Hallo,
Ik ben van af het begin de poker kaarten van de vomar aan het sparen,
En door dat ik nu bijna aan het einde nog steeds geen boodschappen tas bijelkaar heb gespaart beginnen m'n voel sprieten toch behoorlijk actief te worden???
Vanmiddag even op marktplaats rond gekeken en tot mijn stomme verbazing Zoekt daar iedereen zo ongeveer de zelfde kaarten.
Is dit nu toeval Of wordt hier een heel lullig spelletje met trouwe klanten van de vomar gespeelt????
Renate
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vomar Pokerkaarten
-
Re: Vomar Pokerkaarten
1 woord
Aldi
Aldi
-
Re: Vomar Pokerkaarten
Ik voel me ook een beetje misleid door de pokerkaarten actie. Marktplaats barst van de vraag naar de ontbrekende pokerkaarten maar helaas zijn er wel heeeel erg weinig in omloop. Is hier sprake van misleiding en wordt de klant door de actie tot kopen in Vomar geprikkeld? Ik begrijp heus dat dit het doel is van de actie maar de kans op een prijs is klein. Jammer!
Bij navraag in mijn filiaal blijkt dat er 20 boodschappentassen zijn opgehaald. Vomar heeft 54 filialen een snelle rekensom, uitgaande van het gemiddelde, 20 x 54 is dan 1080 tassen. Aangezien het aantal tassen elders misschien wel een stuk hoger ligt verdubbelen we het aantal reeds gewonnen tassen naar 2160.
De Vomar heeft in haar prijsinformatie boekje een aantal boodschappentassen van maar liefst 10.000 tassen. Dat beloofd wat 4 dagen voor het eindigen van de actie!
Deze reactie heb ik ook al op het forum geplaatst en ik heb een mail naar vomar verzonden.
Bij navraag in mijn filiaal blijkt dat er 20 boodschappentassen zijn opgehaald. Vomar heeft 54 filialen een snelle rekensom, uitgaande van het gemiddelde, 20 x 54 is dan 1080 tassen. Aangezien het aantal tassen elders misschien wel een stuk hoger ligt verdubbelen we het aantal reeds gewonnen tassen naar 2160.
De Vomar heeft in haar prijsinformatie boekje een aantal boodschappentassen van maar liefst 10.000 tassen. Dat beloofd wat 4 dagen voor het eindigen van de actie!
Deze reactie heb ik ook al op het forum geplaatst en ik heb een mail naar vomar verzonden.