LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] antidepressieva combi

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
snuffer

antidepressieva combi

Ongelezen bericht door snuffer »

:( Beste forum deelnemers, ik ben nieuw hier ik had ook een vraag over nieuwe antidepressieva's die mijn arts mij voorgeschreven heeft. Ik ben voor een derde keer in mijn leven in een ernstige depressie terecht gekomen. Bij de eerste keer slikte ik seroxat de tweede periode gebruikte ik zoloft en nu het een derde keer terug kwam hielp die Zoloft niet zoveel meer. Ik krijg nu een combinatie van lexapro en Mirtazapine. Ik moet eerlijk toegeven ook alcohol te gebruiken heeft iemand ervaring met het gebruik van deze combinatie bij voorbaat dank

kanovaarder

Re: antidepressieva combi

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Antidepressiva + alcohol! Wil u snel dood?

Kijk, voor die combinatie met de twee antidepressiva zou ik weer eens in de boeken moeten duiken maar wel weet ik dat antidepressiva + alcohol een geheid zekere methode is om de lever helemaal snel te gaan verkankeren!
Bovendien, de schade aan de lever aangebracht is onherstelbaar!!

Maar hoe het anders zou moeten weet u zelf ook wel.
't Is alleen die drempel overgaan van afkicken van beiden.
Ik ben er ook van overtuigd dat u ook al de informatie hebt hoe.
Jelinek,AA enzovoort.

En..... het schijnt net als het roken te zijn!
Als er de echte wil er is gaat het veel makkelijker dan men vooraf gedacht had.
Wil men niet echt dan zal ook afkickkuren niet echt helpen.

Sterkte.

Grootvader

james86

Ongelezen bericht door james86 »

Hey snuffer,

ik heb uberhaubt nog nooit gehoord van 2 antidepressivasoorten tegelijk gebruiken. Ik ben een keer overgestapt op een andere soort, dus op mijn naam stonden 2 soorten. Nou er ging gelijk een bel af bij de apotheek dat ik absoluut geen 2 soorten bij elkaar mocht gebruiken. Maargoed, je behandelaar zal het dan wel beter weten, maar ik vind het een vreemd verhaal. En blijf alsjeblieft van de drank af als je medicatie slikt. Je moet het zelf weten maar echt gezond is het niet.

snuffer

Ongelezen bericht door snuffer »

8) bedankt voor jullie reactie ik was eerst bang dat er geen reaktie zou komen. Ja ik weet dat ik een probleem heb, ik ben er ook volop over aan het nadenken, en wil ook binnenkort stappen gaan ondernemen, heb al wat geprobeert via internet om van de alcohol af tekomen maar dat is niet gelukt. De AA of een kliniek zal de enige weg zijn dat weet ik. Dat van die twee medicijnen is echt waar, ik vond het ook vreemd, maar als een arts van het Riagg dit je geeft dan geloof je er wel in. Het is nu de tweede dag dat ik het hele zaakje slik, dus ik kan er nog niet veel van zeggen, hevig gereageerd heb ik (nog) niet maar dat kan nog komen. En nogmaals wat die alcohol betrefd dat is funest dat weet ik als geen ander, het versterkt je depressie het verziekt je lichaam ook zonder combi met medicijnen en het verwoest je leven, ik heb me er voldoende in verdiept, maar nu nog de stap. Eerlijk er in worden is in ieder geval al een hele stap, want een echte alcoholist is stiekum.

Gesloten