| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Next 125 of keller
Next 125 of keller
Nu we bijna besloten hebben welk merk keuken wij willen gaan kopen (o.a. door goed advies PeterR op forum) en de diverse bezoeken bij keukenzaken blijven er voor ons nog 2 merken over voor een vergelijk.
Graag jullie advies
Graag jullie advies
Re: Next 125 of keller
Laatst gewijzigd door Sjoerd15 op 07 nov 2007 00:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Sjoerd, wat is een beetje reele prijsindicatie voor een Next keuken. Heb je een beetje keuken voor 12.00 euro incl apparatuur? Ik ga uit van een greeploze keuken voorzien van brede trekladen
We gaan op dit moment niet voor greeploos. Hoezo?
Welke regio ben jij ( Sjoerd )werkzaam?
Welke regio ben jij ( Sjoerd )werkzaam?
Beste Ivo8,
Als alternatief voor een Next125 kun je ook bij een Formatdealer terecht. Vooral als je kasten wilt die niet in het assortiment voorkomen kun je bij Format heel makkelijk en voordelig iedere kast laten aanpassen.
Hang- en sluitwerk beide van Blum dus daar kun je niet fout zitten. Bij Format kun je ook meer variatie in uitvoering krijgen. Alle NCS-kleuren worden toegepast op zowat ieder front van hoogglans, structuurlak tot massief hout.
Hahaha, dit had ik al een tijdje niet meer gedaan.. maar het klopt nog steeds.
MVG
Als alternatief voor een Next125 kun je ook bij een Formatdealer terecht. Vooral als je kasten wilt die niet in het assortiment voorkomen kun je bij Format heel makkelijk en voordelig iedere kast laten aanpassen.
Hang- en sluitwerk beide van Blum dus daar kun je niet fout zitten. Bij Format kun je ook meer variatie in uitvoering krijgen. Alle NCS-kleuren worden toegepast op zowat ieder front van hoogglans, structuurlak tot massief hout.
Hahaha, dit had ik al een tijdje niet meer gedaan.. maar het klopt nog steeds.
MVG
Nou, omdat je beide merken hebt staan kan je me de verschillen in de praktijk laten zien.
Laatst gewijzigd door Sjoerd15 op 07 nov 2007 00:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Ivo8: als je Keller en Next(line) in het noorden van het land wilt zien, volgens mij heeft Van der Woude in Heerenveen beide in het programma (dat maak ik tenminste op uit de foto's bij "greeploos").
Klopt vd Woude heerenveen heeft zowel Keller als Next(line), van beide merken hebben ze keukens in de showroom staan, zowel met greep als greeploos.
Prijzen van Next en keller liggen dicht bij elkaar maar next komt vaak iets voordeliger uit de bus. kwaliteit van schüller next is optimaal!
Prijzen van Next en keller liggen dicht bij elkaar maar next komt vaak iets voordeliger uit de bus. kwaliteit van schüller next is optimaal!