeel in dienst hebben.
Nou veel succes hoor. Mijn ervaringen waren slecht! Na veel zeuren en mailen en telefoontjes die niet opgenomen werden en uiteindelijk klagen bij het winkelkeurmerk wat ze op de site hebben staan, heb ik uiteindelijk mijn kabel ontvangen. Helaas heb ik er maar kort gebruik van kunnen maken, het ding was binnen 2 weken kapot. Inferieure kwaliteit, inferieure service, inferieure klantvriendelijkheid. Nee dan liever een paar euro extra en iets wat gewoon op tijd geleverd wordt en het blijft doen.

Gelukkig kan het ook anders met internetwinkels zoals ik in een ander onderwerp heb geschreven.

allesvooruwtele.com: neem een voorbeeld aan dat bedrijf. Ook een kleinschalig bedrijfje maar één met hart voor de zaak. Het kan echt anders hoor! :evil:

Freya

intrix

Ongelezen bericht door intrix »

Ik heb de bestelling keurig netjes ontvangen!
Heb de kabel zaterdagochtend in de bus gevonden!

Mijn idee reageren mensen alleen op forums als het fout gaat, alle mensen die wel tevreden zijn nemen bijna nooit de moeite omdat aan andere mede te delen. Daarnaast zijn ze aangesloten bij Q-shops en kieskeurig en dat zijn volgens mij twee keurmerken die niet zomaar bedrijven toelaten?!

Hoe dan ook; ik ben in ieder geval tevreden!

fotobram

Ongelezen bericht door fotobram »

Op 31 oktober accu voor mijn camera besteld die ik 20 november uiterlijk moet hebben ivm fotografie in het buitenland.
Op 2 november krijg ik een mailtje met de tekst:

"Vanwege leveringsproblemen met het door u bestelde artikel, kunnen wij helaas niet direct verzenden.
Wij verwachten elk moment weer nieuwe voorraad en dan zullen wij uw bestelling z.s.m. verzenden."

Tot op heden geen reactie meer, ook niet op mail van mij en de telefoon wordt daar niet opgenomen. Ook niet op de tijden dat ze aanwezig zeggen te zijn. Nu dien ik ergens anders een accu te gaan kopen omdat ik op deze manier niet weet waar ik aan toe ben.

Freya

Tot op heden geen reactie meer, ook niet op mail van mij en de telefoon wordt daar niet opgenomen. Ook niet op de tijden dat ze aanwezig zeggen te zijn.
Dat is de grootste ellende. Ze reageren gewoon niet. Telefoon wordt niet opgenomen op die paar uurtjes per week dat je zou kunnen bellen. Mail wordt niets mee gedaan.

Waarom nemen ze nou niet gewoon even de moeite email te beantwoorden, vermelden ze niet een telefoonnummer waar ze wel tijdens kantooruren bereikbaar zijn of wat dan ook. Je staat totaal machteloos.

Zeer slechte service dus! En dat ze nog steeds bij dat Qshops zijn aangesloten snap ik niet. Aan de andere kant, geeft dat de klant wel meer mogelijkheden te klagen. Doen dus! Ga bij hen te rade, daar reageren ze nl. wel onmiddellijk.

Freya

Ik vind de reacties hier wel wat extreem.

Ik probeer het gewoon, en bestel vandaag nog de datakabel voor mijn ericson.

* edit * pakbon is binnen; nu maar afwachten.
Ik heb de bestelling keurig netjes ontvangen!
Heb de kabel zaterdagochtend in de bus gevonden!

Mijn idee reageren mensen alleen op forums als het fout gaat, alle mensen die wel tevreden zijn nemen bijna nooit de moeite omdat aan andere mede te delen. Daarnaast zijn ze aangesloten bij Q-shops en kieskeurig en dat zijn volgens mij twee keurmerken die niet zomaar bedrijven toelaten?!

Hoe dan ook; ik ben in ieder geval tevreden!
Intrix: jouw verdenk ik eerlijk gezegd van een inside job zogezegd. Het is wel heel toevallig dat er bijna alleen maar geklaagd wordt hier en dan verschijn jij opeens. Je meldt je van te voren dat je alles overdreven vindt, je vertelt allerlei positieve info die het bedrijf aardig van pas komt en het gaat zo maar opeens helemaal goed? Ik geloof het niet... :roll: Ben je wel integer dan mijn nederige excuses.
Laatst gewijzigd door Freya op 15 nov 2007 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.

fotobram

Ongelezen bericht door fotobram »

Ik heb gelijk een klacht ingediend bij Qshops. Kijken wat dit oplevert.

Sandor_D

Ongelezen bericht door Sandor_D »

Vandaag een accu ontvangen, echter niet de bestelde Sony maar een merkloos goedkoop artikel. Direct een klacht ingediend bij Allesvooruwdigi.com. Nu maar even afwachten en anders.... toch maar een klacht indienen tegen deze webwinkel...
Wordt vervolgd.

g.harkema

Ongelezen bericht door g.harkema »

Iemand ervaring met www.allesvooruwtele.com?
10 dagen geleden bestelling gedaan en via IDEAL betaald . 1 reactie op mail ontvangen dat het geld ontvangen was maar door een "storing" bij IDEAL er geen automatische orderbevestiging verzonden is naar de opdrachtgever ?! Inmiddels meerdere mailtjes verstuurd met de vraag om orderbevestiging plus bevestiging voor levering, maar krijgen, tot op heden, geen enkele reactie.

Ali Bensalah

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Iemand ervaring met www.allesvooruwtele.com
4 pagina's vol inmiddels!
Misschien even de moeite nemen om wat berichtjes terug te lezen!?

Gesloten