Beste mensen,
Voor de studie Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam ben ik bezig met een onderzoek naar digitale televisie. Omdat er, op dit forum, veel vragen en opmerkingen over digitale televisie geplaatst worden lijkt de forumgemeenschap hier mij een interessante doelgroep voor dit onderzoek. Hieronder de link naar een vragenlijst over digitale televisie, ik zou u dan ook willen vragen deze vragenlijst in te vullen. Uw gegevens zullen alleen voor educatieve doeleinden worden gebruikt!
http://www.thesistools.com/?qid=39096&ln=ned
Bij voorbaat dank! Uiteraard zal ik u hier, wanneer de onderzoeksresultaten bekend zijn, berichten over de uitkomsten van dit onderzoek.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek digitale televisie
Re: Onderzoek digitale televisie
Ik heb de enquête doorlopen. Misschien ben ik daar een beetje een vreemde eend in de bijt, omdat ik uitsluitend Free-To-Air-TV kijk. Daarom heb ik geen abonnement, en de enquête is toegespitst op mensen die een abonnement hebben op digitale TV. Maar toch goed om hem gedaan te hebben.
Ik heb hem ingevuld, maar zou sommige vragen anders gesteld hebben.
-
Heb hem ook ingevuld, vond het een leuke en duidelijk enquete!
jammer dat er altijd van die persoonlijke vragen bij staan - leeftijd, geslacht, etc. Dan haak ik altijd af want het heeft mi niets met het onderwerp te maken.
Natuurlijk heeft leeftrijd en geslacht wel met het onderwerp te maken! Het lijkt mij evident dat senioren een heel ander kijkgedrag (en abonneergedrag) hebben dan jongeren. En misschien dat mannen vaker sportpakketten willen dan vrouwen. Om deze verschillen ook meer inzichtelijk te maken is het nodig dat je leeftijd en geslacht weet.