| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] antidepressieva combi
antidepressieva combi
-
kanovaarder
Re: antidepressieva combi
Antidepressiva + alcohol! Wil u snel dood?
Kijk, voor die combinatie met de twee antidepressiva zou ik weer eens in de boeken moeten duiken maar wel weet ik dat antidepressiva + alcohol een geheid zekere methode is om de lever helemaal snel te gaan verkankeren!
Bovendien, de schade aan de lever aangebracht is onherstelbaar!!
Maar hoe het anders zou moeten weet u zelf ook wel.
't Is alleen die drempel overgaan van afkicken van beiden.
Ik ben er ook van overtuigd dat u ook al de informatie hebt hoe.
Jelinek,AA enzovoort.
En..... het schijnt net als het roken te zijn!
Als er de echte wil er is gaat het veel makkelijker dan men vooraf gedacht had.
Wil men niet echt dan zal ook afkickkuren niet echt helpen.
Sterkte.
Grootvader
Kijk, voor die combinatie met de twee antidepressiva zou ik weer eens in de boeken moeten duiken maar wel weet ik dat antidepressiva + alcohol een geheid zekere methode is om de lever helemaal snel te gaan verkankeren!
Bovendien, de schade aan de lever aangebracht is onherstelbaar!!
Maar hoe het anders zou moeten weet u zelf ook wel.
't Is alleen die drempel overgaan van afkicken van beiden.
Ik ben er ook van overtuigd dat u ook al de informatie hebt hoe.
Jelinek,AA enzovoort.
En..... het schijnt net als het roken te zijn!
Als er de echte wil er is gaat het veel makkelijker dan men vooraf gedacht had.
Wil men niet echt dan zal ook afkickkuren niet echt helpen.
Sterkte.
Grootvader
Re: antidepressieva combi
Hey snuffer,
ik heb uberhaubt nog nooit gehoord van 2 antidepressivasoorten tegelijk gebruiken. Ik ben een keer overgestapt op een andere soort, dus op mijn naam stonden 2 soorten. Nou er ging gelijk een bel af bij de apotheek dat ik absoluut geen 2 soorten bij elkaar mocht gebruiken. Maargoed, je behandelaar zal het dan wel beter weten, maar ik vind het een vreemd verhaal. En blijf alsjeblieft van de drank af als je medicatie slikt. Je moet het zelf weten maar echt gezond is het niet.
ik heb uberhaubt nog nooit gehoord van 2 antidepressivasoorten tegelijk gebruiken. Ik ben een keer overgestapt op een andere soort, dus op mijn naam stonden 2 soorten. Nou er ging gelijk een bel af bij de apotheek dat ik absoluut geen 2 soorten bij elkaar mocht gebruiken. Maargoed, je behandelaar zal het dan wel beter weten, maar ik vind het een vreemd verhaal. En blijf alsjeblieft van de drank af als je medicatie slikt. Je moet het zelf weten maar echt gezond is het niet.