LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belpraktijk 'Landelijke Uitvaartgroep'

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Algje

Belpraktijk 'Landelijke Uitvaartgroep'

Ongelezen bericht door Algje »

Ik kreeg telefoon van iemand van de 'Landelijke Uitvaartgroep' die naar zeggen van de telefoonstem 'alle Nederlanders onder de 69 jaar kosteloos een brochure wil toezenden.' Daartoe wilde ze weten of mijn adres klopte met haar gegevens, waar ik verzekerd ben en wat mijn geboortedatum is. Ze ontkende meerdere malen dat het reclame zou zijn. Ze noemde twee mij onbekende afkortingen van uitvaartverzekeringen die onder de groep vallen. Vanzelfsprekend heb ik deze mevrouw niet de informatie gegeven waar ze naar viste.
Kent iemand deze club? Op internet en via de bedrijvengids kon ik ze niet terugvinden. Ik vind het wel een kwalijk soort belpraktijk.

wvandorland

Re: Belpraktijk 'Landelijke Uitvaartgroep'

Ongelezen bericht door wvandorland »

IK ERGER MIJ OOK GROEN EN GEEL AAN DE TELEFOONTJES VAN DE LANDELIJKE UITVAARTGROEP!!!!!!!!!! :mrgreen:
ER WORD EINDELOOS GEBELD. HOOGST IRRITANT. :roll:
IK BEËINDIG DAN OOK METEEN HET GESPREK. :evil:
IK WERD ZELFS EEN KEER LACHEND TE WOORD GESTAAN,
NADAT IK ME GEMELD HAD!!!!!!!!! :x

A-SOCIAAL NOEM IK ZOIETS :!: :!: :!:

[/b]

Philip69

Ongelezen bericht door Philip69 »

Ook ik ben gebeld door de Landelijke Uitvaartgroep.

De mevrouw die mij belde was op zoek naar
de heer L.van der Mijnachternaam, of ik die kende vroeg zij.
Ik heb de vraag met nee beantwoord.

Zij stelde nog een paar vragen die ik ook allemaal met nee beantwoorde.
Zij excuseerde zich, en hing op.

De enige heer L.van der Mijnachternaam die ik gekend heb is mijn vader.

Mijn vader is meer dan 15 jaar geleden overleden.

P .van der Mijnachternaam

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Die "Landelijke Uitvaartgroep" bestaat helemaal niet. Wat een oplichters. Ik werd ook net door ze gebeld. Wat ik altijd doe: ik zeg dat mijn vrouw daar over gaat (ik heb geen vrouw by the way) en roep dan hard "schaaaat!" zodat de telefoonterrorist dat goed kan horen en leg vervolgens de telefoon neer. Dan kunnen ze vervolgens fijn voor niets wachten en hangen ze vanzelf wel de telefoon op na een tijdje "wachten op mijn vrouw". Niets is vervelender voor die graaiers om voor niets te moeten wachten. Klagen heeft geen zin want ze gaan gewoon door met hun maffiapraktijken.

superwoman

Ongelezen bericht door superwoman »

Ook ik werd door hun gebeld; kreeg een zekere Tim aan de telefoon. Of ik mevrouw .... was. Ja, dat klopt wel. Zijn opmerking was 'heeft u momenteel even tijd ?" Ik antwoordde "nee, je belt zeer ongelegen" Waarop ik te horen kreeg "We gaan u een brochure toesturen over uitvaartverzekeringen, daarna bellen we u terug". Ik antwoordde nog "dat hoef je echt niet te doen, gooi ik toch meteen weg" . En ja hoor, 2 dagen later lag er een brochure in mijn brievenbus. Meteen weggegooid. Ik ben daarna ook niet meer teruggebeld ..... Vind het een vreemde zaak. Inderdaad een opdringerig bedrijf. Blijkt uit opmerkingen op dit forum niet eens te bestaan. Gooit blijkbaar graag hun geld uit het raam door dure brochures gefrankeerd naar mensen te sturen die al meteen aangeven dat ze hem weg zullen gooien bij aankomst.

Gesloten