LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Saperoshop is niet netjes
Saperoshop is niet netjes
Hallo,
Heeft iemand ook een T-shirt besteld bij Saperoshop op het internet? Ik heb er zeer slechte ervaring mee. Ik heb een tshirt besteld met het logo van NYPD en dit zou een orgineel trainings-shirt zijn.
Ook heb ik maat M besteld. Toen het pakket aankwam bleek het al helemaal geen orgineel Tshirt te zijn van de NYPD en de kwaliteit is zeer slecht.
Ook kreeg ik een maat XL die veel te groot was.
Heb de persoon geprobeerd 9 x te bellen verspreid over de dag, maar hij neemt zn telefoon niet op, ook de volgende dag niet.
Lang verhaal kort te maken:
Ik heb geklaagd over het t-shirt en hem een ander voorstel gedaan voor een ander t-shirt, hij zelf annulleerde echter de opdracht en ik moet het t- shirt maar terug sturen en de verzendkosten zijn voor mijn rekening en ook de verzendkosten die ik al heb betaald om het uberhaupt bij mij thuis te laten komen, wat overigens heel normaal is, maar ik nu wel kwijt ben.
Hij heeft aanvullende voorwaarden op zn site staan die hij zelf niet serieus neemt blijkbaar. Daar staat namelijk dat de verkooper geen verzendkosten in rekening mag brengen als je het pakket binnen 7 dagen terug stuurt.
Iemand nog meer slechte ervaringen met deze Saperoshop.nl?
Ik ben benieuwd.
Yvonne
Heeft iemand ook een T-shirt besteld bij Saperoshop op het internet? Ik heb er zeer slechte ervaring mee. Ik heb een tshirt besteld met het logo van NYPD en dit zou een orgineel trainings-shirt zijn.
Ook heb ik maat M besteld. Toen het pakket aankwam bleek het al helemaal geen orgineel Tshirt te zijn van de NYPD en de kwaliteit is zeer slecht.
Ook kreeg ik een maat XL die veel te groot was.
Heb de persoon geprobeerd 9 x te bellen verspreid over de dag, maar hij neemt zn telefoon niet op, ook de volgende dag niet.
Lang verhaal kort te maken:
Ik heb geklaagd over het t-shirt en hem een ander voorstel gedaan voor een ander t-shirt, hij zelf annulleerde echter de opdracht en ik moet het t- shirt maar terug sturen en de verzendkosten zijn voor mijn rekening en ook de verzendkosten die ik al heb betaald om het uberhaupt bij mij thuis te laten komen, wat overigens heel normaal is, maar ik nu wel kwijt ben.
Hij heeft aanvullende voorwaarden op zn site staan die hij zelf niet serieus neemt blijkbaar. Daar staat namelijk dat de verkooper geen verzendkosten in rekening mag brengen als je het pakket binnen 7 dagen terug stuurt.
Iemand nog meer slechte ervaringen met deze Saperoshop.nl?
Ik ben benieuwd.
Yvonne
Re: Saperoshop is niet netjes
Ik ken Saperoshop al enige jaren. De eigenaar is een zeer betrouwbaar persoon.
Ik heb dus de eigenaar gevraagd wat er is gebeurt. het is niet zo als deze mevrouw beweerd. Saperoshop heeft haar aangeboden om een ander shirt op te sturen. Dit werd niet geaccepteerd omdat ze vond dat het geen origineel shirt zou zijn. Hieruit blijkt dat mevrouw niet weet wat echt is en wat niet. alle kleding van de NYPD FDNY enz. word voorzien van een hologram en nummer. De kleding van Saperoshop is hiervan voorzien. En wordt ingekocht bij een van de dealers die hiervoor licentie heeft van het bestuur van NYC.
Daarbij komt dat mevrouw diverse bedreigingen heeft geuit aan het adres van Saperoshop. Saperoshop heeft hiervan aangifte gedaan.
Dus mevrouw is niet echt een betrouwbaar persoon. Het lijkt mij dan ook dat de moderator van RADAR deze vermelding moet verwijderen.
Ik heb dus de eigenaar gevraagd wat er is gebeurt. het is niet zo als deze mevrouw beweerd. Saperoshop heeft haar aangeboden om een ander shirt op te sturen. Dit werd niet geaccepteerd omdat ze vond dat het geen origineel shirt zou zijn. Hieruit blijkt dat mevrouw niet weet wat echt is en wat niet. alle kleding van de NYPD FDNY enz. word voorzien van een hologram en nummer. De kleding van Saperoshop is hiervan voorzien. En wordt ingekocht bij een van de dealers die hiervoor licentie heeft van het bestuur van NYC.
Daarbij komt dat mevrouw diverse bedreigingen heeft geuit aan het adres van Saperoshop. Saperoshop heeft hiervan aangifte gedaan.
Dus mevrouw is niet echt een betrouwbaar persoon. Het lijkt mij dan ook dat de moderator van RADAR deze vermelding moet verwijderen.
De meneer van de shop heeft zelf de opdracht geanuleerd.
Ik kreeg niet de gelegenheid om een de goede maat temogen ontvangen. We hebben namelijk onenigheid gehad over de verzendkosten.
De meneeer in kwestie stuurt mij een t shirt met de verkeerde maat, vervolgens moet ik het t shirt weer terug sturen op mijn eigen kosten a 6,20 en dan was het mogelijk om een t shirt in minj eigen maat te krijgen en dan weer verzendkosten betalen????
Ik wil niet opdraaien voor zoveel verzendkosten en al helemaal niet als de fout bij de leverancier ligt! Hij wilde zelf niet betalen, dus heeft hij de opdracht geanuleerd.
Vervolgens kon ik het t shirt terug sturen en zou ik mijn geld terug krijgen. Ik mocht zelf weten hoe ikhet zou terug sturen, dus heb ik in overleg met het postkantoor gekozen voor een verzending die gewoon door de brievenbus kan. Ik heb hier 3 euro voor betaald.
Totaal ben ik 18,95 kwijt plus die 3 euro en heb nooit mijn geld ontvangen. Meneer beweerd namelijk dat hij nooit het t shirt terug heeft gekregen. Ik had het pakje per definitie aangeteknd moeten versturen, want dat is de enige manier geweest om het te bewijzen dat ik het heb terug gestuurd. Dat had me nog meer geld gekost,dus dat slaat helemaal nergens op.
Kortom, ik ben heeeeel erg pissig op deze meneer, want hij liegt en draait je een poot uit. Wat moet ik nou met een t shirt die me 10 x te groot is.
Ik heb dan ook gezegd dat ik wel even langs zou komen aangezien ik vertegenwoordiger ben en ik regelmatig langs lelystad rijdt.
Je denkt toch niet werklelijk dat de politie daar een aangifte van gaat opnemen!? hahahaha. Denk even na zeg!
U liegt dus ook al...ik citeer even: diverse bedreigingen heeft geuit...
Meneer moet zo nodig adverteren waar zijn bedrijf zit en met zijn mobiele nummer die hij nooit maar dan ook nooit opneemt, daar kan een mens ook heel pissig van worden, dus heb ik 1 x keer gezegd dat ik wel even langs zou komen. Niets meer en niets minderen dat is helemaal geen bedreiging.
En aangifte...u *** tuit uw nek!
YVonne
Ik kreeg niet de gelegenheid om een de goede maat temogen ontvangen. We hebben namelijk onenigheid gehad over de verzendkosten.
De meneeer in kwestie stuurt mij een t shirt met de verkeerde maat, vervolgens moet ik het t shirt weer terug sturen op mijn eigen kosten a 6,20 en dan was het mogelijk om een t shirt in minj eigen maat te krijgen en dan weer verzendkosten betalen????
Ik wil niet opdraaien voor zoveel verzendkosten en al helemaal niet als de fout bij de leverancier ligt! Hij wilde zelf niet betalen, dus heeft hij de opdracht geanuleerd.
Vervolgens kon ik het t shirt terug sturen en zou ik mijn geld terug krijgen. Ik mocht zelf weten hoe ikhet zou terug sturen, dus heb ik in overleg met het postkantoor gekozen voor een verzending die gewoon door de brievenbus kan. Ik heb hier 3 euro voor betaald.
Totaal ben ik 18,95 kwijt plus die 3 euro en heb nooit mijn geld ontvangen. Meneer beweerd namelijk dat hij nooit het t shirt terug heeft gekregen. Ik had het pakje per definitie aangeteknd moeten versturen, want dat is de enige manier geweest om het te bewijzen dat ik het heb terug gestuurd. Dat had me nog meer geld gekost,dus dat slaat helemaal nergens op.
Kortom, ik ben heeeeel erg pissig op deze meneer, want hij liegt en draait je een poot uit. Wat moet ik nou met een t shirt die me 10 x te groot is.
Ik heb dan ook gezegd dat ik wel even langs zou komen aangezien ik vertegenwoordiger ben en ik regelmatig langs lelystad rijdt.
Je denkt toch niet werklelijk dat de politie daar een aangifte van gaat opnemen!? hahahaha. Denk even na zeg!
U liegt dus ook al...ik citeer even: diverse bedreigingen heeft geuit...
Meneer moet zo nodig adverteren waar zijn bedrijf zit en met zijn mobiele nummer die hij nooit maar dan ook nooit opneemt, daar kan een mens ook heel pissig van worden, dus heb ik 1 x keer gezegd dat ik wel even langs zou komen. Niets meer en niets minderen dat is helemaal geen bedreiging.
En aangifte...u *** tuit uw nek!
YVonne
Blijkbaar heeft u de problemen zelf veroorzaakt.
Mede door te zeggen dat het tshirt niet echt zou zijn. Saperoshop is de enige in Nederland die de originele kleding van NYC NYPD FDNY kan leveren. U bent dus niet op de hoogte wat echt is en wat niet.
Dat u uw geld niet retour heeft gekregen is terecht. Tshirt niet ontvangen door Saperoshop. Dus ik zou ook niet u uw geld teruggeven. Dan had u het aangetekend moeten verzenden. Dan was u er zeker van geweest dat het afgeleverd zou worden.
Misschien is dit een goede les voor uw.
Saperoshop heeft u wel degelijk in de gelegenheid gesteld om een ander tshirt te ontvangen. Maar u wilde dit niet omdat het niet echt zou zijn. Toch wel dom van u.
Mede door te zeggen dat het tshirt niet echt zou zijn. Saperoshop is de enige in Nederland die de originele kleding van NYC NYPD FDNY kan leveren. U bent dus niet op de hoogte wat echt is en wat niet.
Dat u uw geld niet retour heeft gekregen is terecht. Tshirt niet ontvangen door Saperoshop. Dus ik zou ook niet u uw geld teruggeven. Dan had u het aangetekend moeten verzenden. Dan was u er zeker van geweest dat het afgeleverd zou worden.
Misschien is dit een goede les voor uw.
Saperoshop heeft u wel degelijk in de gelegenheid gesteld om een ander tshirt te ontvangen. Maar u wilde dit niet omdat het niet echt zou zijn. Toch wel dom van u.
Misschien kunt u niet helemaal lezen ...
Shapero shop heeft zelf de transactie geanuleerd. Ik heb hem dat ook heel duidelijk nog eens heelduidelijk in de mail laten weten dat hij dus hier degene is die het helezaakje annuleert. Ik heb ook gezegd dat ik inderdaad niet tevreden ben met de kwaliteit, maar ik wilde wel een maatje M hebben, maar hij zelf annuleerde de zaak.
Ook heb ik het t shirt zoals ik al eerder heb geschreven!!! Terug gestuurd. Zoals al eerder vermeld, mocht ik zelf weten hoe ik het zou terug sturen, dit is ook de laatste keer dat ikdit zeg hoor, want blijkbaar kun je niet lezen, want het hele verhaal staat hier al boven!!!!
Ik ga geen t shirt aangetekdn terug sturen op MIJN EIGEN KOSTEN OMDAT IEMAND DE LEVERANCIER EEN FOUT MAAKT. Snap dat nou eens een keer. Waarom zou ik me nog meer kosten op de hals gaan halen, terwijl het niet eensmij fout is en ik helemaal geen tegemoedkoming krijg.
Nogmaals shaperoshop is een vuile oplichter.
Natturlijk is het handig en o zo achterbaks om te zeggen dat je het t shirt niet hebt ontvangen, omdat ik het niet aangetekend heb verstuurd.
Ik ga er verder ook geen woorden meer over vuil maken, want nu moet ik weer in herhaling gaan vallen omdat u blijkbaar niet begrijpend nederlands kunt lezen.
Zoek het maar uit verder. De kwaliteit is inderdaad absoluut niet om over naar huis te schrijven. En ja, ik kan het weten, want ik heb familie in Amerika wonen en die hebben mij daadwerkelijk een orgineel t shirt toegezonden en dat is van hele ander en veel betere kwaliteit.
Shapero shop heeft zelf de transactie geanuleerd. Ik heb hem dat ook heel duidelijk nog eens heelduidelijk in de mail laten weten dat hij dus hier degene is die het helezaakje annuleert. Ik heb ook gezegd dat ik inderdaad niet tevreden ben met de kwaliteit, maar ik wilde wel een maatje M hebben, maar hij zelf annuleerde de zaak.
Ook heb ik het t shirt zoals ik al eerder heb geschreven!!! Terug gestuurd. Zoals al eerder vermeld, mocht ik zelf weten hoe ik het zou terug sturen, dit is ook de laatste keer dat ikdit zeg hoor, want blijkbaar kun je niet lezen, want het hele verhaal staat hier al boven!!!!
Ik ga geen t shirt aangetekdn terug sturen op MIJN EIGEN KOSTEN OMDAT IEMAND DE LEVERANCIER EEN FOUT MAAKT. Snap dat nou eens een keer. Waarom zou ik me nog meer kosten op de hals gaan halen, terwijl het niet eensmij fout is en ik helemaal geen tegemoedkoming krijg.
Nogmaals shaperoshop is een vuile oplichter.
Natturlijk is het handig en o zo achterbaks om te zeggen dat je het t shirt niet hebt ontvangen, omdat ik het niet aangetekend heb verstuurd.
Ik ga er verder ook geen woorden meer over vuil maken, want nu moet ik weer in herhaling gaan vallen omdat u blijkbaar niet begrijpend nederlands kunt lezen.
Zoek het maar uit verder. De kwaliteit is inderdaad absoluut niet om over naar huis te schrijven. En ja, ik kan het weten, want ik heb familie in Amerika wonen en die hebben mij daadwerkelijk een orgineel t shirt toegezonden en dat is van hele ander en veel betere kwaliteit.
Denk je dat we hier allemaal achterlijk zijn AHMALBERS? Je weet er net iets te veel van af om zo nodeloos kwetsend te reageren. Jou reactie komt eerder voor verwijdering in aanmerking dan die van yvonne70, Ze mag haar verhaal hier gewoon plaatsen en de mods hier zijn niet blind. Je bent volkomen ongeloofwaardig en lijkt op iemand die iets te verbergen heeft..Geplaatst op 19 Nov 2007 07:49 door AHMALBERS
--------------------------------------------------------------------------------
Ik ken Saperoshop al enige jaren. De eigenaar is een zeer betrouwbaar persoon.
-
Ik heb al diverse goederen bij Saperoshop gekocht. Ik kan niet anders zeggen dat hij zeer goed en origineel spul levert.
Blijkbaar weet Yvonne niet wat echt is en wat niet. Dit heeft AHM al goed omschreven.
Ik vind dan ook dat Yvonne beter had na moeten denken voordat ze uitlatingen doet over goederen die wel of niet echt zijn.
Dat het niet aangetekend verstuurd, is wel de verantwoording van de klant en niet de verkoper.
Ik kan mij niet voorstellen dat saperoshop zelf de order heeft geannuleerd.
Blijkbaar weet Yvonne niet wat echt is en wat niet. Dit heeft AHM al goed omschreven.
Ik vind dan ook dat Yvonne beter had na moeten denken voordat ze uitlatingen doet over goederen die wel of niet echt zijn.
Dat het niet aangetekend verstuurd, is wel de verantwoording van de klant en niet de verkoper.
Ik kan mij niet voorstellen dat saperoshop zelf de order heeft geannuleerd.
Yvonne,
Kun je mij vertellen waaraan je een echt tshirt van de NYPD kan herkennen?
Het lijkt mij dat dat wel van belang is in deze.
En door wie deze in de US geleverd wordt en waar deze in opdracht van NYC worden gemaakt.
Want de kleding van Saperoshop voldoet hier wel aan. En blijkbaar ben jij daar niet van op de hoogte. En waarom zou je een tshirt hier in Nederland kopen terwijl je. Zoals je zegt familie in de States heb?
Ik heb mijn twijfels over de dingen die je hier beweerd. Er zal wel degelijk iets zijn gebeurt maar niet zoals je het hier neerlegt. Het is wel duidelijk dat het jou beleving is.
Kun je mij vertellen waaraan je een echt tshirt van de NYPD kan herkennen?
Het lijkt mij dat dat wel van belang is in deze.
En door wie deze in de US geleverd wordt en waar deze in opdracht van NYC worden gemaakt.
Want de kleding van Saperoshop voldoet hier wel aan. En blijkbaar ben jij daar niet van op de hoogte. En waarom zou je een tshirt hier in Nederland kopen terwijl je. Zoals je zegt familie in de States heb?
Ik heb mijn twijfels over de dingen die je hier beweerd. Er zal wel degelijk iets zijn gebeurt maar niet zoals je het hier neerlegt. Het is wel duidelijk dat het jou beleving is.
-
Al mijn NYPD-spullen bestel ik bij de Saperoshop met volle tevredenheid. Ik ben werkelijk nog nooit teleurgesteld in de eigenaar en hij komt altijd zijn afspraak na. Sterker nog, de eigenaar heeft voor mij heel veel moeite gedaan om een bepaald origineel NYPD-shirt te kunnen krijgen in Amerika en met goed resultaat. Ook heb ik zelf een keer NYPD-spullen besteld in Amerika, maar omdat ik geen creditcard heb heeft de eigenaar van de Saperoshop het bedrag voor mij voorgeschoten en werden de spullen keurig netjes thuis afgeleverd.
Ook is alles origineel. De labels van de NYPD hangen er nog aan. Ik weet ook dat de eigenaar zelf regelmatig naar Amerika gaat om voor de spullen. Natuurlijk zijn er altijd spullen zoals badges die niet origineel geleverd kunnen en mogen worden omdat het wettelijk niet mag.
Ik ben bang dat tussen de mevrouw die geklaagd heeft en de eigenaar van de Saperoshop een miscommunucatie is geweest, want zo ken ik de eigenaar beslist niet.
Ook is alles origineel. De labels van de NYPD hangen er nog aan. Ik weet ook dat de eigenaar zelf regelmatig naar Amerika gaat om voor de spullen. Natuurlijk zijn er altijd spullen zoals badges die niet origineel geleverd kunnen en mogen worden omdat het wettelijk niet mag.
Ik ben bang dat tussen de mevrouw die geklaagd heeft en de eigenaar van de Saperoshop een miscommunucatie is geweest, want zo ken ik de eigenaar beslist niet.
-
Mevrouw Yvonne,
Wilde het tshirt eerst via Ebay kopen. Vervolgens heeft ze het via onze webshop gekocht op 30-09-2007. Yvonne heeft van ons het artikel ontvangen. helaas is er iets verkeerd gegaan waardoor Yvonne een te grote maat heeft ontvangen. Wij hebben Yvonne aangeboden om een ander tshirt op te sturen in haar maat. Wij moesten wel eerts de andere retour hebben. De kosten voor retourzenden waren voor onze rekening daar wij die fout hebben gemaakt. Vervolgens begon Yvonne over de kwaliteit van de tshirt. Deze zou niet echt zijn en niet origineel en slechte kwaliteit. De tshirt worden geleverd door een bedrijf uit NYC die in opdracht en met goedkeuring van NYC deze kleding verkoop aan wederverkopers. Dus dat het niet echt is is volkomen onzin mede ook de kwaliteit.
De annulering is door Yvonne zelf gedaan omdat het tshirt niet goedgenoeg was in haar ogen.
Hierdoor komt er een ander punt naar voren en dat is de wet op koop op afstand.
Als de klant niet te content is met het artikel de klant 8 dagen heeft om het artikel retour te zenden.
De goederen moeten retourgezonden worden door de klant. Na ontvangst van de goederen wordt het aankoop bedrag retour gestort minus verzendkosten.
Aangezien het artikel nooit is aangekomen bij ons is dit het risico voor de klant. Yvonne had het shirt aangetekend moeten verzenden. Wij verzenden alles met verzendbewijs zodat klanten niet kunnen zeggen dat het niet verstuurd is. En omdat het dan altijd is verzekerd bij verlies.
Helasa heeft Yvonne dat niet gedaan en krijgt hierdoor geen geld retour.
Vervolgens begon Yvonne mij te bedreigen dat ze verhaal zou halen en dat ze niet alleen zou komen. Dit zijn dingen die niet acceptable zijn.
Als Yvonne gewoon het artikel had retour gezonden, dan had ze haar geld retour gehad minus de verzendkosten.
Wilde het tshirt eerst via Ebay kopen. Vervolgens heeft ze het via onze webshop gekocht op 30-09-2007. Yvonne heeft van ons het artikel ontvangen. helaas is er iets verkeerd gegaan waardoor Yvonne een te grote maat heeft ontvangen. Wij hebben Yvonne aangeboden om een ander tshirt op te sturen in haar maat. Wij moesten wel eerts de andere retour hebben. De kosten voor retourzenden waren voor onze rekening daar wij die fout hebben gemaakt. Vervolgens begon Yvonne over de kwaliteit van de tshirt. Deze zou niet echt zijn en niet origineel en slechte kwaliteit. De tshirt worden geleverd door een bedrijf uit NYC die in opdracht en met goedkeuring van NYC deze kleding verkoop aan wederverkopers. Dus dat het niet echt is is volkomen onzin mede ook de kwaliteit.
De annulering is door Yvonne zelf gedaan omdat het tshirt niet goedgenoeg was in haar ogen.
Hierdoor komt er een ander punt naar voren en dat is de wet op koop op afstand.
Als de klant niet te content is met het artikel de klant 8 dagen heeft om het artikel retour te zenden.
De goederen moeten retourgezonden worden door de klant. Na ontvangst van de goederen wordt het aankoop bedrag retour gestort minus verzendkosten.
Aangezien het artikel nooit is aangekomen bij ons is dit het risico voor de klant. Yvonne had het shirt aangetekend moeten verzenden. Wij verzenden alles met verzendbewijs zodat klanten niet kunnen zeggen dat het niet verstuurd is. En omdat het dan altijd is verzekerd bij verlies.
Helasa heeft Yvonne dat niet gedaan en krijgt hierdoor geen geld retour.
Vervolgens begon Yvonne mij te bedreigen dat ze verhaal zou halen en dat ze niet alleen zou komen. Dit zijn dingen die niet acceptable zijn.
Als Yvonne gewoon het artikel had retour gezonden, dan had ze haar geld retour gehad minus de verzendkosten.
Graag even van onder naar boven lezen dan he. Dit is een kopei van onze correspondentie via de mail. Het eerste mailtje staat dus onderaan en dan kunt u verder naar boven lezen.
U kunt hierin dus lezen dat ik helemaal niet mijn verzendkosten terug krijg, u kunt hierin lezen dat meneer zelf de opdracht heeft geanulleerd.
komt ie:
Het zijn uw eigen aanvullende voorwaarden die zeggen dat u geen verzendkosten in
rekening mag brengen. U komt niet in de buurt van de Wekamp en als ik daar iets
laat terug brengen, dan komen ze het ook nog halen en hoef ik dat niet te
betalen. Dus dat is weer en verglijking van niets.
U heeft me heel erg boos gemaakt, want uw artikel deugt niet,
u neemt uw telefoon niet op, u annuleert zelf deze order en niet ik, daar gaat u
tot op heden nog steeds niet op in, want...en daar gaan we weerin herhaling
vallen, ik heb een ander voorstel gedaan om een ander shirt te krijgen en gaat
daar ook niet op in, u heeft geanuleerd , u neemt uw eigen algemene aanvullende
voorwaarden niet serieus klaarblijkelijk, want ook daar reageert u niet op.
Het is omdat u nergens op reageert, behalve in herhaling valt en dat ik maar
11,95 van u terug krijg en niet het volledige bedrag, waar ik recht op heb,
omdat U DE ORDER ANULEERT, WANNER DRINGD HET NOU EENS TOT U DOOR DAT UUUUUUUU DE
ORDER HEEFT GEANULEER EN IK NIET!
Dat mij doet besluiten om kassa, radar en de hele mikmak er bij te halen.
Ik vind u dom, of u doet net alsof u dom bent, al met al kunt u geen zaken
runnen vind ik. Ik zal eens vragen wat proffesionals hier van vinden.
Verder hoeft u mij niet meer te mailen , want er komt toch alleen maar onzin
uit.
Ik wacht met het inschakelen van de instanties,nadat u mij betaald heeft.
Ik geef u dus nog een mogelijkheid om het recht te trekken en mij mijn volledige
18,40 terug te betalen.
Mocht u mij toch nog terug willen mailen , dan lees ik het niet meer en beschouw
ik dat als treiterei met alle gevolgen van dien.
Yvonne Robat
---- Peter Schuiten <[email protected]> schrijft:
=============
Hallo,
Als u iets besteld bij Wehkamp of zo krijgt u ook niet uw verzendkosten
retour.
Zodra het artikel is binnen gekomen wordt een bedrag van 11,95 zsm
overgemaakt.
Mvrg
Sapero
----- Original Message -----
From: <[email protected]>
To: "Peter Schuiten" <[email protected]>
Sent: Wednesday, October 03, 2007 1:10 PM
Subject: Re: Vraag voor object #180144294688 - NYPD TRAINIGS TSHIRT NEW
POLICE POLITIE
hallo:
Consumenten hebben recht op een afkoelingsperiode van 7 werkdagen na
levering van het product. Zij mogen een product binnen die periode
terugsturen, waarbij ze alleen de portokosten voor het terugsturen hoeven te
betalen. De verkoper mag dan geen verzend- of administratiekosten in
rekening brengen. De verkoper mag wel voorwaarden verbinden aan het retour
zenden. ..
=============
Hallo,
U krijgt een bedrag van 11,95 retour op u rekening gestort.
Mvrg
Sapero
Sent: Wednesday, October 03, 2007 12:58 PM
POLICE POLITIE
U vraagt dit waarschijnlijk nu aan mij i.v.m de algemene voorwaarden haha.
Het artikel is al terug gestuurd hoor.
Ik vind u verder ook niet echt slim...U heeft naar mij toe het artikel
geanuleerd en ik ga daar mee akkoord.
Ik zelf heb van alles tegen u gezegd en ga niet weer in herhaling vallen.
Ik heb nog een ander shirt geopperd, maar daar reageerd u helemaal niet op,
u zegt tegen mij dat ik het maar moet terug sturen eb dan krijg ik mn geld
terug.
Lees de mail nog maar weer eens een keer. Ik ga er dan verder ook niet op
in.
U uw shirt terug en ik mijn gehele bedrag a 18,40 terug.
Ik neem aan dat u uw eigen voorwaarde kent....en heb u nog geatendeerd op uw
eigen voorwaarde die ook nog veel meer in mijn voordeel zijn, omdat u de
order heeft geanuleerd, ik niet.
Verdomme, nu val ik toch weer in herhaling.
Yvonne Robat
=============
Hallo,
Wij zouden graag van u vernemen waarom u het artikle retour wilt sturen. U
geeft namelijk meerdere redenen aan.
Mvrg
Sapero
Sent: Wednesday, October 03, 2007 9:39 AM
POLICE POLITIE
Nog even dit:
Niet dat dit geheel van toepassing is, want jij hebt in dit geval ook nog
eens fout geleverd, maar onderstaande zegt toch heel duidelijk dat jij geen
verzendkosten in rekening mag brengen en dat ik alleen de portokosten betaal
voor het retouneren.
JIJ bent ook nog eens degene die hier de orde heeft geanulleerd en
niet ik,Ik heb nog een ander artikel geopperd, maar daar geef je ook geen
antwoord op, dus daarom gelden deze algemene voorwaarde van je eigen website
niet helemaal, maar des te sterker sta ik in mijn recht.
zenden. ..
Volgens jou mocht ik zelf weten hoe ik het terug stuur. Zie eerdere mail.
Conclusie: Ik wil mijn 18,40 terug in zn geheel terug, binnen 14 dagen na
ontvangst van het geretouneerde pakket, welke morgen bij u zal aankomen op
de datum van donderdag 4 oktober 2007.
Yvonne Robat
=============
U kunt het gewoon retour zenden via de post. Of het gewone post of
aangetekend is uw keus. Zodra het aangekomen is wordt het aankoop bedrag
retour gestort conform de algemene voorwaarden.
Mvrg
Sent: Wednesday, October 03, 2007 8:33 AM
POLICE POLITIE
Graag nu even heelduidelijk zijn: Ik ga niet voor de verze4ndkosten
opdraaien om het t shirt terug te sturen. Ik ga geen 6,20 inversteren, omdat
jij het verkeerde t shirt hebt gestuurd. HOE WIL JE DAT IK HET ARTIKEL TERUG
STUUR!
Ik ga niet betalen voor de verzendkosten. Ik verwacht dan ook het gehele
bedrag terug, dus ik ga al helemaal noet 2 x verzendkosten betalen. Wees
eens duidlijk man! Of neem die telefoon van je op, dan kan het in 1 keer
afgehandeld worden.
Yvonne
=============
Hallo,
Stuur het artikel maar retour. En je krijgt je geld retour. Dit conform de
wettelijke regeling voor verkoop op afstand. Aankoop bedrag zonder
verzendkosten. Conform de algemene voorwarden.
Mvrg
Sapero
Sent: Wednesday, October 03, 2007 7:57 AM
POLICE POLITIE
Hallo Peter,
Ik vind het moeilijk om nog heel erg netjes te blijven, maar ik doe mn best.
Ik ben inmiddels heel erg flauw van dit hele gebeuren.Ik heb direct al
gezegd
welk t-shirt ik wil, maar eerst moeten we blijkbaar 7 a 8 keer heen en weer
mailen voordat het dan eindelijk zo ver is dat ik daadwerklijk mijn t-shirt
kan gaan betalen.
Dan kom, je vervolgens met de verkeerde maat aanzetten en begin ook sterk te
twijfelen of je uberhaupt maat M op voorraad hebt, want je reageerd opeens
niet meer op mijn mail.
Ook heb ik je 8 x keer!!! gebeld en heb je niet het fatsoen om de telefoon
op te nemen en of even terug te bellen. (waar is dat kaartje dan voor
nodig?).
Verder vind ik de kwaliteit van het produkt zeer onder de maat.
Dit is absoluut geen orgineel trainings t shirt van de nypd. Als ik hier in
1 keer in ga trainen blaas ik mezelf op door over verhitting!
Ik wil graag dat je antwoord geeft op mijn vragen:
Zoals ik al eerder heb gemeld wil ik niet opdraaien voor de verzendkosten om
het "verkeerde" t shirt terug te sturen. Jouw antwoord..je kunt het gewoon
terug sturen..Mijn vraag :Hoe dan, ik ga niet betalen, omdat jij een fout
maakt.
Wanneer komt mijn maat M
Heb je die uberhaupt op voorrraad en wat is het verschil met
NYPD LOGO TSHIRT NEW POLICE POLITIE GRAY is die wel van beter kwaliteit,
dus b.v van 100 % katoen, want dan wil ik die graag i.p.v. de kwaliteit die
je me nu hebt gestuurd.
Ook verwacht ik voor het eind van de week het correct T shirt maat M dus in
huis,
uiterlijk zaterdag 6 oktober.
Zo niet dan annuleer ik de opdracht en wil ik dat je mijn geld terug stort
i.v.m
in gebreke blijven met betrekking tot de levering.
Als je het t shirt niet op voorraad hebt, heb je dus gelogen en is er dus
niets mis gegaan bij het inpakken/versturen.
Hoogachtend,
Yvonne Robat
=============
Hallo Yvonne,
Er is vermoedelijk iets fout gegaan bij het verpakken van de diverse
zendingen.
Je kan het gewoon terug sturen. Ik zal er voor zorgen dat er een M jou kant
op gaat.
Mvrg
Sapero
Peter Schuiten
Sent: Tuesday, October 02, 2007 2:52 PM
POLICE POLITIE
Hallo Peter,
Nu zit ik mij al dagen te verheugen op het T Shirt.
Zit de hele dag binnen te wachten op de UPS en heb het net binnen gekregen.
Nu staat er in elke mail die wij heen en weer hebben gemaild dat ik graag
maat M wil. OOk op de factuur staat maat M die jij mij hebt gestuurd.
En wat krijg ik...een XL! Die is veeeeel te groot en die wil ik niet, die
heb ik ook niet besteld. En dat staat ook op de factuur.
Ik wil een M en ik wil niet opdraaien voor de verzendkosten.
Hoe nu te handelen?
mvg.
YVonne Robat 06 11344353
=============
Hallo Yvonne,
Zie bijlage factuur.
Mvrg
Sapero
Peter Schuiten
Sent: Sunday, September 30, 2007 2:38 PM
POLICE POLITIE
Hoi Peter,
Doe mij eerst maar alleen het T shirt:
NYPD TRAINIGS TSHIRT NEW POLICE POLITIE(object #180144294688 )
Het trainingsshirt graag en dan maat M
Op welk rekeningnummer kan ik 18,40 dan het storten?
Je kunt het sturen aan:
Yvonne Robat
Isebrandtsheerd 125
9737 LM Groningen
Groetjes,
Yvon
ps: waarschijnijk ligt het dan aan mijn computer dat ik de site niet kan
openen...(koekies en snoepies enzo, beveiliging...blabla.)
=============
Hallo Yvonne,
Ik weet ook niet waar het probleem ligt. Ik heb nu ongeveer een 30 personen
per email gevraagd om te kijken of de site bereikbaar is en ze zeggen
allemaal ja.
Mbt de sweater kost € 32,95
Het t-shirt kost € 11,95
Verzending 6,45
mvrg
Peter
Sent: Sunday, September 30, 2007 10:09 AM
POLICE POLITIE
Hallo Peter,
Graag de prijzen van 6650 en 6665.
Kan nog steeds niet op de website, de redirection is niet goed.
Ik kan op alle website's van de heeeeleee wereld ,maar niet op die van jou.
Vind ik erg jammer, maar bij lycos gaat echt iets niet goed.
Mvg,
Yvonne
=============
Hallo Zie bijlage
Sent: Saturday, September 29, 2007 3:42 PM
POLICE POLITIE
Hoi Peter,
Gek hoor,want ik heb m nu de hele tijd "open"staan,maar er komt nix te
voorschijn...
Doe mij maar dat 180144294688 - NYPD TRAINIGS TSHIRT NEW
POLICE POLITIE shirt Maat M en heb begrepen dat ie goedkoper is dan op
e-bay.
Als je nog wat kan sturen via de mail, dan kan ik even kijken.
Mijn interesse gaat uit naar t shirts en sweaters.
Stuur je bij de volgende mail dan gelijk je rekeningnummer waar ik hetop kan
storten?
Met zeer vriendelijke groet,
YVonne
=============
Ik heb het op 4 verschillende PC geprobeert,
Op alle 4 werk de website goed.
We kunnen het ook per email afhandelen als je dat goed vindt?
Geef even aan waar je intresse naar uit gaat.
Dan kan ik foto's en prijzen doormailen.
Mvrg
Peter
Sent: Saturday, September 29, 2007 3:22 PM
POLICE POLITIE
Hoi Peter,
Sorry hoor, maar alles doet het bij mij behalve jouw website (nog steeds
niet).
mvg,
Yvon
=============
Hallo Yvonne,
De link doet het goed.
Ik ga ze vandaag nog plaatsen op Ebay.de
Mvrg
Peter
Sent: Saturday, September 29, 2007 12:41 PM
POLICE POLITIE
Hoi Peter,
Nope, doet het ook niet. Ik zie dat het via Lycos gaat?
Daar heb ik in het verleden zoveel problemen mee gehad, dat ik die de deur
uit heb gedaan. Het lijkt de postbank wel...elke dag problemen met hun
besturingssysteem. Ik wacht wel hoor, alleen jammer dat het even duurd.
Prettig weekend en tot de volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Yvonne
=============
Hallo Yvonne,
Probeer eens deze www.sapero.eu
mvrg
Peter
Sent: Saturday, September 29, 2007 12:03 PM
POLICE POLITIE
Oke jammer, hij doet het 12 uur later nog steeds niet. Enig idee wanneer
jullie weer in de lucht zijn?
mvg,
Yvonne
=============
Hallo,
We hebben begrepen van de provider dat ze met werkzaamheden bezig zijn.
Mvrg
Sapero
Peter Schuiten
Sent: Friday, September 28, 2007 10:34 PM
POLICE POLITIE
Hallo,
Hartelijk bedankt voor uw tip, maar de link werkt niet....de shop wordt niet
geopend...zit nu al lettelijk 12minuten te wachten op de site die moet gaan
openen.
Met vriendelijke groet,
Yvonne
--- Peter Schuiten <[email protected]> schrijft:
=============
Vraag voor object #180144294688 - NYPD TRAINIGS TSHIRT NEW POLICE
POLITIEHallo Yvonne,
U kunt ze ook bestellen via www.Sapero.nl
Ze zijn hierop goedkoper en u kunt de verzendkosten aanpassen.
Mvrg
Sapero
Peter Schuiten
From: eBay-lid: topprodukten
To: [email protected]
Sent: Friday, September 28, 2007 2:00 PM
Subject: Vraag voor object #180144294688 - NYPD TRAINIGS TSHIRT NEW POLICE
POLITIE
eBay heeft dit bericht naar Peter Schuiten
(dutygearsupplies) gestuurd.
Je geregistreerde naam is in de e-mail opgenomen om te
laten zien dat dit bericht van eBay afkomstig is. Meer weten?.
Vraag over NYPD TRAINIGS TSHIRT NEW POLICE POLITIE
Reageer niet op het bericht van de afzender als je
hierin wordt verzocht de transactie buiten eBay om af te handelen. Zulke
voorstellen druisen in tegen het eBay-beleid, kunnen frauduleus zijn en
worden niet gedekt door regelingen voor kopersbescherming. Meer weten?
Beste dutygearsupplies,
Hallo...,
Graag wil dit shirt: NYPD TRAINIGS TSHIRT
NEW POLICE POLITIE bij u bestellen,maar ik zie geen maten. Ik zou graag maat
M willen.
Die cap vind ik ook leuk,maar zijn daar
verschillende maten ook in?
Ik neem aan voor 2 artikelen gewoon 1 x
verzendkosten?
Ik woon in Groningen en vraag me af of ik nu
ook 15 euro aan verzendkosten moet betalen, want dat vind ik een beetje
veel. Voor 7 euro nog wat is het ook verzekerd verzenden binnen nederland.
Graag zou ik dan ook via de bank willen
betalen (internetbankieren).
Met vriendelijke groet,
Yvonne Robat
- topprodukten
Reacties bevatten niet je e-mailadres.
Aangepaste veelgestelde vragen maken.
Details over het object en de gebruiker
Objecttitel: NYPD TRAINIGS TSHIRT NEW POLICE
POLITIE
Objectnummer: 180144294688
Object-URL:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :AAQ:NL:11
Einddatum: zondag, 28 okt 2007 09:46:21 CET
Van gebruiker: topprodukten( 0)
0% Positieve feedback
Lid sinds 04-apr-06 in Nederland
Activiteiten met topprodukten (afgelopen 90
dagen): topprodukten heeft geboden op 0 van mijn objecten.
Dit bericht is verzonden terwijl de
aanbieding actief was. topprodukten is een mogelijke koper.
Tip voor veilig handelen
E-mailberichten met herkansingsaanbiedingen
die als onderwerp 'bericht van eBay-lid' hebben, zijn vervalst. Echte
herkansingsaanbiedingen komen rechtstreeks van eBay en worden tevens
weergegeven in Mijn berichten met als onderwerp 'eBay-herkansingsaanbod voor
object...'.
Betaal objecten nooit via services voor
contante betaling, zoals Western Union of MoneyGram. Deze betalingsmethoden
zijn niet veilig als je de begunstigde niet kent. Meer weten over het sturen
van betalingen?
Is dit e-mailbericht ongepast? Vormt het een
schending van het beleid van eBay? Help mee de eBay-community te beschermen
door dit bericht te melden.
Meer informatie over hoe je je kunt
beschermen tegen spoofberichten vind je op:
http://pages.ebay.nl/education/spooftutorial
Dit bericht is in overeenstemming met ons
privacybeleid via het eBay-platform namens een ander lid verzonden naar
[email protected]. Als je dit e-mailbericht als onbewerkte tekst wilt
ontvangen, moet je je berichtgevingsvoorkeuren wijzigen.
Als je vragen hebt over het
communicatiebeleid van eBay, kun je het privacybeleid en de
gebruikersovereenkomst nalezen.
Privacybeleid:
http://pages.ebay.nl/help/policies/privacy-policy.html
Gebruikersovereenkomst:
http://pages.ebay.nl/help/policies/user-agreement.html
Copyright © 2006-2007 eBay, Inc. Alle
rechten voorbehouden.
Genoemde handelsnamen en -merken zijn het
eigendom van de respectieve eigenaars.
eBay en het eBay-logo zijn handelsmerken of
gedeponeerde handelsmerken van eBay Inc.
U kunt hierin dus lezen dat ik helemaal niet mijn verzendkosten terug krijg, u kunt hierin lezen dat meneer zelf de opdracht heeft geanulleerd.
komt ie:
Het zijn uw eigen aanvullende voorwaarden die zeggen dat u geen verzendkosten in
rekening mag brengen. U komt niet in de buurt van de Wekamp en als ik daar iets
laat terug brengen, dan komen ze het ook nog halen en hoef ik dat niet te
betalen. Dus dat is weer en verglijking van niets.
U heeft me heel erg boos gemaakt, want uw artikel deugt niet,
u neemt uw telefoon niet op, u annuleert zelf deze order en niet ik, daar gaat u
tot op heden nog steeds niet op in, want...en daar gaan we weerin herhaling
vallen, ik heb een ander voorstel gedaan om een ander shirt te krijgen en gaat
daar ook niet op in, u heeft geanuleerd , u neemt uw eigen algemene aanvullende
voorwaarden niet serieus klaarblijkelijk, want ook daar reageert u niet op.
Het is omdat u nergens op reageert, behalve in herhaling valt en dat ik maar
11,95 van u terug krijg en niet het volledige bedrag, waar ik recht op heb,
omdat U DE ORDER ANULEERT, WANNER DRINGD HET NOU EENS TOT U DOOR DAT UUUUUUUU DE
ORDER HEEFT GEANULEER EN IK NIET!
Dat mij doet besluiten om kassa, radar en de hele mikmak er bij te halen.
Ik vind u dom, of u doet net alsof u dom bent, al met al kunt u geen zaken
runnen vind ik. Ik zal eens vragen wat proffesionals hier van vinden.
Verder hoeft u mij niet meer te mailen , want er komt toch alleen maar onzin
uit.
Ik wacht met het inschakelen van de instanties,nadat u mij betaald heeft.
Ik geef u dus nog een mogelijkheid om het recht te trekken en mij mijn volledige
18,40 terug te betalen.
Mocht u mij toch nog terug willen mailen , dan lees ik het niet meer en beschouw
ik dat als treiterei met alle gevolgen van dien.
Yvonne Robat
=============
Hallo,
Als u iets besteld bij Wehkamp of zo krijgt u ook niet uw verzendkosten
retour.
Zodra het artikel is binnen gekomen wordt een bedrag van 11,95 zsm
overgemaakt.
Mvrg
Sapero
Sent: Wednesday, October 03, 2007 1:10 PM
POLICE POLITIE
hallo:
zenden. ..
=============
Hallo,
U krijgt een bedrag van 11,95 retour op u rekening gestort.
Mvrg
Sapero
Sent: Wednesday, October 03, 2007 12:58 PM
POLICE POLITIE
U vraagt dit waarschijnlijk nu aan mij i.v.m de algemene voorwaarden haha.
Het artikel is al terug gestuurd hoor.
Ik vind u verder ook niet echt slim...U heeft naar mij toe het artikel
geanuleerd en ik ga daar mee akkoord.
Ik zelf heb van alles tegen u gezegd en ga niet weer in herhaling vallen.
Ik heb nog een ander shirt geopperd, maar daar reageerd u helemaal niet op,
u zegt tegen mij dat ik het maar moet terug sturen eb dan krijg ik mn geld
terug.
Lees de mail nog maar weer eens een keer. Ik ga er dan verder ook niet op
in.
U uw shirt terug en ik mijn gehele bedrag a 18,40 terug.
Ik neem aan dat u uw eigen voorwaarde kent....en heb u nog geatendeerd op uw
eigen voorwaarde die ook nog veel meer in mijn voordeel zijn, omdat u de
order heeft geanuleerd, ik niet.
Verdomme, nu val ik toch weer in herhaling.
Yvonne Robat
=============
Hallo,
Wij zouden graag van u vernemen waarom u het artikle retour wilt sturen. U
geeft namelijk meerdere redenen aan.
Mvrg
Sapero
Sent: Wednesday, October 03, 2007 9:39 AM
POLICE POLITIE
Nog even dit:
Niet dat dit geheel van toepassing is, want jij hebt in dit geval ook nog
eens fout geleverd, maar onderstaande zegt toch heel duidelijk dat jij geen
verzendkosten in rekening mag brengen en dat ik alleen de portokosten betaal
voor het retouneren.
JIJ bent ook nog eens degene die hier de orde heeft geanulleerd en
niet ik,Ik heb nog een ander artikel geopperd, maar daar geef je ook geen
antwoord op, dus daarom gelden deze algemene voorwaarde van je eigen website
niet helemaal, maar des te sterker sta ik in mijn recht.
zenden. ..
Volgens jou mocht ik zelf weten hoe ik het terug stuur. Zie eerdere mail.
Conclusie: Ik wil mijn 18,40 terug in zn geheel terug, binnen 14 dagen na
ontvangst van het geretouneerde pakket, welke morgen bij u zal aankomen op
de datum van donderdag 4 oktober 2007.
Yvonne Robat
=============
U kunt het gewoon retour zenden via de post. Of het gewone post of
aangetekend is uw keus. Zodra het aangekomen is wordt het aankoop bedrag
retour gestort conform de algemene voorwaarden.
Mvrg
Sent: Wednesday, October 03, 2007 8:33 AM
POLICE POLITIE
Graag nu even heelduidelijk zijn: Ik ga niet voor de verze4ndkosten
opdraaien om het t shirt terug te sturen. Ik ga geen 6,20 inversteren, omdat
jij het verkeerde t shirt hebt gestuurd. HOE WIL JE DAT IK HET ARTIKEL TERUG
STUUR!
Ik ga niet betalen voor de verzendkosten. Ik verwacht dan ook het gehele
bedrag terug, dus ik ga al helemaal noet 2 x verzendkosten betalen. Wees
eens duidlijk man! Of neem die telefoon van je op, dan kan het in 1 keer
afgehandeld worden.
Yvonne
=============
Hallo,
Stuur het artikel maar retour. En je krijgt je geld retour. Dit conform de
wettelijke regeling voor verkoop op afstand. Aankoop bedrag zonder
verzendkosten. Conform de algemene voorwarden.
Mvrg
Sapero
Sent: Wednesday, October 03, 2007 7:57 AM
POLICE POLITIE
Hallo Peter,
Ik vind het moeilijk om nog heel erg netjes te blijven, maar ik doe mn best.
Ik ben inmiddels heel erg flauw van dit hele gebeuren.Ik heb direct al
gezegd
welk t-shirt ik wil, maar eerst moeten we blijkbaar 7 a 8 keer heen en weer
mailen voordat het dan eindelijk zo ver is dat ik daadwerklijk mijn t-shirt
kan gaan betalen.
Dan kom, je vervolgens met de verkeerde maat aanzetten en begin ook sterk te
twijfelen of je uberhaupt maat M op voorraad hebt, want je reageerd opeens
niet meer op mijn mail.
Ook heb ik je 8 x keer!!! gebeld en heb je niet het fatsoen om de telefoon
op te nemen en of even terug te bellen. (waar is dat kaartje dan voor
nodig?).
Verder vind ik de kwaliteit van het produkt zeer onder de maat.
Dit is absoluut geen orgineel trainings t shirt van de nypd. Als ik hier in
1 keer in ga trainen blaas ik mezelf op door over verhitting!
Ik wil graag dat je antwoord geeft op mijn vragen:
Zoals ik al eerder heb gemeld wil ik niet opdraaien voor de verzendkosten om
het "verkeerde" t shirt terug te sturen. Jouw antwoord..je kunt het gewoon
terug sturen..Mijn vraag :Hoe dan, ik ga niet betalen, omdat jij een fout
maakt.
Wanneer komt mijn maat M
Heb je die uberhaupt op voorrraad en wat is het verschil met
NYPD LOGO TSHIRT NEW POLICE POLITIE GRAY is die wel van beter kwaliteit,
dus b.v van 100 % katoen, want dan wil ik die graag i.p.v. de kwaliteit die
je me nu hebt gestuurd.
Ook verwacht ik voor het eind van de week het correct T shirt maat M dus in
huis,
uiterlijk zaterdag 6 oktober.
Zo niet dan annuleer ik de opdracht en wil ik dat je mijn geld terug stort
i.v.m
in gebreke blijven met betrekking tot de levering.
Als je het t shirt niet op voorraad hebt, heb je dus gelogen en is er dus
niets mis gegaan bij het inpakken/versturen.
Hoogachtend,
Yvonne Robat
=============
Hallo Yvonne,
Er is vermoedelijk iets fout gegaan bij het verpakken van de diverse
zendingen.
Je kan het gewoon terug sturen. Ik zal er voor zorgen dat er een M jou kant
op gaat.
Mvrg
Sapero
Peter Schuiten
Sent: Tuesday, October 02, 2007 2:52 PM
POLICE POLITIE
Hallo Peter,
Nu zit ik mij al dagen te verheugen op het T Shirt.
Zit de hele dag binnen te wachten op de UPS en heb het net binnen gekregen.
Nu staat er in elke mail die wij heen en weer hebben gemaild dat ik graag
maat M wil. OOk op de factuur staat maat M die jij mij hebt gestuurd.
En wat krijg ik...een XL! Die is veeeeel te groot en die wil ik niet, die
heb ik ook niet besteld. En dat staat ook op de factuur.
Ik wil een M en ik wil niet opdraaien voor de verzendkosten.
Hoe nu te handelen?
mvg.
YVonne Robat 06 11344353
=============
Hallo Yvonne,
Zie bijlage factuur.
Mvrg
Sapero
Peter Schuiten
Sent: Sunday, September 30, 2007 2:38 PM
POLICE POLITIE
Hoi Peter,
Doe mij eerst maar alleen het T shirt:
NYPD TRAINIGS TSHIRT NEW POLICE POLITIE(object #180144294688 )
Het trainingsshirt graag en dan maat M
Op welk rekeningnummer kan ik 18,40 dan het storten?
Je kunt het sturen aan:
Yvonne Robat
Isebrandtsheerd 125
9737 LM Groningen
Groetjes,
Yvon
ps: waarschijnijk ligt het dan aan mijn computer dat ik de site niet kan
openen...(koekies en snoepies enzo, beveiliging...blabla.)
=============
Hallo Yvonne,
Ik weet ook niet waar het probleem ligt. Ik heb nu ongeveer een 30 personen
per email gevraagd om te kijken of de site bereikbaar is en ze zeggen
allemaal ja.
Mbt de sweater kost € 32,95
Het t-shirt kost € 11,95
Verzending 6,45
mvrg
Peter
Sent: Sunday, September 30, 2007 10:09 AM
POLICE POLITIE
Hallo Peter,
Graag de prijzen van 6650 en 6665.
Kan nog steeds niet op de website, de redirection is niet goed.
Ik kan op alle website's van de heeeeleee wereld ,maar niet op die van jou.
Vind ik erg jammer, maar bij lycos gaat echt iets niet goed.
Mvg,
Yvonne
=============
Hallo Zie bijlage
Sent: Saturday, September 29, 2007 3:42 PM
POLICE POLITIE
Hoi Peter,
Gek hoor,want ik heb m nu de hele tijd "open"staan,maar er komt nix te
voorschijn...
Doe mij maar dat 180144294688 - NYPD TRAINIGS TSHIRT NEW
POLICE POLITIE shirt Maat M en heb begrepen dat ie goedkoper is dan op
e-bay.
Als je nog wat kan sturen via de mail, dan kan ik even kijken.
Mijn interesse gaat uit naar t shirts en sweaters.
Stuur je bij de volgende mail dan gelijk je rekeningnummer waar ik hetop kan
storten?
Met zeer vriendelijke groet,
YVonne
=============
Ik heb het op 4 verschillende PC geprobeert,
Op alle 4 werk de website goed.
We kunnen het ook per email afhandelen als je dat goed vindt?
Geef even aan waar je intresse naar uit gaat.
Dan kan ik foto's en prijzen doormailen.
Mvrg
Peter
Sent: Saturday, September 29, 2007 3:22 PM
POLICE POLITIE
Hoi Peter,
Sorry hoor, maar alles doet het bij mij behalve jouw website (nog steeds
niet).
mvg,
Yvon
=============
Hallo Yvonne,
De link doet het goed.
Ik ga ze vandaag nog plaatsen op Ebay.de
Mvrg
Peter
Sent: Saturday, September 29, 2007 12:41 PM
POLICE POLITIE
Hoi Peter,
Nope, doet het ook niet. Ik zie dat het via Lycos gaat?
Daar heb ik in het verleden zoveel problemen mee gehad, dat ik die de deur
uit heb gedaan. Het lijkt de postbank wel...elke dag problemen met hun
besturingssysteem. Ik wacht wel hoor, alleen jammer dat het even duurd.
Prettig weekend en tot de volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Yvonne
=============
Hallo Yvonne,
Probeer eens deze www.sapero.eu
mvrg
Peter
Sent: Saturday, September 29, 2007 12:03 PM
POLICE POLITIE
Oke jammer, hij doet het 12 uur later nog steeds niet. Enig idee wanneer
jullie weer in de lucht zijn?
mvg,
Yvonne
=============
Hallo,
We hebben begrepen van de provider dat ze met werkzaamheden bezig zijn.
Mvrg
Sapero
Peter Schuiten
Sent: Friday, September 28, 2007 10:34 PM
POLICE POLITIE
Hallo,
Hartelijk bedankt voor uw tip, maar de link werkt niet....de shop wordt niet
geopend...zit nu al lettelijk 12minuten te wachten op de site die moet gaan
openen.
Met vriendelijke groet,
Yvonne
--- Peter Schuiten <[email protected]> schrijft:
=============
Vraag voor object #180144294688 - NYPD TRAINIGS TSHIRT NEW POLICE
POLITIEHallo Yvonne,
U kunt ze ook bestellen via www.Sapero.nl
Ze zijn hierop goedkoper en u kunt de verzendkosten aanpassen.
Mvrg
Sapero
Peter Schuiten
From: eBay-lid: topprodukten
To: [email protected]
Sent: Friday, September 28, 2007 2:00 PM
Subject: Vraag voor object #180144294688 - NYPD TRAINIGS TSHIRT NEW POLICE
POLITIE
eBay heeft dit bericht naar Peter Schuiten
(dutygearsupplies) gestuurd.
Je geregistreerde naam is in de e-mail opgenomen om te
laten zien dat dit bericht van eBay afkomstig is. Meer weten?.
Vraag over NYPD TRAINIGS TSHIRT NEW POLICE POLITIE
Reageer niet op het bericht van de afzender als je
hierin wordt verzocht de transactie buiten eBay om af te handelen. Zulke
voorstellen druisen in tegen het eBay-beleid, kunnen frauduleus zijn en
worden niet gedekt door regelingen voor kopersbescherming. Meer weten?
Beste dutygearsupplies,
Hallo...,
Graag wil dit shirt: NYPD TRAINIGS TSHIRT
NEW POLICE POLITIE bij u bestellen,maar ik zie geen maten. Ik zou graag maat
M willen.
Die cap vind ik ook leuk,maar zijn daar
verschillende maten ook in?
Ik neem aan voor 2 artikelen gewoon 1 x
verzendkosten?
Ik woon in Groningen en vraag me af of ik nu
ook 15 euro aan verzendkosten moet betalen, want dat vind ik een beetje
veel. Voor 7 euro nog wat is het ook verzekerd verzenden binnen nederland.
Graag zou ik dan ook via de bank willen
betalen (internetbankieren).
Met vriendelijke groet,
Yvonne Robat
- topprodukten
Reacties bevatten niet je e-mailadres.
Aangepaste veelgestelde vragen maken.
Details over het object en de gebruiker
Objecttitel: NYPD TRAINIGS TSHIRT NEW POLICE
POLITIE
Objectnummer: 180144294688
Object-URL:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :AAQ:NL:11
Einddatum: zondag, 28 okt 2007 09:46:21 CET
Van gebruiker: topprodukten( 0)
0% Positieve feedback
Lid sinds 04-apr-06 in Nederland
Activiteiten met topprodukten (afgelopen 90
dagen): topprodukten heeft geboden op 0 van mijn objecten.
Dit bericht is verzonden terwijl de
aanbieding actief was. topprodukten is een mogelijke koper.
Tip voor veilig handelen
E-mailberichten met herkansingsaanbiedingen
die als onderwerp 'bericht van eBay-lid' hebben, zijn vervalst. Echte
herkansingsaanbiedingen komen rechtstreeks van eBay en worden tevens
weergegeven in Mijn berichten met als onderwerp 'eBay-herkansingsaanbod voor
object...'.
Betaal objecten nooit via services voor
contante betaling, zoals Western Union of MoneyGram. Deze betalingsmethoden
zijn niet veilig als je de begunstigde niet kent. Meer weten over het sturen
van betalingen?
Is dit e-mailbericht ongepast? Vormt het een
schending van het beleid van eBay? Help mee de eBay-community te beschermen
door dit bericht te melden.
Meer informatie over hoe je je kunt
beschermen tegen spoofberichten vind je op:
http://pages.ebay.nl/education/spooftutorial
Dit bericht is in overeenstemming met ons
privacybeleid via het eBay-platform namens een ander lid verzonden naar
[email protected]. Als je dit e-mailbericht als onbewerkte tekst wilt
ontvangen, moet je je berichtgevingsvoorkeuren wijzigen.
Als je vragen hebt over het
communicatiebeleid van eBay, kun je het privacybeleid en de
gebruikersovereenkomst nalezen.
Privacybeleid:
http://pages.ebay.nl/help/policies/privacy-policy.html
Gebruikersovereenkomst:
http://pages.ebay.nl/help/policies/user-agreement.html
Copyright © 2006-2007 eBay, Inc. Alle
rechten voorbehouden.
Genoemde handelsnamen en -merken zijn het
eigendom van de respectieve eigenaars.
eBay en het eBay-logo zijn handelsmerken of
gedeponeerde handelsmerken van eBay Inc.
Yvonne,
In de emails die je heb geplaats is duidelijk te lezen dat jezelf de bestelling heb geanuleerd.
En het artikel niet aangetekend retour heb gezonden.
Er staat ook duidelijk in dat Saperoshop je wel degelijk heeft aangeboden een ander shirt op te sturen.
Helaas geef je zelf aan in je eerste bericht op RADAR dat je deze kans niet hebt gehad. In de emails staat duidelijk dat je deze kans wel heb gehad.
Tevens staat in de emails dat het uw keus is, hoe u de goederen retour zend.
Het lijkt mij dan ook dat Saperoshop zeer correct heeft gehandeld.
Saperoshop treft naar mijn inzicht geen blaam.
In de emails die je heb geplaats is duidelijk te lezen dat jezelf de bestelling heb geanuleerd.
En het artikel niet aangetekend retour heb gezonden.
Er staat ook duidelijk in dat Saperoshop je wel degelijk heeft aangeboden een ander shirt op te sturen.
Helaas geef je zelf aan in je eerste bericht op RADAR dat je deze kans niet hebt gehad. In de emails staat duidelijk dat je deze kans wel heb gehad.
Tevens staat in de emails dat het uw keus is, hoe u de goederen retour zend.
Het lijkt mij dan ook dat Saperoshop zeer correct heeft gehandeld.
Saperoshop treft naar mijn inzicht geen blaam.
Yvonne, even los van de hele inhoudelijke discussie: doe jezelf een plezier en haal je adres uit je laatste post weg.
On-topic: Ja, natuurlijk heb je gelijk: de wet koop op afstand heeft te maken met je bedenken, en niet met een verkeerde levering. Dit is gewoon basaal overeenkomstrecht: jij bent verplicht te betalen, de winkel om te leveren. Wanneer zij dit niet doen kunnen zij je of schadeloos stellen, dus inclusief verzendkosten, of alsnog het juiste product leveren. Dat laatste zijn ze blijkbaar niet toe in staat. Algemene Voorwaarden die zo wanstaltig in elkaar zitten als die van deze webwinkel, zijn gelukkig niet bindend.
En voor wat betreft de eigenaar van de winkel: of je nou je vriendjes hebt ingeschakeld of zelf een paar inlognaampjes hebt aangemaakt, dit aantal positieve reacties over een onbeduidend webwinkeltje in zo'n korte tijd gelooft niemand.
On-topic: Ja, natuurlijk heb je gelijk: de wet koop op afstand heeft te maken met je bedenken, en niet met een verkeerde levering. Dit is gewoon basaal overeenkomstrecht: jij bent verplicht te betalen, de winkel om te leveren. Wanneer zij dit niet doen kunnen zij je of schadeloos stellen, dus inclusief verzendkosten, of alsnog het juiste product leveren. Dat laatste zijn ze blijkbaar niet toe in staat. Algemene Voorwaarden die zo wanstaltig in elkaar zitten als die van deze webwinkel, zijn gelukkig niet bindend.
En voor wat betreft de eigenaar van de winkel: of je nou je vriendjes hebt ingeschakeld of zelf een paar inlognaampjes hebt aangemaakt, dit aantal positieve reacties over een onbeduidend webwinkeltje in zo'n korte tijd gelooft niemand.
Blijkbaar ben je niet echt thuis in de wettelijke regels voor algemene voorwaarden. Een ieder die ze kan lezen weet dat deze duidelijk en structureel in elkaar zitten en ook bindend zijn.
Tevens heeft Yvonne verzaakt om de goederen aangetekend retour te zenden.
Dus blijf er maar een ding over. Het is haar eigen fout.
Tevens heeft Yvonne verzaakt om de goederen aangetekend retour te zenden.
Dus blijf er maar een ding over. Het is haar eigen fout.
Toevalligerwijs (?) net als SAPEROSHOP allemaal nicknamen in HOOFDLETTERS. Het is nu wachten op de eerste tevreden 'klant' van deze blijkbaar veelbezochte en veel verkopende immens grote en belangrijke webwinkel, die geen hoofdletters in de nicknaam heeft.En voor wat betreft de eigenaar van de winkel: of je nou je vriendjes hebt ingeschakeld of zelf een paar inlognaampjes hebt aangemaakt, dit aantal positieve reacties over een onbeduidend webwinkeltje in zo'n korte tijd gelooft niemand.
Wat staat er nou....u mag zelf weten hoe u het pakket terug stuurt dit hoeft niet aangetekend.
Ik moet opdraaien voor alle verzendkosten! Dat is dus n iet netjes, tjiongetjonge tjonge...
Heb je ook gelzezen dat ik niet heb geanuleerd?!
Ik heb helemaal niets verzaakt: u mag zelf weten hoe u het pakket terug stuurt
u mag zelf weten hoe u het pakket terug stuurt u mag zelf weten hoe u het pakket terug stuurt
u mag zelf weten hoe u het pakket terug stuurt u mag zelf weten hoe u het pakket terug stuurt etcetc
EN inde email staat heel duidelijk dat hij het shirt heeft geanuleerd.
Hij zegt heel radicaal: stuur het maar terug dan krijg je je geld terug
OOk staat er heel duidelijk : DAT HIJ DUS ANNULEERD!
Ik had hier noout aan moeten beginnen, want bijna iederen op dit forum kan blijkbaar niet begrijpend nederlands lezen.
Mijn god zeg, wat zijn jullie kortzichtig.
Ik ga toch geen mail hieronder zetten als dit negatief voor kij zou uitpakken...denk eens na en lees eens goed wat er staat!
IK wilde de maat M hebben en daar werst niets mee gedaan.
Ik moet opdraaien voor alle verzendkosten! Dat is dus n iet netjes, tjiongetjonge tjonge...
Heb je ook gelzezen dat ik niet heb geanuleerd?!
Ik heb helemaal niets verzaakt: u mag zelf weten hoe u het pakket terug stuurt
u mag zelf weten hoe u het pakket terug stuurt u mag zelf weten hoe u het pakket terug stuurt
u mag zelf weten hoe u het pakket terug stuurt u mag zelf weten hoe u het pakket terug stuurt etcetc
EN inde email staat heel duidelijk dat hij het shirt heeft geanuleerd.
Hij zegt heel radicaal: stuur het maar terug dan krijg je je geld terug
OOk staat er heel duidelijk : DAT HIJ DUS ANNULEERD!
Ik had hier noout aan moeten beginnen, want bijna iederen op dit forum kan blijkbaar niet begrijpend nederlands lezen.
Mijn god zeg, wat zijn jullie kortzichtig.
Ik ga toch geen mail hieronder zetten als dit negatief voor kij zou uitpakken...denk eens na en lees eens goed wat er staat!
IK wilde de maat M hebben en daar werst niets mee gedaan.
Dank u Freya
Vrijwel letterlijk geknipt en geplakt van een andere webshop wil nog niet zeggen dat ze ook deugdelijk zijn..Een ieder die ze kan lezen weet dat deze duidelijk en structureel in elkaar zitten
Daarbij ben jij degene die juridisch wel een klok heeft horen luiden, maar de klepel al jaren kwijt is. Nog een keer langzaam dan, lees je mee? Datgene waar jij elke keer op doelt (de klant heeft het verkeerd teruggezonden, de algemene voorwaarden) hebben allemaal betrekking op de zichttermijn. Deze zichttermijn is alleen van toepassing bij een "vergissing" van de cliënt: deze heeft een verkeerd product aangeklikt of heeft zich eenvoudigweg bedacht.
Dat is hier allemaal niet aan de orde: er is een overeenkomst, en de leverancier heeft domweg het verkeerde product geleverd. Niet meer niet minder, en zeker niet ingewikkelder dan dat. Ergo: de leverancier dient zijn verantwoordelijkheid te nemen om deze fout te herstellen.
Leuke artikelen te koop op die site, alleen twijfel ik nu deze daar te bestellen