LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange klantenservice en dingen wijzigen!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
[email protected]

Orange klantenservice en dingen wijzigen!

Ongelezen bericht door [email protected] »

Op 14 aug. s avonds bel ik naar Orange voor een nieuw toestel, omdat ik mijn abonnement weer kon verlengen enz. en dan ook eventueel een nieuw toestel kon uitzoeken.
Toen kreeg ik contact met Dhr. Zwiers van de orange klantenservice, hij zou mij een nieuw toestel toesturen, ik zou een gratis bluetooth headset krijgen en 6 mnd lang korting op mijn abonnement. Super zei ik. Ondertussen vroeg ik die beste Dhr Zwiers of hij voor mij ook eventueel een instelling kon doen voor 40 min bellen vanuit het buitenland naar NL voor € 15,- tuurlijk kon dat het is een maand geldig en aangezien bij eind aug. op vakantie zouden gaan tot en met 14 sept. zou dit dus heel goed uitkomen. Ik hoefde me geen zorgen te maken hij zou het meteen in het systeem zetten, en dan was het geregeld. Ik ging daar dus vanuit. Ondertussen kreeg ik mijn nieuwe toestel en toebehoren thuis dat was goed geregeld dacht ik. Wij gingen namelijk 30 aug. lekker op vakantie ik had nog wat beltegoed over van de maanden ervoor dus ik had een aardig bedrag wat ik kon verbellen tot dat ik na een aantal dag een sms bericht van orange kreeg dat mijn beltegoed meer dan € 100,= was opgebeld en terwijl ik me netjes aan de min. had gehouden van het bellen. Dus ik snapte er niets van daarna een smsbericht van orange, u heeft uw persoonlijk limiet van 10 euro overschreden. Ik dacht wat is dit nou weer, ik kon bellen voor 15 euro 40 min. Dit wil dus zeggen, dat orange deze opdracht dus niet heeft uitgevoerd, anders kan het dus niet. Ik dacht ik ga niet meer bellen, want wie weet wat er aan de hand is.
Ik meteen op 14 sept. toen ik terug kwam van vakantie gebeld met orange met Mevr. A. Basten, ze zij dat ze niets voor me kon doen, omdat die beste Hr Zwiers niets in het pcscherm had gemeld. Ik vertelde haar hoe en wat en of ze geen gesprekken opnamen bij Orange als men een nieuw abonnement afsluit. Nee, was haar antwoord dat kost teveel moeite en tijd. Ook vroeg ze mij of ik een smsbericht had ontvangen dat het tarief aangezet zou zijn. Ik zei Nee moest dat dan? Als niemand mij wat verteld, dan ga ik ervanuit dat het geregeld is en niet dat ik het nog eens moet controleren. Hier ben ik dus de dupe van geworden. Daarna heb ik begin Okt. een mevr. M. Mijman gesproken die zou voor mij erachter gaan, want dit was wel een vervelende situatie en die moet nu nog terugbellen 20 nov.. Erg klantvriendelijk bij orange dus...12 oktober heb ik naar de orange klachtenafdeling een brief gestuurd dat ik hier dus totaal niet blij mee was en dat ik graag mijn geld terug wilde aangezien Orange degene is geweest die een fout heeft gemaakt en niet ik. Ondertussen ook netjes mijn telefoonrekening nagecheckt en ik had dus precies 40 min gebeld, zoals ook de aanbieding was voor 40 min bellen voor een tarief van 15 euro.

Nu afwachten of ik uberhaupt ooit nog iets van orange ga horen!
Ik geef de Orange klantenservice dus een dikke koude douche!

jaywalker

Re: Orange klantenservice en dingen wijzigen!

Ongelezen bericht door jaywalker »

DIT HEEFT DUS DUIDELIJK HELEMAAL NIETS MET INTERNET TE MAKEN EN OMDAT JIJ DIT ONDERWERP NIET GEWOON BIJ TELEFONIE HEBT GEPLAATST VERDIEN JE ZELF EEN KOUDE DOUCHE !!!

Administrat0r

Ongelezen bericht door Administrat0r »

Schrijf een schriftelijke klachtbrief naar Orange.. Je kunt proberen om tegemoetkoming in de gemaakte kosten te krijgen. :)

Dragoon

Ongelezen bericht door Dragoon »

DIT HEEFT DUS DUIDELIJK HELEMAAL NIETS MET INTERNET TE MAKEN EN OMDAT JIJ DIT ONDERWERP NIET GEWOON BIJ TELEFONIE HEBT GEPLAATST VERDIEN JE ZELF EEN KOUDE DOUCHE !!!
Lezen is ook een vak ;)

jaywalker

Ongelezen bericht door jaywalker »

beste redactie, ik vind hier nog weinig aan verplaatst.....

Dragoon

Ongelezen bericht door Dragoon »

Hij word niet verplaatst omdat ie gewoon goed staat ;)

Gesloten